Niet te spreken met hun gedrag na de…
Niet te spreken met hun gedrag na de Pano reportage. Ze hebben al jaren een terugroepactie van takata airbags, na Pana zijn ze wakker geschud. Ik heb er welgeteld één brief van gekregen en ging die in mijn vakantie ergens uitvoeren (ja sommige moeten kijken wanneer ze tijd ervoor hebben) Daarachter een storm van telefonische oproepen met onbekende nummers, die ik niet opneem, wat ik bij de dealer ook al gezegd heb, maar ja, daar doen ze niets aan, maar weet ook niet of ze van hun zijn. Daarachter een brief dat ze me "al meermaals gecontacteerd hebben ervoor" -> niet dus leugenaars(+ die kan nog verloren gegaan zijn). Je hebt de ene brief nog niet ontvangen en je krijgt ook direct een andere, maar zo dringend lijken die dan niet want de afzenddatum is dan 14 dagen verder. Nu bon, buiten dit alles is dit geen manier van werken. ALS je zo een actie hebt zend je die aangetekend op , de rest is onzin. En nu is er plots haast voor de klant terwijl jullie het zelf jaren laten aanslepen.








