Königsleiten
Ten 1e wisten wij niet dat we 7 (!) trappen omhoog en 7 (!) omlaag moesten. Geen lift. Was best even een vermelding waard geweest.
Balkon op het Noorden. Nooit zon.
Moesten sleutel halen op een ander adres. Werden daar zeer onbeschoft afgesnauwd, vreselijk. 120 euro schoonmaakkosten, tasje met 1 versleten theedoek, 3 versleten handdoeken en beddengoed (zelf opmaken) servies, pannen, bestekla etc alles was vies. (Foto’s ervan naar eigenaar geappt)
Toen we de Nederlandse eigenaar hiervan op de hoogte brachten was het enige excuus: wij zitten 1000 km uit de buurt in NL
Ja, en? Je bent toch de eigenaar.
De sleutelman, een Oostenrijker, legde niet uit waar het appartement was, waar de ski’s en skischoenen konden staan, schreeuwde iets over afval en textiel graag weer inleveren. En als het ons niet beviel konden we ook weer vertrekken.
Flabbergasted. Bijzonder onaangenaam na zo’n lange reis om zo ontvangen te worden.
Met de eigenaren niet meer in gesprek gekomen, ook dat verbaast ons en betreuren we.
Königsleiten is prachtig, maar wij adviseren een ander appartement
