Bestelling niet ontvangen en geen reactie op mails
Ik heb vorige wee iets besteld voor Eid en zou ruim op tijd moeten komen. Echter, hebben zij alleen een dhl label aangemaakt en reageren nergens op. Geen antwoorden op mijn mails en ook berichten die ik stuur via TikTok. Bespaar jezelf het gezeik en koop je abaya ergens waar ze je wel op de hoogte houden van je bestelling








