Polygon Onbetrouwbaar, respectloos en onprofessioneel
Ik raad Polygon Alphen aan de Rijn, ten zeerste af na mijn ervaring met een schade-inspectie voor lekkage. Deze partij werd ingeschakeld door Nationale Nederlanden.
De gang van zaken was vanaf het begin tot het einde zeer onprofessioneel.
Allereerst werd er bij de planning geen rekening gehouden met een door mij aangegeven belangrijke privé-afspraak. Tussen 12.30 tot 13.30 uur. Ik zou de rekening gepresenteerd krijgen als ik niet thuis zou zijn.
Tijdens het bezoek nam de medewerker ongevraagd 30 minuten plaats aan mijn keukentafel. Ik dacht voor een handtekening, maar hij gebruikte mijn woonkamer als zijn kantoor om zijn rapport uit te werken. Dit was respectloos, ongemakkelijk en een inbreuk op mijn tijd en privacy.
Mijn woonkamer is geen werkplek voor Polygon.
Het dieptepunt was het ontvangen van het rapport: hierin stond zwart op wit dat er een drukmeting was uitgevoerd, wat absoluut niet waar is.
Toen ik hier een klacht over indiende, kreeg ik buiten kantooruren rond 18.00 uur een telefoontje van dezelfde medewerker. Hij was "in de buurt" en wilde de meting "nu even" alsnog komen doen. Toen ik aangaf dat dit niet uitkwam, zette hij me onder druk met de mededeling dat het "maar even zou duren".
Toen ik hem confronteerde met de onjuiste vermelding in het rapport, gaf hij aan dat hij dit "niet anders in het systeem kon aangeven". Hij bagatelliseerde mijn bezwaren over het half uur in mijn woonkamer als werkplek. Hij vroeg waar hij het rapport dan had moeten uitwerken. Dit vond ik opmerkelijk; het is niet aan mij om zijn werkproces in te vullen. Ook gaf hij aan dat de meeste klanten het juist prettig vinden omdat ze dan het rapport direct hebben.
Wederom onzin, aangezien je het rapport van de verzekering ontvangt.
Kortom: onbetrouwbare rapportage, grensoverschrijdend gedrag en een volkomen gebrek aan respect voor de tijd en privacy van de klant. Ik begrijp niet dat NN niets aan deze klachten doet.
Ik vind het ook ongepaste dat ik door de medewerker buiten kantooruren wordt gebeld dat hij langs wil komen om alsnog de drukmeting uit te voeren.
Zijn mijn privé gegevens wel in goede handen?








