Combineren uitstekend eten met een goede service
We begonnen met een broodplankje. Prima om de avond mee te beginnen.
De burgers waren heel erg goed. Het broodje niet te dik, zodat je alleen maar brood eet, en het vlees goed gegaard. Ook het dessert was erg lekker (rommelige taart met caramel ;-)
We schrokken wel even toen de dessert “kaart” kwam 🙈
Een heel klein puntje voor verbetering vatbaar…. De koffie verkeerd. Die was niet echt smakelijk. Een echte verkeerd dus 😉
Verder kun je ons zeker terug verwachten.
