Autismtestcenter Reviews 

138
•
TrustScore 1 uit 5

1,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give no stars I would, site is a total scam and there are hidden fees. You will not receive a refund as the site has it set up so that you are agreeing to the full payment when you submit t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Advertised as free but they gate your results behind a mandatory payment after you already spent 10min doing the test. They are also just reusing a free resource called RAADS-R. Other sites will let y... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An absolute scam. Nowhere, while taking the test, does this say that you're agreeing to a subscription. The website asks for $1 for your results. We then found we were charged $53.73. Only when you... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Abhorrant service that edges on a scam. You complete the 'free test' just to be hit with a pay wall. By which point they will have your personally identifiable information on their system.... Toon meer


Contactgegevens

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

138 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(138)

20 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam

Paid $.50 for the test, was charged $19.95 later in my credit card for a “subscription “ that wasn’t mentioned prior to the charge. Why would you even want a subscription to a test you take once? Total scam. They would not refund my $ but my credit card sided with me when I disputed the charge.

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a scam. Don't do it.

Did the assessment online, was asked to pay £0.30 to get the marked results. I didn't see any mention of a subscription, in fact, the first I knew of it was when my account was charged £29.95 an hour ago. I emailed a cancellation request as soon as I realised and asked for a refund, they replied within 5 minutes saying the subscription had been cancelled bug the wouldn't refund because I accepted T&C's - which weren't presented. The purchased screen made no mention of a subscription, the emails I received made noention of a subscription. This is a scam. Do not fall for it. They are preying on people concerned about their mental health.

Edit: I did this again after clearing cookies etc clicking strongly disagree for every response and still scored 159/240. The results aren't even real.

I've cancelled my card and reported this to my bank's security department.

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Autismtestcenter

Antwoord van Autismtestcenter

Hi Richard,

I'm really sorry to hear about your experience and that you feel let down. We genuinely take all feedback seriously, and we understand how frustrating it is when things don’t seem clear or go as expected—especially when it comes to mental health.

First, please know that our intention is never to mislead or take advantage of anyone. The small upfront fee is there to help prevent misuse of our system, and the subscription details are displayed during the sign-up and payment process. However, we understand that sometimes important information can be missed, and if that happened in your case, we sincerely apologize.

We also take concerns about assessment accuracy seriously. Our assessments are developed to provide helpful insights, but they are not a replacement for a clinical diagnosis. Your feedback will be shared with our team for further review.

We would like to look into your situation right away and see how we can help. If you haven’t already, please email us at support@autismtestcenter.com with “Trustpilot” in the subject line, and we’ll prioritize your case and review all details as soon as possible.

Thank you again for your feedback—it helps us improve. We hope to resolve this to your satisfaction.

Best regards,
The Autism Test Center Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMHidden sign up fee of £30 monthly

Complete scam and should be shut down. Tells you to pay £0.30 to receive your test results with NO mention of signing up for a monthly fee of £30 (despite them claiming to have clearly mentioned it after we complained). I even did the test again to see if I had missed something obvious and no, there is no mention at all upon completing your test that they will be attempting to take £30 from you a couple of days later, they just mention it conveniently out of sight on a separate part of the website. Do not give these shameful con artists any of your money, especially when they are praying on clearly vulnerable people.

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Autismtestcenter

Antwoord van Autismtestcenter

Hi Jake,

Thank you for taking the time to share your concerns. I’m genuinely sorry to hear you feel this way, and I can completely understand how frustrating and disappointing it must be to feel caught off guard by an unexpected fee—especially when dealing with something as important as mental health.

Please know, it’s absolutely not our intention to hide any fees or mislead anyone. We strive to keep our pricing and terms as transparent as possible, and the subscription details are shown during the payment process. That said, we take your feedback seriously, and we’re always working to make things clearer for everyone.

We’d really like to review your case in detail and see how we can help. If you’re willing, please send us an email at support@autismtestcenter.com with “Trustpilot” in the subject line, and we’ll prioritize your request and make sure your concerns are personally addressed.

Your feedback is invaluable to us and helps us improve our service for everyone. Thank you for bringing this to our attention, and we hope we can resolve this to your satisfaction.

Best regards,
The Autism Test Center Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Make sure you know EXACTLY what you are signing up to! (Not JUST 30p)

**EDITED 24.6.25* I emailed them directly 'again' as advised from my response to my review and to be fair to them, were incredibly quick to email me back and not only reiterated that my subscription was cancelled and no further payments would be taken, but also that I would receive a full refund, so I'm grateful for that.
I hope that they do take the complaint seriously and make it clear and transparent in the future what is expected on completing the questionnaire, so that people are fully aware of what they are signing up to and also the cancellation form needs reviewing, as I'm not convinced that it works.**

If I could give less, I would!!!
Absolute con artists who are taking advantage of neurodivergent people!
Happily paid 30p for results to the Autism test, which was all quite fascinating, to later that evening/next day seeing £29.95 trying to leave my bank to pay them!
I completed the form to cancel 'monthly subscription' (that does not state clearly that this was the case on completing the questionnaire!) but received nothing back, so decided to email them directly to cancel it and make sure that they don't take my money (which is currently in pending) They respond to say that subscription has been cancelled and 'no further' charges will be made!
I advised that I would be getting my money back and reporting them, as this is fraudulent and devious activity!
AVOID!!!!!!!!

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Autismtestcenter

Antwoord van Autismtestcenter

Hi Paula,

Thank you for sharing your experience. We’re truly sorry to hear you feel this way, and we completely understand how upsetting it is to see an unexpected charge—especially when you’re looking for answers about something as important as neurodiversity.

Please believe that it is never our intention to mislead anyone, and we take all feedback very seriously. The subscription information is meant to be shown clearly during the payment process, but if you feel this wasn’t the case, we sincerely apologize. Your feedback helps us make things clearer and better for everyone.

We’re here to help resolve this. Please email us at support@autismtestcenter.com with “Trustpilot” in the subject line and we’ll look into your case as a priority.

Thank you again for bringing this to our attention. We genuinely want to make things right.

Best regards,
The Autism Test Center Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried stealing my money

Took the test which claimed to be free before hand. Ended up asking for £0.30 in which I decided to pay after all the questions. 2 days later I get charged £29.95. Luckily my card blocked it on suspicion of fraud and got a new card delivered so they can’t steal any more of my money. It does say somewhere on their website about charging this money every month but it’s quite hidden to attempt to steal money from vulnerable people. Stay away from this website unless you are aware about this subscription and want to continue with it.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Autismtestcenter

Antwoord van Autismtestcenter

Hi Lewis,

Thank you for sharing your experience—we’re genuinely sorry for any distress or frustration caused. We understand how concerning it is to see an unexpected charge, and we take situations like this extremely seriously.

Please know that it’s absolutely not our intention to mislead or take advantage of anyone. The small initial fee is in place to help prevent misuse, and the subscription details are displayed during the payment process—but if you feel this information wasn’t clear enough, we sincerely apologize. We are always working to make our terms more transparent and welcome your feedback.

If you’d like us to look into your case and make things right, please email us at support@autismtestcenter.com with “Trustpilot” in the subject line and we will review your situation as a priority.

Thank you for bringing this to our attention and giving us the chance to resolve it.

Best regards,
The Autism Test Center Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Huge Scam

Did a 50 cent autism test for fun with a friend and it tried to charge me 30 bucks a couple days after the fact. I have to get a new card now do NOT trust this site.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam website

Scam website. They say it’s free test but it’s actually a ploy to invest time, then they make you share your credit card details

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

Did my test and their site said pay 0.5€ to view the results and it’s an one time thing. 2days later got debited 30€ and they didn’t even send me an email about this.i found out when i checked my bank balance. Sent them an email to cancel the account and not sure it’s really cancelled or not since there’s no login required. I asked for a refund they rejected and I think I have the withdrawal period right that within certain days I can cancel and get refunded with no questions asked.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam . a scam a scam a scam. Please read reviews before you do anything with your credit card informations , I paid 0.50 for a test and they signed me up for a monthly subscription and they don't even tell you that before paying for the test. I asked them to cancel my subscription and hopefully they will respond soon cause this is insane

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake report

Fake report - It gives you the same report no matter what answers you give. 160/240 - sound familiar?

Then of course, it subscribes you without really letting on what's going on

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading and Untrustworthy

I took their autism test and paid €0.50 to see the result, which was vague and unhelpful. The next day, they tried to charge €30 to my card without warning. Luckily, I blocked the payment in time and wasn't charged because I've had not enough funds available.

This site feels deceptive — no clear info about a subscription, and many others report the same. I wouldn’t recommend it, especially to people seeking real support.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can never get a refund

I did the test and I was aware the 48 hour trial, I expect an email to confirm my subscription when the trial is about to end. But no, I was not even notified when the subscription started. All happened silently. As per their website, I request refund request but said that I read all terms and policies and so I can’t request a refund :(

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning: Scam Website

Warning! Complete scam. You can't login to their website to cancel your account. They continue to charge you after saying the account is cancelled. I called my bank and they said this company is a scam. I had to cancel my card.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I payed £0.30 for my test results

I payed £0.30 for my test results. I check my bank and now have been charged £15.99 for a continuous subscription which I didn’t agree to, or was even notified about. This is a scam to take advantage of you. I have emailed them and they said ‘your subscription has now been cancelled’ but you can’t even log into the website to check this either. So I have no idea if it’s even cancelled. I have asked for proof to see this but apparently they are having ‘technical issues’. Just avoid this. I don’t care about the refund, I just want to make sure it cancelled

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

I agreeded to $1 for test rest. I was then signed up, WITHOU Tmy consent!! for a subscription $39.95 a month.

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam, they say it’s 30p to see your results, but sign you up to a subscription without telling you! £15.99 down the drain. They’re parasites

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer