All Occasions Wholesale Reviews 

349
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company, Extremely disappointing, my flowers arrived already wilting. Within a couple of days the flowers were dead. I sent numerous messages asking for a refund or replacement, I got one... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Communication was good, as they called to say they had refused the 8 Strelitzia flowers and had reordered them due to snapped stems. The packaging from the grower could be improved, as there was on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to find what flowers you want, via a great search engine. Great prices even better flowers, delivered by DPD or if your in the Birmingham region you can arrange to collect. Delivery charges are f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased some flowers last minute for my wedding due to being let down by another company. Ordered from here which was so simple, flowers came on nominated date, well packed and in fantastic condit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bloemengroothandel
  2. ook in
  3. Bloemenbezorging
  4. Bloemenmarkt

Geschreven door het bedrijf

Wholesale flowers at great prices, supplying fresh flowers & sundries


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

349 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 56% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(349)

52 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery was perfect

Delivery was perfect, how ever roses were of poor quality and died within 24 hours.

28 januari 2026
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Hi please contact danny@alloccasionswholesale.co.uk so we can look further into the issues you faced with your order

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order was delayed a day at warehouse…

Order was delayed a day at warehouse and was only made aware of this after contacting the company. The order was placed a week in advance. Should have received delivery on the Tuesday but wasn’t despatched until the Tuesday then a further delay from DPD meant I didn’t receive my delivery until the Thursday. Flowers were really dehydrated with being out of water from the length of transport. Communication needs to be better with customers, ive always gave the company the feedback with issues from orders and the response is we are working on this! Ive lost confidence in this company and have went elsewhere to source my flowers

3 februari 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

40 naomi roses delivered on time and…

40 naomi roses delivered on time and looked amazing. Unfortunately, they wilted quickly, lasting less than a week, despite following care instructions.

29 januari 2026
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you for your 4-star review. We’re really pleased to hear the Naomi roses arrived on time and looked amazing. We’re sorry to hear they didn’t last as long as expected despite following the care instructions. Your feedback is appreciated and has been passed on to our team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered roses as I needed them for a…

I ordered roses as I needed them for a funeral and on arrival only 4 out of the whole bunch were any good all the rest were dead, when I reported this to customer service the response I had was appalling and was offered a 25% refund would not recommend this company.

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience, particularly given the circumstances of the order. This is not the standard of service or quality we aim to provide.

As discussed at the time, this matter has since been reviewed and resolved, and we appreciate you allowing us the opportunity to address it. Your comments have been taken on board and shared with the team to ensure this does not happen again.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Arrived a day late contacted them…

Arrived a day late contacted them didn’t reply , one of the bunches of flowers shouldn’t have been packed as there wasn’t much life left in it :-/

6 januari 2026
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. We always aim to respond to all messages promptly and only send flowers that meet our quality standards. If you’re able to contact us directly with your order details, we’d be happy to look into this further and see how we can help.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Recieved lovely flowers today but was…

Recieved lovely flowers today but was meant to be truffles in box too but not there

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you for your review. We believe this may have been left for the wrong company, as we do not supply truffles with our flower orders. If you feel this has been posted in error, we’d appreciate it being updated or removed. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always reliable and great quality…

Always reliable and great quality thankyou

26 november 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you for the 5-star review! We’re delighted to hear you find us reliable and that you’re happy with the quality. Much appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 Star prompt service

5 Star prompt service, instant refund and amended order on two occasions. Danny made me feel like a valued customer and not just another number. Highly recommend and I am hard to impress, thank you so much

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for the 5-star review and the kind words. We’re really pleased we could resolve everything quickly and make things right for you. It means a lot to hear you felt valued — that’s exactly how we aim to treat every customer. Your recommendation is truly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Easy and seamless experience especially for a order with short notice. Items received well packaged and no damages. All flowers were in great condition and bloomed beautifully for the event. Thank you so very much!

29 oktober 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for the 5-star review! We’re really pleased everything went smoothly, especially on short notice. Great to hear the flowers arrived in perfect condition and bloomed beautifully for your event. We truly appreciate your kind words.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely flowers and foliage

Lovely flowers and foliage, sensible substitution when necessary, quick delivery

7 oktober 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for the 5-star review! We’re really pleased you loved the flowers and foliage, and that the substitution and delivery met your expectations. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Many of the flowers were broken and…

Many of the flowers were broken and also turning brown.
Disappointing especially when this was my first order

7 oktober 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

We’re really sorry to hear that your first order didn’t arrive in perfect condition. That’s definitely not the standard we aim for. Please could you email us at danny@alloccasionswholesale.co.uk with your order number and a photo of what you received? We’d like to put this right for you as soon as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great!

Purchased some flowers last minute for my wedding due to being let down by another company.
Ordered from here which was so simple, flowers came on nominated date, well packed and in fantastic condition!
Would definitely use them again!!

1 oktober 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for your lovely review! 🌸 We’re so glad we could help make your wedding day special, especially after being let down elsewhere. It’s great to hear your flowers arrived in perfect condition and on time. We really appreciate your kind words and look forward to helping you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely fresh foliage

Lovely fresh foliage, delivered swiftly in very robust quality packaging. Amazing value.

25 september 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for your lovely review! 🌿 We’re delighted to hear you were pleased with the quality and freshness of our foliage, as well as the packaging and value. Your feedback means a lot to us — we really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service with a smile

Very small order but ready & waiting for collection & good quality & not badly priced.
Always a smiley face to be seen

24 september 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for your kind words! 😊 We’re really glad to hear everything was ready for you and that you were happy with the quality and service. It’s always lovely to see our customers — we really appreciate your support! 🌸

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100% service everytime and good…

100% service everytime and good quality. 5 stars from me.

24 september 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for your fantastic review! ⭐️ We really appreciate your continued support and are so pleased to hear you’re happy with both our service and quality every time. It means a lot to us! 🌸

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!

AVOID!
Absolutely unprofessional and unreliable service. No wonder people leave reviews about the quality of their flowers. Let me talk about their delivery service. We have planned and committed to an event this Friday, whilst these guys sent a confirmation email and also did state that the delivery will occur this Friday, they spontaneously changed it to Saturday instead and now we are left without flowers for the Friday event and zero response from either customer service or their phone… You don’t do business this way speaking about being an entrepreneur, I really hope someone will come in and shut down this business considering no response and terrible quality of flowers itself. Sorry, had to speak out…

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

We’re genuinely sorry to hear that you were disappointed with your experience, and we do understand how frustrating it must have been not to receive your flowers in time for your event.

However, we do make it clear both on our website and in our terms and conditions that all delivery dates are requested dates and not guaranteed. While we always aim to dispatch orders in time for your chosen delivery day, we rely on courier services and supply chains that can occasionally experience delays — something that was unfortunately the case here.

We also recommend ordering 2–3 days in advance for time-sensitive events to allow for rehydration of the flowers and to avoid issues caused by any unexpected delays.

We’re truly sorry that we couldn’t meet your expectations on this occasion, and we will take your feedback on board to improve where we can. If you’d like to discuss this further, we’re happy to resolve it with you directly — please feel free to reach out.

Kind regards,
All Occasions Wholesale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 18 oasis mini florets cages…

I ordered 18 oasis mini florets cages for a family wedding. Arrived yesterday, only 3 genuine oasis cages ( with green foam ) the other 15 had no oasis logo anywhere, the plastic frames were totally different to genuine oasis products. The 15 had at some point been stored in such a way that the tops of the cages were pushed completely into the blocks of oasis cutting them into sections, destabilising the whole block of oasis. They arrived in an enormous box with no packaging or protection around each items hence box full of yellow / brown foam debris, as not one was intact. Corners all knocked off and lumps of missing foam. The blocksof floral foam are an awful shade of brown so obviously not been stored correctly.
I object to being off loaded with items which are in a terrible state and more importantly not genuine oasis products which I ordered and paid for.
I await an apology, explanation and more importantly a full refund and P&P costs to return them.

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

We’re truly sorry to hear about the condition your order arrived in — this is certainly not the standard we aim to deliver, and we completely understand your frustration, especially with this being for such an important occasion.

All of our stock is sourced from reputable suppliers, and if incorrect or substandard items were received, we absolutely want to make it right. Damage in transit should not occur, and your comments regarding packaging and product quality are being taken seriously — we’ll be investigating this with our packing team and suppliers as a priority.

Please reach out to us directly with your order number if you haven’t already done so. We'll ensure this is resolved promptly, whether that be a replacement or a full refund including return postage costs.

Once again, we’re very sorry for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Danny
All Occasions Wholesale

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful flowers at reasonable pricing

Beautiful flowers for my daughter’s wedding and our wedding to create bud vases without paying a florist a fortune!
Flowers were all fabulous quality and beautifully fresh and vibrant.
We had a bunch missing and an incorrect bunch but Danny was apologetic and quickly sorted for us.
Would 100% recommend.

28 juli 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

Thank you so much for your lovely review — we're absolutely delighted to hear that the flowers were perfect for both your daughter's wedding and your own!

We're glad we could quickly resolve the issue with the missing and incorrect bunch, and we really appreciate your kind words and understanding. It means a lot to us that you'd recommend us, and we hope to help you with flowers again in the future.

Wishing you and your family all the best!

Kind regards,
Danny
All Occasions Wholesale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful condition of flowers

Dreadful condition of flowers. Emailed pictures and received a reply implying that the flowers looked fine (but foliage needed removing). They were appalling.
Wouldn’t bother ordering again.

25 juli 2025
Logo All Occasions Wholesale

Antwoord van All Occasions Wholesale

We're very sorry to hear you were unhappy with the condition of your flowers, and we appreciate you taking the time to send over photos and feedback.

Our flowers are shipped in a fresh, unprocessed state straight from the growers, which often means they arrive with excess foliage or in need of rehydration — particularly after transit. While we always aim to provide quality stems, we completely understand that the flowers didn’t meet your expectations in this instance.

We’re sorry that you felt our response wasn’t helpful. We do take all feedback seriously and aim to resolve every issue fairly. If you’d like us to re-review your order or photos, please don’t hesitate to reach back out — we’d be happy to help.

Kind regards,
All Occasions Wholesale

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer