We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Værste oplevelse længe
Værste oplevelse længe. Min kæreste købte spareribs, og til sidst i hans mad sluger han plastik og spytter mere plastik ud. Vi siger så vi ikke vil betale for den ret, hvor hun så kommer og råber af os, og siger han har spist op, men han fik først plastik i munden til sidst, og uanset hvor meget man har spist skal man ikke betale for noget der er plastik i. Han beder hende op at snakke pænt men hun bliver med at være flabet. Værste oplevelse og dårlig mad.
Min mand og jeg var med 3 gode venner …
Min mand og jeg var med 3 gode venner ude og spise flæskesteg med sovs og kartofler, hos Bedstes hus det smagte så godt. Altid dejlig mad Vi gik mætte derfra og glæder os til vi skal derud igen 😍
Dejlig påske buffet
Var med 3 veninder til påske buffet. Alt mad smagte dejligt og der var rigeligt af det. Og til en pris der er til at betale.
Hus bordbestilling.......
Aldrig har jeg fået så kønsløs en…
Aldrig har jeg fået så kønsløs en flæskesteg. Ingen smag i hverken sovs eller kartofler
ikke begejstret
ikke begejstret - kolde hot wings - spareribs - bløde svær på flæskesteg... en fyr foran mig, tabte en ske til salaten som blev samlet op - og anbragt tilbage i salaten. Kokken så det og salaten blev ikke fjernet... Men et rigtig hyggeligt sted trods alt.
Godt som altid
Kan varmt anbefale stedet. Herlig vært med fin humor. Og buffeten er, som den skal være. Er man ikke mæt, er det ens egen skyld 😜
Kan desværre ikke give 0 stjerner
Kan desværre ikke give 0 stjerner, men tror ikke jeg har været et sted som er så ringe, betjening er helt i bund, maden, skal vi slet ikke komme ind på... kan ikke anbefale folk dette sted, det lyder ellers som et hyggeligt sted med hjemmelig hygge, men det er alt andet end.
Denne “restaurant” fortjener 5 minus…
Denne “restaurant” fortjener 5 minus stjerner.
1: lang ventetid på maden
2: dårlig mad, vandet, ingen smag, tør stegt szhnitzel med blød panering.
3: super dårlig service fra start til slut og uvillighed til at give penge tilbage for produkter der var betalt forkert for.
Jeg kommer aldrig her igen. Det her sted burde indstilles til “med kniven for struben” med det samme!
Forfærdelig dårlig mad
Forfærdelig dårlig mad. Deres stjerneskud bestod kun af to fiskefilleter og resten bestod af grønsager som bestemt ikke hører til retten. Derudover blev der bestilt Bedstes 4 lune hvor maden var brændt og ikke lækker. Deres musik udenfor var så høj at man ikke kunne snakke sammen. Alt i alt en super dårlig oplevelse med uprofessionel personale som var ubehøvlet
Forfærdelig
Nu har vi været forbi til en oplevelse under al kritik!
Oksesteg bestående af mere fedt end kød, en sovs næsten tyndere end vand, vi får ikke brød til ventetiden som de andre borde, ej heller surt og sødt til oksestegen som der hører til, for ikke at nævne den såkaldte “kæmpe isbar” der med tomme bøtter skreg efter at blive fyldt op.
Pointere det til de kære tjenere som beklager, og påpeger det igen ved betaling, til en ejer der går fuldstændig i angrebs-mode. Aldrig sætter jeg mine ben på stedet igen - dårlig mad og en ejer der ikke egner sig til opgaven når de ikke kan tage imod kritik.
Man får mere ud af at smide pengene ud af vinduet, øv.
Ej Covid-19-venlig restaurant
Vi oplevede en restaurant, som ikke udviste særlig stor forsigtighed over for Covid-19-restriktionerne, og vi følte os derfor ikke trygge på restauranten. Vi var et stort selskab, som ikke fik tjekket coronapas, der var ingen handsker ved isbuffetten og ingen sprit til gæsterne.
jeg fik take away fra bestes hus menu…
jeg fik take away fra bestes hus menu var
deres Wienerschnitzel af kalv
m/brasede kartofler, ærter og rødvinssovs til familien idag ,og det var en bare 100 % i orden det
var godt pakket ind så det kunne holde sigt varmt til jeg nåede hjem (ca 15 km i bil )
kan kun varmt anbefales at spise der
Dårlig mad
Take away vi hentede både gammeldags okse steg og stegt flæsk med persillesovs,tyndt tør okse steg sovs uden smag ikke gammeldags mad som man forventer. Stegt flæsk var så tørt og hårdt sovsen tynd og usmagelig ingen frisk persille smag nærmere et knoor produkt,været der 2 gange og kommer ikke igen,kan ikke anbefales hvis man forventer god gammeldags mad.
Bedstes hus gjorde det igen.
Spiste hos Bedste i går aftes. Det er meget, meget lang tid siden jeg har fået sådan en mør og lækker bøf. Spændende tilbehør og rigelige portioner, så vi blev godt mætte. Vi kommer meget gerne igen, næste gang vi skal ud og spise.😄👌
Langsommelig levering
Betjeningen på dette spisested er under al kritik.
Vi har siddet 2 mennesker og ventet 45 min på vores drikkelse og samlet 90 min på vores mad, som i skrivende stund endnu ikke er kommet.
Vi har rykket 3 gange, uden at få maden, men er blevet lovet at den snart er klar.
At det skal tage 1 time at lave 2 simple wienerschnitzeler, er alt for lang tid, især når retten koster mellem 150,- og 186,-.
Så har du god tid, så tag på Bedstes Hus i Stillinge Strand.
Er du sulten eller lider af stress, så hold dig langt væk.
Kompensation, en gratis drikkelse!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







