Brasabloom Reviews 

5
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

5 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(5)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy anything from here

Don’t buy anything from here. Useless company. I tried to cancel subscription but website came back with lots of errors. Then I tried to block future payments… they somehow got round this. As soon as they charged me I requested to cancel it by email. They replied with useless customer service and no solution.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting...still being fobed off…

Still waiting...still being fobed off with excuses and be patient. The company us a joke and I urge you not to order from them. I am out of pocket and still no product

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brasabloom

Antwoord van Brasabloom

Hi, we're really sorry you're still waiting. That isn't the experience we want for anyone, and we understand why you're frustrated.

We'd like to sort this out for you today. Please email us at support@brasabloom.com with your order number and the email address you ordered with, and put "Trustpilot" in the subject line so it comes straight to the top. We'll check exactly where your parcel is and get back to you with a clear answer.

If you'd rather not wait any longer, just say so in the email and we'll refund you in full right away.

The BrasaBloom Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer