We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Actually zero stars. This is a fraudulent company advertising real leather and hand made. They are very obviously synthetic materials with no label of any kind. I repeatedly asked for the refund which... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give them 0 stars if I could. The shoes I purchased are nothing like they advertised. They are not leather and very cheap quality. Getting a refund is impossible. The fact that they don't hav... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ich habe im Juli 2024 eine rosegoldene Halskette bestellt. Diese wurde schnell geliefert. Die Kette wurde von mir retourniert und ich habe von Blush eine E-Mail erhalten, dass die Ware nicht im versen... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order was made in August 2019 and I have emails and pictures to prove what I am saying below. Maybe the company got bought since and things have changes but my review below is still va... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel
  2. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Blush and Bar is bringing luxury accessible to the modern woman. Without the traditional retail markups. Visit and Shop Now!


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

360 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you're looking for a ring for larger…

If you're looking for a ring for larger fingers this is the place! Or just want a quality product that is beautiful and well made! These rings are flattering, sturdy and look so dainty and delicate. I am absolutely in love with the rings I received for my chunky fingers. It's always been a struggle to find stackable rings or tiny bands that didn't make my fingers look fatter. I read some reviews about Blush and Bar and took a chance. I was not disappointed!! I am a customer for life!

28 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Such poor quality, unfortunately not worth the money!

The rings are really cute but:
1) After only two months, the gold on my Sasha Sparkle ring is already fading, even if I always take the ring out when I wash my hands or apply lotions.
2) I have some small blisters all around the finger where I usually wear the ring - this has happened to me before, after wearing rings made of cheap metal. I was not expecting something like this to happen with this ring, given that it was not THAT cheap!
3) I had ordered a size 9 and I got a size 8 - thankfully this size also fits me, but this does not speak for a very careful order fulfillment.
In short, this was such poor quality! We can get better quality for our money.

12 oktober 2020
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Revised for clarity:

EDITED: Apparently my last review hurt feelings so I'll edit. I ordered a ring. It took longer than expected to receive. I asked the company for transparency on shipping times because I was hoping to wear this ring to an event but the ring took so long to ship that I had to buy another one for the event. Doesn't matter though because within the first 6 hours of receiving it, a stone fell out. The company sent me a replacement, but it was the wrong size and the wrong colour. Even then, I tried it on to see if it would fit. It didn't but during the 2 minutes I was trying it on, a stone fell out. I contacted them a third time and they offered a replacement so I chose a different style ring because clearly the one I had chosen originally was of poor quality. This situation could have been dealt with quite simply but their customer service representative who was answering my emails was extremely rude and filled her emails with rhetorical questions to belittle me. Probably the worst customer service I've ever dealt with in my entire life. If you like the look of their rings, grab something off online discount stores (i would name some but this blushandbar reported my review last for “promotion” and apparently cant handle bad reviews) because you'll get the same quality for a fraction of the price. Or for the same amount of money (or slightly more), get yourself something from a jewelry (again would name some but i guess not) store that sells good quality stuff and has nice employees. Overall, save your money and shop elsewhere.

20 augustus 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wife LOVE the rings at Blush and Bar! So Worth It!

I bought the rings as a gift for my wife and she loves the rings at Blush and Bar. Her reaction when she saw the rings was priceless. Even the packaging was well made.

As far as tarnishing or fading of the gold vermeil/plating I have not yet had any issues.

Dainty elegant designs and amazing customer service. Would highly recommend this company!

10 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TRUST THE 1 STAR REVIEWS

Shockingly bad business practices from this company.

They overcharge for cheap and quickly ruined jewellery. Their rings discolour, bend out of shape and the stones are loose in their setting.

They don't have a returns policy, only replacements.

I read the 1-star reviews and decided to buy from them anyway. Bad move. Believe them, don't waste your money.

20 juli 2020
Logo Blush and Bar

Antwoord van Blush and Bar

Jennifer: Our returns and refunds policies are quite clear on our website, and to make this easier on our international customers, we only require photos to be emailed to us to receive a refund for damaged items. Your email to us on 7/23/2020 inquired about one ring you simply were concerned with the stone being somewhat loose: see below:

Jennifer Ritchie
07/03/2020
Hi there, Find photos attached. The stone isn’t missing, it’s just moving around in its casing which isn’t ideal. Also the stone isn’t as clear as the picture I first saw. I’m really happy with the other two rings I ordered but this one isn’t to the standard of quality I expected. Would it be possible to receive a refund? Just for this one? Thanks, Jennifer

Our reply:

Anne
07/04/2020 Hi Jennifer, Thanks for reaching out and I'm so sorry for your experience. If you find a quality, color, or sizing issues, we are happy to send you a replacement. You can also swap your ring with a different item of the same value. Please let us know what you prefer.


At this time, you chose to leave a review, rather than reply and see if a refund was possible with us instead of a replacement.


Our second attempt to reach you:

May H
07/23/2020 Hello Jennifer, Thanks so much for your time in leaving us a review in Trustpilot. We apologize for such an unhappy experience. For the Moonie glass ring, we can still send a new replacement for you or you can choose a different ring of the same price as a replacement. We can also refund $33 for the damaged ring. Just let us know what you prefer. Should you have any further concerns, please let us know. We're happy to help!

We have no replies after this. We would have happily worked with you, but we cannot authorize anything without communication on your part, and we tried to offer options in the case that you would have wanted a replacement.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pretty, dainty, rings that keep me smiling!

Just over the past few months I’ve had to have ordered at least 3-4 sets of three to five ring deals already. My only issue really is that blush and bar doesn’t have a larger selection of rings to choose from at any given time. Especially if you’re going to be buying a deal where you need to choose 5 to make the price more reasonable. Because $59 a piece makes much less sense than 5 for $160 I believe the deal was, possibly a few dollars more. Of course you have the option of buying the same style in silver, 18k gold vermeil, or rose gold vermeil. However, I personally don’t want several of the same style rings just in different colors. Maybe a few of my absolute favorite styles in different colors for stacking purposes and honestly I actually have done this too. It wasn’t until my last order of 5 more rings that blush and bar had added different styles of rings than I hadn’t seen during the previous two months before. I of course bought one of each different style in a mixture of sterling silver, yellow gold vermeil , and rose gold vermeil. I do wear my rings on a daily basis, although I switch them up and only wear a few at a time, and I do stack them... I’m careful to not get any lotions, submerge my hands in water for long without quickly drying them, watch out for alcohol based products, cleansers, and take my rings off before showering. I also keep most of them in sealed plastic jewelry bags in the boxes they came individually in when I’m not wearing them. So as far as tarnishing or fading of the gold vermeil/plating I have not yet had any issues. I regularly polish/buff my pieces that look dull after wearing them a few times with a microfiber cleansing and polishing cloth meant for sterling silver, gold, and other metal jewelry. I bought my polishing cloth from James Avery but I’m sure you can find a similar one of many other brands that work just as well. I use a soft bristled tooth brush and a tiny bit of liquid soap on my stones to keep them gleaming and sparkling. Thoroughly rinse the ring after of course. Above all, these pieces if cared for properly...are well designed, well made, and sturdier than they appear. As they are quite slight and dainty, but they will give you your money’s worth in wear. The size range they come in is uncommon and refreshing because women also come in all sizes. So sizes 4-13 will allow most women to put a ring on most of their fingers. If anything they should be able to fit at least one ring on one finger. And if you choose them carefully you can pick out a very flattering stack for that one finger or go all out and fill up your hands with glittering gold vermeil and cz. Thank you Blush and Bar for making us feel like a million bucks for just $99!

10 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

The Jewelry here is more expensive than Pandora and it is cheaply made. When I say cheap I mean turns your finger green. Also had a ring break on me. Just broke in half. Customer service is subpar and the “Guarantee” is a lie. Stay far away from companies like this. Customer service will fight you tooth and nail not to give you your refund back. They tale great pictures of their Jewelry to make it seem top of the line but it really has a Wish brand feel to them. Absolutely horrified with this company.

23 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous jewelry, fast shipping, amazing customer service.

Gorgeous, dainty jewelry. Received the Sasha Sparkle ring in yellow gold and it is PERFECTION. It's so exquisitely detailed and sparkly, you wouldn't think it would be so tough! I've worn it to the beach, to ride horses, to the gym countless times. No tarnishing or any signs of wear; looks brand new. I have sensitive skin and this brand is one of the few I've found that is hypoallergenic and doesn't bother or discolor my skin at all. Gorgeous designs, fast shipping, amazing customer service. Would recommend 100%.

23 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Updated Review: new management makes the company great

EDIT/UPDATE: Company contacted me after my initial review. The company had recently changed management and wanted to make things right, as I had been unhappy with the quality of the product I received. They offered a partial refund, and to replace my order for free. It did take a while (perfectly understandable due to the pandemic, and they did reach out to make sure I had received my replacements).
The replacements are 100% better quality. They came very quickly (all in the fancy boxes) and they have held up extremely well with daily wear - there is some fading of the rose gold coating on part of the ring I've been wearing almost every day for a month and a half, but it's silver underneath, so it's not discoloring my finger the way the previous ring had done.
I am extremely pleased with the way the company dealt with the situation and their goal to make sure all the products ordered are up to the quality the customers expect. I would definitely order from them again.

Got the 3 for $99 deal and a 4th ring for free. Ordered on 12/13/19. I was sent an email with tracking info (two shipments, but only one tracking number, which I thought was weird, plus it was coming from China, which I hadn't expected).
First shipment arrived on 1/6/20 - not great shipping time, but not terrible, considering a) it was coming from China and b) they did warn in the shipment email that promotional orders might take up to 3 weeks to arrive. Package was a brown paper bubble mailer with a single cardboard box containing 2 (of the 4) rings.
I waited a week to contact customer service in case the second half of the shipment was delayed. Once contacted, customer service responded quickly, saying they'd open an investigation into the missing package and ship a replacement out immediately. I was told it would be there in 5-7 business days, but was not given a tracking number.
After 10 business days (in case of delays), I contacted customer service again, just asking for a refund this time. Again, CS responded quickly, and told me that the shipment was due in a few days (and oh, by the way, here's a tracking number) and if it didn't arrive by then, to contact again. This time, the tracking number originated in the US (but not until the day I contacted CS).
The shipment arrived today, 2/6, a full month after the first shipment and almost 2 months after placing the order. This time, the package was a white Tyvek bubble mailer, originated in the US, and contained two fancy hard plastic ring boxes that even had little LED lights inside to illuminate the rings. I also noticed on this package that the label said it shipped the day I contacted CS the 2nd time, which means it wasn't in transit for those 10 business days I waited for it, and if I hadn't contacted CS again, I wouldn't have gotten the rest of my order.
Quality of the rings I've had for a month is not great - I wore one of them pretty regularly for about 2 weeks and the band is showing wear. The finish is starting to rub off, which is pretty disappointing. Other reviews said the rings coming from the US are better quality, so I hope that's the case.
Overall, shady business practices and inconsistent quality. However, rings are as shown online and CS was quick to respond, and deal with issues, as long as you keep on top of them.

7 februari 2020
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap jewelry from China.

Not handmade at all. Drop shipped from China. Poor quality. Found same rings on AliExpress for $1.

Same your money and don’t get scammed. Rings came with stones missing and in crappy plastic bags.

**UPDATE** I’ve been wearing these rings for about 5 hours and my finger is already green. I have photos.

16 september 2019
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BEAUTIFUL RINGS

BEAUTIFUL RINGS! I recieved three rings as a gift from my best friend for my birthday and I'm completely obsessed! I have tiny hands and wear size 4 rings, which can be incredibly hard to be sometimes so the fact that they had my size and they are good quality is amazing! I'm all about dainty rings so I'm definitely going to be adding to my collection!

30 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fun to wear

Fun to wear, beautiful looking jewelry does not need to be expensive. The rings I purchased continue to look awesome even with continuous use. LOVE them!

15 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love!!

I really enjoyed the sets of ratings I got. The flower one is super cute and they have easily become my favorite earrings. The ordering process was easy and shipping was a breeze! I highly recommend this company for accessories for any occasion!

13 augustus 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer