Ambela Reviews 

656
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would follow Carys into a fire at this point. I am obsessed with her jeans! After looking at them for months, adding to cart and then reneging when I saw the delivery fee to Switzerland, I once agai... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The bootcut jeans are absolutely amazing, love love love them. Can't wait to order the wide leg in tall when back in stock, this is my second pair of jeans & I also have the denim skort which is fab.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best jeans EVER! I’ve tried a lot of different brands and I always have the problem of jeans being super tight around my hips and then gaping around the waist. Ambela not only solve this problem b... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so unsure about believing the hype a s buying these jeans as I'm a size 18 and never found jeans to be comfortable. These are brilliant through , loads of stretch comfortable, very flattering... Toon meer


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

656 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(656)

511 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love them I have over 20…

Absolutely love them I have over 20 jeans that seem to not always fit depending where I am in my cycle.So although these appear spenny i know they will adjust with my body so will get more wear. There super comfy yet snatched. Buy them now !!!!

Im 5ft 3 had to return simply to get extra short but the packaging an qr code made that super easy.

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm 35 years old, and I finally have a pair of jeans that fit for the first time!

I'm 35 years old, and I finally have a pair of jeans that fit me, which is amazing to say, but I have pretty much lived in dresses and ill-fitting trousers my whole life because Ambela hasn't existed until now.

I absolutely love the jeans: the fact that they come in extra short and short lengths, and the fact that they're so stretchy. I actually wore them on the first day of my period, which is a new revelation. I never would have dreamt of being wearing jeans on that day.

I love the fact that they have the buckle at the back because that is a big thing for me. I would always have a lot of space at the back of my jeans.

The only slight criticism or constructive feedback I have is that the pocket lining is orange stitching, and it pops out all of the time, which I don't like. I can see the inside of the pockets popping out whenever I move, which I really don't like. I feel like the pockets are too large, and that is something that needs to be fixed for the future.

I also found it quite difficult to get to my right size. I ended up doing five separate orders, which cost me a lot in postage and return fees, because the mum jeans were really quite short, but then the wide-leg jeans were actually quite long. Getting to the right length, style, and size took a bit of work, but once I got there, I was very happy.

The only feedback I would give on that is to offer free shipping and free returns, maybe to a point, or have a bit more information around the length of each individual style.

15 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointing fit and slow refunds

I really wanted to love these jeans, as I’m keen to support a small business, but unfortunately, the fit and customer service have been disappointing.
I ordered the Stretched Relaxed Mom Jeans in sizes 14 and 16 in the tall length, as I’m 5ft 10. The size 14 fitted perfectly around the waist, but the length was still too short. The size 16 was far too big around the waist, so neither pair worked for me. The company really needs to consider making the tall length longer to properly accommodate taller women.
On top of this, the jeans are quite pricey, so it’s frustrating when you’re between sizes and have to order multiple pairs to find the right fit, only to then wait ages for a refund.
It’s such a shame because I genuinely want to support small businesses, but the sizing options and slow refund process have really put me off. I would love to see improvements, particularly with the tall sizing and customer service, as the experience hasn’t been what I expected.

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ambela

Antwoord van Ambela

Hey Ciara, thank you for taking the time to share this, and for wanting to support us. That really does mean a lot.

We’re sorry neither pair worked out for you, and that the Tall length still came up short. Your feedback on leg length goes straight to our product team, and it’s being taken on board as we develop the range. In the meantime, our support team are always happy to give tailored fit advice before you order, so you’re not left guessing between sizes.

On your refund, we’re sorry you were kept waiting. Returns took longer than usual to process for a short time recently, and your order was caught up in that. It’s not the standard we hold ourselves to, and it’s since been put right.

We’d love the chance to make this up to you, so please drop us a line at support@ambela.com with your order number and we’ll take care of you personally.

Thank you for choosing to shop with Ambela, and for being so honest with us. This is exactly how we get better.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 the best jeans I have ever…

10/10 the best jeans I have ever purchased and tried on. They are stretchy, hug the curves in all the right places, and for someone who lives in Australia, the deliver service (shipping) was super fast. I couldnt recommend enough. Thank you for making denim for all body shapes and sizes.

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sizing error and Ambela will not fix it

I ordered the mid rise straight at launch. The brand had a website issue that converted a UK 18 to a US 18. I received a UK 22 in both pairs I ordered. I reached out to customer service and they’re telling me I have to pay to send the jeans back for an exchange. I thought Ambela stood by their sizing and this is a website error. Not my fault. International customers beware! I love Ambela jeans but the customer service is really disappointing.

10 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ambela

Antwoord van Ambela

Hey Izabel,

Thank you for taking the time to share this, and we’re really sorry your latest order hasn’t felt like the Ambela experience you know.

We’ve looked into this properly. Your order was placed in a US 18, which is a UK 22, and that’s the size we sent. Our US customers now see sizes in US measurements, shown as “US” followed by the size, and we know that’s a change from your previous orders, which showed numbered sizes only. We can completely see why that could cause confusion.

As one of our returning customers, we’ve already sent your replacement pairs in a UK 18, in both washes, so you don’t have to wait for your originals to reach us first. We’re also covering your return postage in full, so you won’t be out of pocket.

Thank you for being part of the Ambela community and for sticking with us. If there’s anything else we can do, just reply to Kim’s latest email, and we’ll sort this out for you.

Best wishes,
Ambela Customer Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

To my tall/ long legged girls

I have been obsessing with the Ambela jeans ever since they came out and finally the released the mid rise jeans. I bought both colours in a size 10 and in the length tall. They feel absolutely amazing like I don’t even have a pair of jeans on. Super stretchy comfortable and the adjustable band in the back is what I have been needing in jeans for a long time. My only problem is the length. I’m a long legged girlie and they aren’t long enough for me which is absolutely devastating as I’ve been wanting a pair for the longest time. I’m from Ireland and it cost me over €100 (tax &vat included) for each pair only for them not to be long enough. If you’ve got long legs like myself wouldn’t recommend but if you are a someone who is able to go to any store to get a pair of jeans and the length isn’t a problem. Then I highly recommend buying. Absolutely heartbroken 😥

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ambela

Antwoord van Ambela

Hey Vivian, thank you so much for this, and we’re so glad the Mid Rise has been worth the wait on fit, stretch and that adjustable back band.

We’re really sorry the Tall length isn’t long enough for you, especially after waiting so long for a pair and paying for delivery to Ireland. That’s not the feeling we want anyone to have when their Ambela parcel arrives.

Please drop us a line at support@ambela.com with your order number and we’ll look at your options with you personally, including how to return them. We’ll also share your feedback on leg length with our product team, as hearing from our taller customers is exactly how we get better.

Thank you for choosing to shop with Ambela, and for being part of the community from the very start.

Best wishes,
Ambela Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happenstance…happy customer!

I happened across Ambela purely by accident after nodding off in front of the tv and waking up to a random woman on YouTube talking about her recent purchases, one of which was a pair of Ambela jeans.

Being more shapely than I used to be I didn’t hold out too much hope that I would be able to fit into the jeans but OMG they are so stretchy and comfortable. Thank you so much, they are a great confidence boost!

I just wish you had stock of all the colour combos in my size, but I will keep an eye out for when you restock. Love them!

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really struggle to get jeans that fit…

I really struggle to get jeans that fit and end up having to size up, so I tried what size I should be in Ambela.

I absolutely love them, I did have to return to get a short (I’m 5ft 3 but can usual get a regular), but they fit perfectly. I’ve never had jeans so comfy.

Can’t wait to buy the mini skirt!!

10 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the best pair of jean I’ve ever…

One of the best pair of jean I’ve ever ordered. I’ve always struggle with getting jeans over my hips but fitting my waist. But these are perfect. They are also so stretchy and comfortable for everyday wear. The only thing I’d note would be the length. Even though the model said her size was a 6 in regular length for 5ft 7, I sized up and ordered a size 8 in tall, my height also being a 5ft 7, and they fit perfectly and enough length still for higher platform/ heeled shoes.

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth the money!

For having such an amazing stretch they still have a feel/look of a traditional denim which I love. I originally ordered a 12 as I am 3 months postpartum and unsure on my new size but had to re order my old size of a 10 which felt amazing in itself. I have always struggled with gaping in jeans as my waist has always been smaller and now I struggle even more being postpartum but these fit like a dream and have helped me dress how I used to pre baby. I have already worn them 5 times in 2 weeks!

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth the hype…

Spent ages deliberating about whether to buy Ambela jeans. Not sure if they would live up to the hype and they were much more expensive than I would normally be willing to spend on clothes.
Got to say so far I’m impressed. Fit really well and sooo comfortable. Can’t say whether they last yet as only had them a few weeks but I have washed them twice and they’ve not warped or twisted or anything - seem very good quality!

11 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best soft jeans

Absolutely the best jeans I have ever had. After pregnancy I lost weight. I was 72 kilos pre-pregnancy (size 14 in jeans), 76 kilos in pregnancy, and now 69 kilos postpartum. The size 10 fits me perfectly and the soft fabric means my booty is being hugged in all the right places. Love Ambela and have always loved how the owner, Carys, includes diverse models.

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the jeans

I love the jeans. So do comfortable. Best jeans I have. Loving forward to getting another pair.
Quality is amazing.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So comfy

So comfy, I haven’t had to change into comfier trousers to sit on my sofa in the evening cause I’m still comfy in my jeans 😊
I look forward to buying other styles soon!!

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first Ambela experience

My first Ambela experience so I tried every shape! Have kept 2 pairs of wide leg as they were definitely the best for me, but also loved the straight. It’s so refreshing to have a jean that fits waist and hips without having to be huge on the legs. Will definitely be back for more

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m have now fallen back in love with denim!!!

Kept seeing the Ambela jeans and was sceptical, but was so fed up with the high street shop jeans not fitting or being just plain uncomfortable so bought a pair of the wide leg jeans…I have been converted. Extra short fitting is perfect for me as 5ft, wide leg but not flappy like some retailers. So comfy, great fit. I’ve fallen back in love with denim again!!!! Thanks you for creating these!!!

11 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the wide leg jeans on a whim…

I bought the wide leg jeans on a whim to give them a try! I’ve been really struggling for the last couple of years to find a pair of jeans that are comfy on my tummy, not stupidly baggy on my legs and the right length! I’m 5ft 8in and 10st7lbs. I ordered a size 12 regular (I’ve been buying size 14 and 16 in other brands and even then they don’t fit properly) and they are perfect! Lovely and comfy around my stomach and a good length when I’ve got trainers on (not up near my ankle because they’re too short, or dragging on the floor because they’re too long!). I’m super happy with the jeans and will definitely order more in the future!

11 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best and most comfy jeans

The best and most comfy jeans I’ve ever worn! I don’t usually like jeans as I find them uncomfortable but I wore them all day and it felt like I was wearing leggings! They are a bit more expensive than what I usually spend but well worth the investment

11 oktober 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer