Uitstekend en goedkoop!
Goed gevriesdroogde fruit in een mooi potje tegen de laagste prijs. Wat wil je nog meer. Vooral het volume van de aarbeien verraste mij. Erg lekker door mijn havermout. Los zijn de gedroogde bananen ook wel lekker. Gedroogde aarbeien los zou ik niet aanbevelen.



