Alba e-Bike met middenmotor.
We hebben een Alba e-Bike met midden motor gekocht. Na een proefrit in het dorp dachten we een goede koop te doen. Helaas we gingen de dag na aankoop een rondje fietsen. Zodra we buiten de bebouwde kom kwamen met een beetje tegenwind zakte de ondersteuning in en konden we de snelheid niet boven de 11 km krijgen. Zodra je de versnelling een tandje hoger zet komt de ondersteuning op gang echter na een paar minuten zakt de ondersteuning weer in en moet je zelf veel kracht zetten. Na 2 km krijg je kramp in je benen en is het geen doen meer om verder te fietsen. Helaas een gigantische miskoop.








