We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would not use any other printer.Very impressed with The quality of print and the inks.The delivery is quick and efficient.My customers are happy to

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve just started using Artovo, the customer service is excellent and the cushions I ordered are amazing. I’m so pleased with the quality I’ve already ordered more. The actual ordering and personali... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the products. They are by far the best quality of any dropshipper I've seen so far. Only caveat being that there's no international shipping available, which sadly forces me to use a different... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unfortunately the mug ordered was broken on delivery. Colour matching was also off, as compared with the original artwork setup. - - - Just adding an update... Yes Artovo did resolve the issue... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Digitale afdrukservice

Geschreven door het bedrijf

Artovo is a UK based company with in-house printing and manufacturing facilities in the South East of England, set up to dropship high quality, popular print-on-demand products directly to your customer, with no minimum order quantities, allowing you to concentrate on what matters most to you, your passion!


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

262 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(262)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always reliable

10 mei 2024
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Art Alive,

Thank you for taking the time to leave us this feedback! We're very pleased to hear that you're satisfied with the products and services we offer!

We look forward to working with you again in the future.

Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A3 prints

I ordered 3 A3 prints, They arrived quickly and wrapped up well for safety.
Very good quality prints and service.

26 april 2024
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Sarah,
Thank you very much for leaving us this great review! We're really pleased to hear that you're happy with the products and services you received from us!
We look forward to working with you again in the future.

Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic quality products at a great…

Fantastic quality products at a great price and superb customer service!

28 maart 2024
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Michelle,
We really appreciate you taking the time to leave us this great review!

We're very pleased to hear that you're happy with the products and services the Artovo Team offers and we look forward to working with you again in the future!

Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality, looking forward to future updates.

I love the products. They are by far the best quality of any dropshipper I've seen so far. Only caveat being that there's no international shipping available, which sadly forces me to use a different distributer for large items. However, I'll keep my eyes peeled for updates and will keep working with Artovo for UK-only items, and smaller things that I can ship myself.

11 maart 2024
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Tristan,
Thank you so much for taking the time to leave us this great review! We really appreciate your feedback and we're so pleased that you're happy with the products and services the Artovo team provides!

Regarding international shipping, it is something that we have on our roadmap for this year, however we don't have any specific dates available at this time. We'll update customers in our newsletter when we have more information so keep an eye out for them!

We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Products were delivered on time and…

Products were delivered on time and cushions are fab quality.

29 februari 2024
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Sheila,
Thank you for taking the time to leave us this review! We're really pleased to hear that you were happy with the delivery speed and quality of your cushions!
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and fast turnaround time

Great quality and fast turnaround time. I’m very happy with how my artwork looks on the vegan suede fabric. The cushions look fabulous, thank you.

14 februari 2024
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Jennifer,
Thank you for leaving us this 5 star review! We love to receive feedback regarding our products and services so it's great to hear that you were pleased with the cushions you ordered and the turnaround time!
We look forward to working with you again in the future!
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Keep it simpleJust easy to deal with and customers…

Just easy to deal with and customers seem very happy with the products

15 december 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Lynette,
Thank you very much for the kind review, we're pleased to hear that you and your customers are happy with the products we offer.
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always such good quality products…

Always such good quality products quickly dispatched and great customer service.

27 november 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Jo
We really appreciate you taking the time to leave us this 5 star review! Our team are very happy to hear that you're pleased with the products and services you received!
We look forward to working with you again in the future!
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unprofessional and unrealibale

I was promised that it would be shipped yesterday; instead, the company only created the label and did not give the item to the shipping company. Creating the label and sending the tracking number to the customer to make it look like the item has shipped is extremely unprofessional.

UPDATE:
The item was NOT shipped when the company says it was. I have proof but cannot upload this unfortunately here.

23 november 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Update:
After further investigation, we can confirm that the order had been collected by DPD on the 30th and you have been sent a tracking number so we are really unsure why you have resorted to writing a 1 star review when this order was dispatched a day earlier than our stated delivery times?

We kindly request you amend this review as it is not an accurate portrayal of the service you have received.

----------------------------

Thank you for taking the time to share your feedback. We understand your disappointment regarding the dispatch of your order and sincerely apologize for any inconvenience caused.

We received your order on the 27th of December at 11:38 AM and, as per our delivery policy, aimed to dispatch it within 4 working days. Unfortunately, due to the exceptionally busy period around Black Friday and the festive season, your order was not collected by DPD as planned and will be dispatched today, Friday the 1st.

Please rest assured that the issuance of a tracking number was in preparation for dispatch and not an attempt to mislead. Our intention is always to provide clear and honest communication with our customers. We regret any confusion this may have caused.

We value your patronage and understand the importance of receiving orders promptly, especially during busy times though we feel a 1-star review is an unfair score as we are dispatching your order within the 4 working days as stated clearly on our website's delivery details and on the product page.

While we regularly dispatch our orders well within our stated delivery times, we recommend for future urgent orders, to allow the stated delivery timeframe for your order to arrive and not to expect it to be delivered less than the stated days on our website, particularly during peak seasons.

We are committed to improving our services and your feedback is crucial in this process.
If you have any further concerns or queries, do not hesitate to contact us.

Kind regards
The Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Art Prints

My samples were of a very good quality. As a new customer I will definitely be using this company for my Art Print on demand service

22 november 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Rosa Lea,
Thank you for taking the time to leave us this 5 star review! We're very pleased to hear that you're happy with the products you received from us! We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant company who listen to their…

Brilliant company who listen to their customers and are willing to make changes to provide a better service. Easy to use template software. Excellent delivery service and turn around order time. Customer Service agents are efficient and provide good communication.

21 november 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Shebby,
Thank you so much for this lovely 5 star review! We really appreciate your kind words regarding our efforts to keep improving our services and streamline our user experience! And of course, we're always happy to hear that you're pleased with the products you receive from us!
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great and efficient service!

Thank you for a great HD Metal Print. Was delivered on time and my client was very happy with the final design.

9 november 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Don,
Thank you very much for this 5 star review! We're pleased to hear that you're happy with our HD Metal Prints and the services we offer!
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Kyle,
Thank you very much for leaving us this great 5 star review. We're very happy to hear that you were pleased with the quality of the products you received!
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great service as usual

20 oktober 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Beth,
Thank you very much for taking the time to leave us this review. We're really happy to hear that you're pleased with the services you've received from the Artovo team.
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bembridge photography

All our customers are super happy with the products purchased as a photographer I am constantly looking for different ways to sale my images Artovo make this easy and hassle free

29 september 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi James
Thank you for taking the time to leave us this great review! We're really pleased to hear that you and your customers are happy with the products and services Artovo provides!
We look forward to working with you again in the future.
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service and great quality

Brilliant service and great quality, my go-to place now for cushions, my customers love them.

15 september 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Thank you for the kind review Clare, We are so glad you love our cushions (so do we 😉 ). We look forward to working with you in the future. Regards, the Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great range and quality

Great range and quality. Very prompt delivery.

11 september 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Thank you for the 5 Star Review Jeff. It's great to hear you are happy with our service and we look forward to working with you in the future. Regards, the Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Carla

Thank you for taking the time to leave us this great review! We're really pleased to hear that you are happy with your Artovo experience!

We look forward to working with you again in the future!
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did only one order with artovo but…

I did only one order with artovo but actually there service was great.Thank you!

11 juli 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Desislava
Thank you for taking the time to leave us this great review! We're really pleased to hear that you are happy with your Artovo order!
We look forward to working with you again in the future!
Best Regards
Artovo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic garden cushions!

Fantastic garden cushions!! Wow the quality of the print is amazing, vivid colours and really nicely put together. Can’t wait to order more! Thank you 😊

5 juni 2023
Logo Artovo

Antwoord van Artovo

Hi Ren,

Thank you very much for the 5 Star review! We really appreciate it and we're happy to hear that you're pleased with the Artovo Garden Cushions (we love them too!)!
We look forward to working with you again in the future!

Best Regards
Artovo Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer