Bathroom Bubbles Limited Reviews 

188
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant company. Flush came broken they sent me another full set with a toilet within the next couple days. From a business owner to describe this business. This company is trusted and sells cheap p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered item on 13th August, was advised that it was out of stock until 22nd August. Chased item a couple of times to be advised that delivery would be on 2nd September during a window when our offic... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My recent purchase was a good experience. The items were great value for money and arrived on time. This is my first shopping experience with Bathroom4less.co.uk and I will certainly look here first f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have engaged this firm's services for several years. Their performance has been consistently excellent, and they effectively resolve any issues that may arise..

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel
  2. Badkamerinstallateur

Geschreven door het bedrijf

BATHROOM 4 LESS is one stop shop for all your bathroom needs, whether its bathroom furniture, showers, shower enclosures or any type of bathroom accessory, we provide the best solution in the industry.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

188 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(188)

88 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very pleasant experience

We had a very pleasant experience with this store. Deb and Lucy did everything they could to answer our requirements and to offer multiple options for us to choose from. The purchased items are good quality, and the delivery was on time.
Overall, we were very happy with our choice.

26 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for your glowing review. We are pleased you purchased your bathroom from us and had plenty of variety to choose from. Feel free to come and see us again if you need any further assistance. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service, products and prices

I was recommended by my bathroom fitter, the team who looked after me Tom and Lucy were excellent and ensured that I had everything I wanted. The choice and value was second to none and I have already recommended the branch at Erdington to my friends and family.

22 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thanks for the review. We are so pleased you purchased your bathroom from us and are a valued, returning customer. Please pop in and see us again if you need anything else. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were delighted with the service we…

We were delighted with the service we received (thank you Tom and Lucy) and the quality of the product. We ordered something that didn’t fit, initially, but got a full refund without any bother. We feel that Bathroom4Less offer a quality product that is very competitively priced and the service was excellent. We have no hesitation in recommending this company. Thank you 😊

17 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for your review. We are very pleased that you had an excellent service and purchased your products in store. Pop in to see us again if you need anything else. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely great prices

Absolutely great prices, thank you so much for making my bathroom look lovely.

16 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for the review. We are so happy that you have the bathroom you wanted and are happy with our great prices. please feel free to come into store to see us again if you need anything else in the future. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lucy was extremely helpful :)

Lucy was extremely helpful during the sale of the glass bath screen. They are always very special ;)

5 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thanks so much for the review. We are happy that you are please with your purchase. Pop into store anytime to see us if there is anything else you need. Lucy and the team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

They were 2 lovely ladies that served…

They were 2 lovely ladies that served us !great customer service and we’re very understanding of our budget to fit around us ☺️

31 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thanks for the lovely review. We are pleased that you are satisfied with your bathroom and our prices. Come into store and see us if you need anything else. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We Visited the Erdington store…

We Visited the Erdington store 28/8/21,we were greeted by Tom who helped us choose some bathroom items,we were in a rush and were unsure about measurements so Tom kindly sent us a quote by email while we went home to check,unfortunately one of the items was not suitable.
We returned back to the store on 30/8/21 where Lucy helped us find an alternative,great customer service by both team members. Lucy was very bubbly and chatty made us feel relaxed both myself and my husband left the store very happy.
I would recommend this store for all your bathroom items.

30 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for the review. We are pleased that you are happy with your customer service in store and the support we gave choosing your bathroom. Please pop into store and see us if there is anything else you require. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I went to the store last weekend where…

I went to the store last weekend where I was greeted by Deb. She walked me through all the products they have on display and their prices.

That staff is was very knowledge, friendly and patient as I asked a-lot of questions

The prices were affordable and I also received my delivery really quickly.

26 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for the review. Please feel free to ask questions if you are ever unsure anytime, we are here to help. We are so pleased you are happy with our prices and delivery. Please come and see us again if there is anything else you need. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service amazing

I went in to the Erdington branch on Sunday and I was greeted by Tom who was very helpful, friendly and honest and then Deb came over she was amazing very knowledgeable and friendly gave me the names of bathroom fitters as mine needs renovation. Prices were amazing and we had a brilliant customer service experience something that you don’t get very often. I will return and I’m looking forward to having a brand new bathroom.

23 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for your review. I will make sure I pass your positive feedback on to Deb. We are so please you had brilliant customer service in store. we look forward to seeing you in store again soon. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used this company to supply bathroom…

I used this company to supply bathroom cuoboatds, sink etc ordered online promp delivery by currier but the only problem goods badly damaged, contacted supplier and spoke with Lucy was very helpfull in sorting the problem sorted replacement after seeing images sent of damage. Problems with deliveries can only be exspected with third parties involved not the supply companies fault. Lucy most helpful we need more empolyees like this top job many thanks would recomend this company to.

20 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thanks for the kind review. We are pleased that you are happy with your experience with us. We are so glad you will recommend our store to others. Please feel free to pop in and see us if you need any further assistance. Lucy and the team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer Service at the Erdington…

Customer Service at the Erdington branch from Deb was excellent!!! Very thorough, helpful, and professional. Visited on 13th August 2021 thank you so much Deb excellent job done 👌👌

17 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thanks for the lovely review. I will be sure to share your feedback with Deb on her professional service. If there is anything else you need, please pop in and see us in the store. Lucy and the team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Brought a bathroom suite had help from…

Brought a bathroom suite had help from staff from the start can't ask for more quality product and a service to match , thank you again.

11 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for your review. We are so pleased that you are a happy customer and happy with our high quality products. Pop in and see us again if there is anything else you need. Lucy and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service at the Erdington…

Customer service at the Erdington branch from Tom and Lucy was excellent! Thoroughly professional and really helpful.

4 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Thank you for the review, we are so happy you are pleased with our professional, helpful service. I will be sure to share your feedback with Tom.
Lucy and the team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

Ordered a shower told next week asked will there be any problems no we keep them in stock, ok good, day of delivery phone call saying whoops we have a delay cancelled ordered will not touch these again, not the first time this has happened

29 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Good afternoon.

We are very sorry to hear that you have had a negative experience with the companies products and sales. We take out customer services very seriously and would like to resolve this issue for you. Could you please contact us on 0808 196 8090 and will do everything we can to resolve this situation for you.

Regards,

David.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a sink vanity and a closed…

I purchased a sink vanity and a closed cup toilet the toilet wasn’t suitable measurements were not correct
They accepted for me to return the toilet at my expense through hermes but hermes wouldn’t collect so I asked them to collect and I’d pay they refused so I’m stuck with a toilet that useless customer service is terrible once they have your money it’s tuff avoid

21 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Good afternoon.

We are very sorry to hear that you have had a negative experience with the companies customer services. We take out customer services very seriously and would like to resolve this issue for you. Could you please contact us again on 0808 196 8090 and will do everything we can to resolve this situation for you.

Regards,

David.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered a new replacement pedestal and…

Ordered a new replacement pedestal and basin on a sunday,it was professionally packed and delivered the following Friday.The price with free shipping was very good, only slight gripe was any communication after purchase was lacking and no notification of shipping until the day it was out for delivery via a text from the courier, hence 4 stars.I would anyhow use Bathrooms 4 Less again.

5 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service and low quality

Bought a vanity unit from them, quick to arrive, ok quality for the price but a year down the line and its cracked and warped. I contacted them about this and was told its not waterproof - Ive not taken it scuba diving, it should in my opinion be able to get wet, being a sink unit.

5 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service!

Product was sent without cupboard handles and a panel was easily damaged in installation. Customer service is incredible slow and unhelpful - no response to messages, had to keep phoning to chase them and still don’t have an adequate resolution. Despite having said we would pay for the new panel, they’re refusing to send a new one instead saying to go and buy touch up paint! They also haven’t sent the handles that we’re missing!

A company to avoid.

26 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service very helpful staff…

Brilliant service very helpful staff and they helped me choice the best item for what I needed as I didn't have a clue. I would highly recommend this company 5*

19 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Bubbles Limited

Antwoord van Bathroom Bubbles Limited

Dear Kerry,

Thank you so much for your valuable feedback.

Regards,
Kam
Bathroom4Less

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer