Bathroom Supastore Reviews 

2.349
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service..kept informed by email with any changes to delivery...they deliver themselves..not by another delivery service..mirror arrived bang on time stated...would use again..

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The service was spot on feom Nathroom Superstore, however, the product really dissapointed. Firstly the 2 screw holes that conwct the surround to the enclosure, the bottom half of 1 side was 2mm out,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very pleased with the total service provided by Bathroom Supastor, giving such a good price for the goods they supply. I could not fault the service from the Sales Team including Evan Jones, an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The ordering process was straightforward and the sales team even cared to email to check if the size of shower tray and shower door that I had ordered were correct because they are of different sizes.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur
  2. ook in
  3. Sanitairwinkel

Geschreven door het bedrijf

Here at Bathroom Supastore we believe that quality shouldn’t be delivered at a premium price, that’s why we offer the lowest price possible for high quality products and a service that cannot be beaten. We are a UK-based online retailer specialising in bathroom products, including furniture, fixtures, and accessories. We sources products from top manufacturers in the industry, ensuring that all products are of high quality and meet the latest industry standards. We have a team of highly skilled customer service professionals who are available to assist customers with their purchases. Bathroom Supastore is a reputable and reliable online retailer of bathroom products, providing customers with a wide selection of quality products, excellent customer service, and affordable prices.

Bathroom Supastore

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(2.349)

64 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Return is a big pain

Return is a big pain, not free,all other shops are doing free return

17 april 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Hi there

I'm very sorry that you didn't make yourself aware of our returns policy before you ordered with us.

All return costs and arrangements are the responsibility of the buyer. This allows you to choose the courier and return method of your choice. we do always recommend a tracked and insured method of postage so that you are covered against transport damages.

I have looked into your statement above and have yet to find a retailer of large household items that offer free returns, so you would have been in the same position with any company that you ordered from.

If you need any further help with your return, please do not hesitate to drop the team a call or email.

Kind regards
Bathroom Supastore


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company to deal with

I purchased a shower tray from this company. The service i got was great. Communication and delivery was excellent. I would definitely use Bathroom Superstore again.

20 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much. Super pleased to hear everything went smoothly with the delivery of your goods.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The system works …

Easy to navigate website and order process, accurate tracking, helpful delivery team, goid quality shower cubicle at reasonable price. Will
use again 🙂

6 maart 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much for your lovely feedback. We really do appreciate it.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

poor customer service

poor customer service, and returns policy. Wont use again.

#000025876

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Hi there

I'm very sorry you feel this way. It would be great if you could let us know your order details so we can look into what has happened for you.

Kind regards
Bathroom Supastore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery on time

Delivery on time, driver very polite and professional, all items intact, including shower, shower tray, sliding door screen and waste

4 maart 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Glad to hear that everything arrived safely. Thank you for your feeback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery / good communication

Prompt delivery. A few issues with the items supplied due to UK suppliers rather than Bathroom Superstore. All sorted out to my satisfaction without hesitation or question. I would recommend.

13 maart 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much for your lovely feedback.We really do appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a slim led mirror

Bought a slim led mirror, 800x600. Delivered quickly and tested okay with a plug on it, not yet installed.

13 februari 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you very much for your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty Item

Faulty Item - No Blame Taken

Recently bought an item from Bathroom Superstore. Most of the product was in good working order, but one of the inserts was flimsy resulting in the whole product being unable to be properly installed, therefore not being water tight.

It took 4 months to get a proper response, which was essentially - Your fault. Not our problem.

Absolute joke.

(To the response from their comment below)

They said it would be minimum three months before the replaced bit. Fab, no shower for 3 months.

And I repeatedly contacted them and was ignored. 9 times in total. But - let’s blame the person who installed it shall we? X

23 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Hi Brennan

Thank you for your feedback

I’m very sorry to hear that you have had problems with the products you have received from us.

I have looked into this for you and can see that the shower enclosure you received arrived fit for purpose. There was no fault with the product you received.

Looking at the issue reported, it is clear this has been caused by a fitting error and is something that we cannot be responsible for. Our customer service team has on many occasion informed you that this is something you would need to refer back to your installer.

We did however, offer to send you replacement parts, as a gesture of goodwill. We did not get an answer from you regarding us ordering these for you. We feel that the offer made is going above and beyond what is required as a company as we are not to blame for the issues you were having.

I’m sorry you feel this isn’t sufficient assistance and I’m sorry that we didn’t come to an outcome you were happy with.

Kind regards
Bathroom Supastore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Very quick delivery. Great items at a good price. Helpline was answered quickly and query sorted with knowledgeable staff. Thanks.

22 januari 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much for your lovely feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and customer services

I have just bought a shower bath and vanity unit from Bathroom Supastore and I am very pleased with the quality of the products and their customer services. When I needed to amend my original order I had no problems contacting them by phone and speaking to a human. They immediately changed my order and confirmed by email. Delivery was just a few days and the delivery driver was extremely helpful.

24 januari 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

We are so glad to hear that you you are pleased with our service and products. Thank you so much.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic product..

Fantastic product... great service... packaged very well and quick delivery

5 januari 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much for your lovely feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with delivery and mirror.

Kept up to date with delivery details.
Very pleased with new mirror.
Needed a brighter one for my older eyes when putting my make up on.

9 januari 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much for leaving us feedback. We are thrilled you are happy with your new mirror.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered online and delivered two days…

Ordered online and delivered two days later, brilliant service. I had a question and phoned Bathroom Supastore who were really helpful.

2 januari 2024
Logo Bathroom Supastore

Antwoord van Bathroom Supastore

Thank you so much for leaving us feedback. We are thrilled you are happy with your products and service received.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer