We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm so grateful that i had self extended from this site going by all the bad reviews. Just as well really as I didn't win a single thing anyway. This site really has to explain itself because everyone... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I don't trust companies that charge to deposit and withdraw cash. WHY? I don't know of any other site that does this. New customer so I've deposited and withdrawn. Will update on how long and/or easy... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£105 on 50p spins (plus£40 bonus for sign up) not one bonus! just sat for hours spinning for nothing, obviously you expect to lose on spins online but this site felt like robbery plus extremely boring... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not even 1 star they are a rinser. Playing since mid 2025 never winning. Love playing immortal romance after getting to gold level problem with site set you right back to beginning. Played Big catch t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Online casino/bookmaker

Geschreven door het bedrijf

Join our online casino with a huge £66 welcome bonus on the site. Sign up today & play a wide range of UK Casino Games. Deposit Bonuses.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

279 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(279)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been playing for months never had a…

Been playing for months never had a problem withdrawing till now kept waiting on live chat for an hour and then only gave me 30 seconds to respond and uploaded my documents and still waiting for my money

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I actually find this casino good

I actually find this casino good. It’s easy to write a negative review when you lose. Lots and lots of games to choose from. I find chat, albeit quite slow sometimes, always respond and I find friendly. Been paid following day. Overall I’m very happy.
Update: Ended up leaving in the end due to responsible gambling team restricting my deposits. At the end of the day, it’s my money so I should be able to spend as I like and not be dictated too. Shame though, I was enjoying it.

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Withdrawing winnings

It was all good until I tried to withdraw money. they was okay with me deposit around eight hundred pounds but when i.
Went to withdrawal winnings , they they asked for extra verifica. If they needed extra verification, they should of ask me and not let me gamble at the beginning the gambling commission clearly states you cannot ask for verification when withdrawing your money now I have to wait three weeks for my new passport to come through i will be checking to see if I can claim compensation against the site

9 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frustrated

Sad that I have to write this as up until the withdrawal process I have enjoyed this site. I have been waiting a week for my withdrawal and still no sign. I have gone to live chat but after waiting 10 minutes it times you out. Uploaded documents, emailed, sent a complaint, live chat again. It should not be this difficult when your deposit is taken in seconds. Sadly as I have been extremely patient my next port of call is resolver and GC as there is nowhere else to go when you do not get a response.

UPDATE: There is no update! now 9 days waiting no response to my complaint to customer service, not even an acknowledgement. My withdrawal is £500 and now I can not even live chat. I will now be complaining to GC as this is not ethical and I will not let this go!

UPDATE: Passport expired 08/01/25 will not accept. Explained I will not be getting another so asked for a selfie with me holding my birth certificate. I send that to receive the response because my surname is different they want a copy of my marriage certificate and the reason why my surname is different? Huh? It get's better, I am divorced. I have had to send my decree absolute as proof. I am now waiting for 666 to ask for a polygraph, DNA, blood, urine and partridge in a pear tree test. I had more dignity giving birth!

UPDATE: Do not use this company! I have now been waiting over 2 weeks with nothing but non responses and timed out live chats. I have just requested their complaints policy and was refused told me to complain on live chat then was timed out! I then get an email asking for my ID. Are they for real! I have a case with resolver and now I am just in the middle of issuing a complaint via GC. Sadly my patience has run out and it's time to take this further!

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting 6 days for my withdrawal…

Been waiting 6 days for my withdrawal and still nothing and then they self explanatory my account when I said no what a joke this is now

11 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Luke

We're sorry to hear you're experiencing delays in receiving your winnings. Please respond to our request for more information and we will look to prioritise your issue.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Been waiting 5 days for my winnings…

Been waiting 5 days for my winnings keep getting told the same thing on live chat like they are programmed what to say : “we don’t not have any information” I withdrew £700 and there saying my card it’s not able to withdraw…. Even tho I withdrew the day before £100 which was in my bank in a few hours. They asked me for my driving licence by bank statement showing my deposits which I sent in and a few days later I receive an email asking for a photo of a bank card I haven’t used in years the card I used when I first signed up I replied I don’t use this card any more and they asked me to contact my bank and get evidence this card is not in use. I told them it isn’t closed down I just do t use it. I eventually found the card and sent them it. Edit they paid me after getting back in touch the second time last night and it was in my bank within seconds.

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Everytime I played the games would…

Everytime I played the games would crash multiple times resetting the payable amount to more than my original stake. I emailed them saying this but had no reply so I tried to log in today to get my money out and the account has been disabled.
Amazing I emailed 666 casino and no reply, contacted them through chat and guess what no reply but I put this poor review up and now 666casino want to resolve this, sorry too late

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Lee

We're sorry to hear you've been unable to get through to us. If your issue has still not been resolved, please respond to our request for more information we will work to get this sorted.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I deposited through Revolut and won…

I deposited through Revolut and won money and they will not credit my Revolut account,I gave them another bank account they never paid,you will not get paid this is total scam

22 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Neil

Sorry to hear you've had a negative experience with us. If this issue has still not been resolved, please respond to our request for more information and we will work to prioritise your problem.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Has the be the worst site ever

Has the be the worst site ever! Charged a fee to withdraw lolz !Customer service was awful and can’t even login! Save yourself!

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Sorry to hear you had a negative experience with us.

Your feedback is extremely valuable for us to continue to improve the level of service we provide our customers.

Please accept our deepest apologies for any inconvenience caused & thank you once more for reaching out to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad site

Very bad site, i won £710, i uploaded all the requested documents 6 days ago for withdrawal and it still havent been processed, somehow impossible to make contact via live chat , no respond for any email, dont play on this site 👎👎

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Taker not Giver

Worst site ever. Not paying money for the bonus games or scatter, the biggest pay for 2 pound bonus hit was 4 pound. NEVER giver only TAKER. Proper SCAM stay away from this. This site never gives the money most of the time keep getting “ internal server error “ or “ general error” message
NOT RELIABLE

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Michael

Sorry to hear you had a negative experience with us.

Your feedback is extremely valuable for us to continue to improve the level of service we provide our customers.

Please accept our deepest apologies for any inconvenience caused & thank you once more for reaching out to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad casino no bonus at all waste…

Very bad casino no bonus at all waste of money don’t play!!!

Update: Thanks for the comment but even the worst casinos give you at least 1 bonus on slots you guys didn’t!!!

25 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi CESAR

We know a poor session is frustrating - but gambling is a game of chance and positive results can never be guaranteed.

As a licensed UKGC operator, our games are tested rigorously for randomness - and we always aim to launch games with the highest RTP possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Customer Experience With Withdrawal

Signed up as a new player and was lucky enough to win. Withdrew my winnings and uploaded documents and still not received my winnings. Contacted Customer Support numerous times and each time same response "unable to give a time frame, there is a delay due to us being very busy". For context I was lucky enough to win on another site and I received my winnings within 2 hours. This site also charges you to withdraw which no doubt is in the T&C's when signing up, however Customer Support advised this fee is random and they can charge whatever they feel!! If and when I receive my winnings (not holding my breath) I will never use this site again. Please stay away and spend your money on a different site that values customer experience. If I don't receive my winnings I will be contacting the gambling commission. UPDATE - It is now 11 days since I made the withdrawal request. I have uploaded multiple documents, emailed and contacted live chat numerous times and either received no response or no explanation why the withdrawal is taking so long. I have contacted the Gambling Commission and on their recommendation raised a formal complaint, again with no response. I am now at a loss at what to do next as 666 Casino is clearly not going to process the withdrawal. Please do not use this site, although it is regulated by the UK Gambling Commission it is obvious beyond dodgy. 666 Casino you are a disgrace. UPDATE - 12 days after making the withdrawal request, uploading numerous documents and wasting hours chasing and contacting 666 Casino they have finally paid out. I will never use this site again.

18 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam

scam. Not genuine at all.

22 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Elvis

Sorry to hear you've not been having fun with us. We are licensed and regulated by the UKGC, ensuring a fun and fair gaming experience. Our game outcomes are powered by Random Number Generator software, rigorously tested by iTech Labs, a trusted third-party compliance regulator. This software is used by the most heavily regulated gambling platforms worldwide, ensuring integrity and trust.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refusal to process cash withdraw…

Refusal to process cash withdraw through Apple pay. Same as other customers, they just hope you give up asking for your money back. Asking for IBAN and proof of bank statements with name and bank details for Apple Pay transactions. Bank I use doesn’t have these in statement. Shocking online gambling facility. I accept I can lose money but not through theft!

Reply on here but not to the direct message. They need to review the content of this review and not a reply to make it look like it’s not their issue. Alternative bank IBAN has been provided and still no withdrawal paid

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi JB100

We're sorry to hear you're having trouble receiving your winnings. Unfortunately, withdrawals through applepay don't seem to be working. We have asked to send it to your bank account instead and are waiting for your response. Please get back in touch with us with your details and we can look to get this sorted.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Won £500 and they asked for documents…

Won £500 and they asked for documents done all that they asked me and still saying pending 3 days later and no response from them stay away from this site strange enough chat not working 🤯 either no response through email will be taking this further!!!! No response through the account or email still 4 days later!! There is 10 documents pending review which still hasn’t been looked at stay away from this site they are scammers I will upload more proof I will be getting in touch with my bank also if I’m not able to make a withdrawal I shouldn’t of been able to make a deposit soiwill be making a refund of fraud!! Update 10 documents still awaiting approval and can’t upload anything more has this happened to anyone else this is disgraceful and the poorest site ever not one reply no email and still payment pending I am just on hold to gambling commission now

4 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Paul

We're sorry to hear you've had a negative experience with us. Documentation was requested here since the account name on the card payment method did not have a surname. As per regulations we need to ensure ownership of a payment method before issuing a withdrawal to it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking site

Absolutely shocking site, 50p spins not a single bonus feature or even a decent straight win from a game. My biggest win was 4gbp. I only play Eye of horus rise of egypt and from other sites I may have a little losing streak or a bad day but this was Multiple games multiple days so this is not down to a single losing session this is over days of trying. Better off going spending your money elsewhere as this site is all take take take. I cannot comment on a withdrawal as I haven't had a win to make one so yeah stay well clear of these scammers. I would personally Highly recommend genting casino as its the only site which is really fair with their customers.

4 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Olivia

We know a poor session is frustrating - but gambling is a game of chance and positive results can never be guaranteed.

As a licensed UKGC operator, our games are tested rigorously for randomness - and we always aim to launch games with the highest RTP possible. We're sorry you didn't have any luck this time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site ever

Worst site ever. They all lie I won £150 waiting for it to be sent over. They said my bank declined the funds via Apple Pay but since speaking with my bank this was proved to be a lie my bank did not receive any request from them. I have sent over lots of documents for proof which is ridiculous how much they need I’m surprised they don’t ask for a urine sample or a dna test. They then asked for a statement to show the deposit knowing banks do not offer statements until it has been a month so I could not send over proof but I could show them the transaction of proof of the deposit. (Why I don’t know when they can clearly see it’s via Apple Pay) never had this issue with any other online casino. Always use Apple Pay to on other websites and always been sent over with in the hour. Spoke via live chat waste of time they just repeat the same thing without actual proof of anything they are saying. I have been on resolve and put a complaint in and in the middle of an email to the gambling commission as this is just not acceptable I could understand a big win but £150 honestly a joke please don’t spend your money here. So many other websites that are so much better an pay the same day, such as dottybingo, 888casino, mrq,William hill, gala spins, heart bingo, coral, bet victor honestly so much out there. Don’t waste your fun money on this waste of space you will be waiting for your winnings forever.

Update - it has been 2 weeks and I am still waiting….

Update- finally got my payment 3 weeks later.
If you want to constantly chase up your winnings and wait a few weeks and send every bit of information of your personal bank details then this is the site for you.

Never ever will I use this site again. Such a bizarre way of handling winnings.

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Jessica

We're sorry to hear there were delays in receiving your winnings. We always try to pay out withdrawals in a timely manner. However, sometimes like all casinos, this is not always an instant payment. We offer our sincerest apologies for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a joke of a site don’t play

What a joke of a site don’t play - same spin three times

26 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 666casino

Antwoord van 666casino

Hi Nathan

We know a losing session can be frustrating. Unfortunately, all outcomes are randomly generated and any wins you may receive are based entirely on luck. Chances of winning are not impacted by the amount of spins or money deposited.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer