Toch nog!
SD-card van 256 gb besteld en betaald op 20 augustus.
25 augustus e-mail gestuurd, maar eerst geen reactie.
Helaas had ik de slechte reviews te laat gelezen en verwachtte ik er dus niet veel meer van.
Echter op 30 augustus e-mail ontvangen waarin excuses werd gedaan voor de langdurige vertraging.
Ter compensatie is er een SD-card van 1TB opgestuurd.
Deze heb ik 3 september ontvangen.
Al met al toch nog tevreden.







