Anvoq Reviews 

2
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(2)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My Honest Experience with ANVOQ.uk

My Honest Experience with ANVOQ.uk – Extremely Disappointed

I am writing this review because I am genuinely frustrated and extremely unhappy with my experience with ANVOQ.uk.

When I first approached them, the communication was very positive and reassuring. Based on what I was told, I decided to trust their service and paid £479 for their job application support.

Unfortunately, the service I received was nowhere near what I expected for the amount I paid.

The overall communication and professionalism were a major disappointment. The recruiter assigned to me was, in my experience, not professional enough for this type of service. Communication was often difficult, and I did not feel that my concerns and requirements were properly understood or handled.

What makes the situation even more frustrating is that I raised my concerns within the first few weeks of the service. I did not wait until the end of the contract to complain. I clearly communicated that I was unhappy with the service, yet nothing meaningful was done to resolve my concerns or provide the support I expected.

Instead of feeling supported throughout the process, I felt increasingly ignored and disappointed.

The way I have been spoken to towards the end of the contract has also been extremely upsetting. Rather than receiving professional communication and an attempt to resolve the situation, I felt that the attitude towards me became rude and dismissive.

I have also requested a refund, considering that I raised my concerns early and was dissatisfied with the service, but they are still not willing to provide one.

For me, this is not simply about the £479. It is about the time, trust and expectations involved. People looking for employment and visa-sponsored opportunities are already under significant pressure, and when you pay for professional support, you expect to be treated professionally and respectfully.

I am sharing my experience so that anyone considering using this service can do their own research and ask very clear questions before paying. Make sure you understand exactly what service you are paying for, what support you will receive, who will be handling your applications, and what the refund terms are.

This review is based on my personal experience, and unfortunately, my experience with ANVOQ.uk has left me extremely disappointed and unhappy with the service I received.

I genuinely expected much better professionalism, communication and support for the amount I paid.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Anvoq

Antwoord van Anvoq

Dear Subinshah,
As this is a public platform, we would like to respond to the points raised so that readers have a complete and accurate picture.

On the service provided:
Our recruitment team worked actively on your profile throughout the service period. Applications were submitted on your behalf on a regular basis, and this work resulted in interview opportunities for you. The service was delivered as committed.

On communication and your concerns:
You mention that your concerns were not addressed. In fact, they were reviewed by our HR team, and you received a detailed written response covering every point you raised. Your recruiter remained available to you throughout, and all communication was kept in writing, as you requested.

On action being taken:
To address your concerns, we went beyond our commitment. We provided an additional support period at no extra cost, so that our team could continue working on your profile and create further opportunities for you.
On the tone of communication:
We have reviewed all communication on this matter. Our team responded with clarity and with factual information about the status of your service. We understand that this may not have been what you were hoping to hear, but it was communicated professionally and in good faith.

On the refund:
A refund was not applicable, as the service, including the additional support period, was delivered in full. The matter was then formally closed.

On the accuracy of this review:
We hold complete documented evidence of the work carried out on this account and of all communication exchanged, including our written responses to your concerns. Several statements in this review do not reflect what is shown in these records. We take the accuracy of public statements about our company seriously, and we reserve the right to take appropriate steps to protect our reputation where inaccurate claims are made.

To anyone reading this review:
We agree that it is important to ask clear questions before starting any service. We encourage every prospective client to speak with us directly, and we are always happy to explain exactly how our service works before any commitment is made.

We wish you every success in your career journey.

Regards,
ANVOQ Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My Personal Experience with ANVOQ.uk

My Personal Experience with ANVOQ.uk – Please Be Careful!

I am sharing my personal experience with ANVOQ.uk to warn other job seekers, especially those looking for visa-sponsored jobs in the UK.

Based on my experience, the agency made attractive promises about job opportunities and visa eligibility. In the beginning, their communication was very friendly and reassuring. However, after we paid £479 for their job application services, the level of professionalism, responsibility, and communication changed significantly.

We feel that we were misled by promises of job opportunities that did not materialise. After receiving the payment, the agency became unresponsive and failed to provide the level of service we had expected.

I am extremely disappointed with the way this matter has been handled. Job seekers are often already in a difficult financial situation, and taking advantage of their hopes of finding employment is unacceptable.

To everyone searching for reviews of ANVOQ.uk, please do your research before making any payments.

We paid £479 and, based on our experience, feel deeply let down by this agency. I hope this review helps others make an informed decision and avoid a similar experience.

Please be careful and think twice before paying any fees. Your money and your future are valuable.

Anvoq.uk fraud agency

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Anvoq

Antwoord van Anvoq

Hello,

We have become aware of the review you published about ANVOQ.uk, in which you have made serious allegations against our company, including describing ANVOQ.uk as a “fraud agency.”

To be clear, our records indicate that you have never engaged ANVOQ.uk for its services or entered into a service agreement with us. Therefore, your statements presenting yourself as a paying customer and claiming to have paid £479 for our services are highly concerning and require a clear explanation.

Publishing allegations of fraud and presenting an alleged customer experience as fact without having used our services may cause serious and unjustified damage to our company’s reputation.

We formally request that you provide evidence supporting your claims and remove or correct any statements that are false. If the review contains demonstrably false factual allegations, we reserve the right to pursue appropriate legal action for defamation and any other remedies available under applicable law.

Please treat this matter seriously. We are preserving relevant records and documentation and reserve all our legal rights.

Regards,
Management Team
ANVOQ.uk

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer