Busy B Reviews 

27
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid using this company. Ordered 4 items, they arrived on time - but in dreadful condition. Soaking wet, torn and broken. They weren’t packaged appropriately. Despite paying extra for postage. The re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and excellent customer service! I love my Busy B diary - and I’m VERY fussy about my diaries. This fits the bill perfectly. When the pen loop on my second diary broke, customer service... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a day by day diary from Busy B having used other brands and wanting to support a small business. After having a slight issue with the diary I spoke to the customer service team who got back... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered some items and chose to pay extra for the Royal Mail 24 hour delivery service. The items were not even dispatched until the 2nd/3rd working day and didn’t arrive until the 4th working day.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Pennenwinkel
  2. ook in
  3. Cadeauwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shop online at Busy B for stylish, award-winning stationery designed to make life simpler, better organised and more beautiful. 15% off your first order.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

27 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(27)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

love this stationary

love this stationary, it keeps me sow ell organised. without it my head would fall off.

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hi Tracy

Thank you so much for the 5-star review! 🌟

We’re thrilled to hear you love our stationery and that it’s keeping you so well organised.

Thanks again for taking the time to share—happy planning!
Nadia (Busy B - Customer Service)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer support

I ordered a day by day diary from Busy B having used other brands and wanting to support a small business. After having a slight issue with the diary I spoke to the customer service team who got back to me super quickly and resolved the issue. Fantastic experience and would look to buy from them again in the future.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hello Issy
Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review ⭐️
I'm sorry to hear that you had an issue with your diary but pleased that we were able to resolve this quickly for you.
Thanks again for your support!
Nadia (Busy B Customer Service)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The irony of ordering a diary from the…

The irony of ordering a diary from the aptly named Busy B company only for it not to arrive! Tried calling several times but it just goes to voicemail. Despite receiving a confirmation of order and payment taken when I log into my account there is no record of an order!

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Thank you for taking the time to leave a review, and I’m really sorry for the frustration caused while waiting for your order.

I’ve checked this for you and can confirm that your order was placed on the evening of 29th December and dispatched from our fulfilment center on Tuesday 30th December. It would then have been received by Royal Mail on Wednesday 31st December. The delivery method selected was Royal Mail 2nd Class, which is an untracked service and usually takes 5–7 working days, though at busy periods this can take up to 10 working days. Please also note that Thursday 1st January was a public holiday, which may have added a slight delay.

Based on this, I would expect your diary to arrive within the next few days. If it hasn’t arrived within 10 working days of dispatch, please do let us know and we’ll be very happy to help further.

I can also see that you were not logged into an account prior to confirming your order which is why this is not showing in your account. Please don't worry though as this does not affect your order in any other way and I'm happy to provide a copy of your invoice so you have proof of purchase and a record of all your order details. Please email info@busyb.co.uk to request this.

I’m also sorry to hear you had difficulty reaching us by phone. We aim to return all voicemail messages as quickly as possible, though I’m unable to see a message logged in this instance. You’re always welcome to contact us via the Contact Us page on our website or by emailing us directly, and we’ll be glad to assist.

Thank you again for your patience, and we hope your order reaches you very soon.
Kind Regards, Nadia (Customer Service)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Personalised Diary

The personalised diary ordered as a gift for a friend who loves good quality stationery feels cheap and poorly made.
Unfortunately it can't be returned as it's personalised and it's unsuitable to give it as a gift; I am now sourcing an alternative.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid using this company

Avoid using this company. Ordered 4 items, they arrived on time - but in dreadful condition. Soaking wet, torn and broken. They weren’t packaged appropriately. Despite paying extra for postage. The refund process is not easy to navigate and it’s costly - despite faulty items being delivered. Would not recommend. Real shame as I’ve had a BusyB calendar for the last 2 years and have always liked them. But will not order from them again.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hello Hayley
Thank you for taking the time to leave your review and I’m genuinely sorry to hear about the condition your order arrived in. That’s certainly not the experience we want for our customers, especially for someone who has supported BusyB over the past few years.

We would very much like the opportunity to put this right for you. If a customer receives items that are faulty or damaged, we ask that they contact us directly so we can investigate and resolve the issue as quickly and fairly as possible.

If you’re happy to do so, please email info@busyb.co.uk with a few photos showing the damaged items and the packaging they arrived in. This will allow us to assess what went wrong and help us arrange an appropriate resolution for you.

Thank you again for bringing this to our attention. I’ll keep a close eye out for your reply and will do my best to resolve this smoothly for you.
Kind Regards, Nadia (Customer Service)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The pages are so thin

The pages are so thin, I wouldn’t waste your money. Papier is far better quality. This is like tracing paper

24 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rectified damaged order in under 24 hours

I had an issue with a damaged order. Once I contacted the company directly they went above and beyond to arrange a new product to rectify the issue very quickly. They sent this via Royal Mail and packaged it twice as securely. I felt like my concerns were thoroughly listened to and I received my new item in less than 24 hours. Nadia who contacted via email did a great job. So thank you to you and your team. Will be ordered more items in the coming months. Due to the quality of the products.

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hello Rachel
Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We're truly sorry that your original order arrived damaged — that’s never what we want for our customers. Delighted to hear that I was able to resolve the issue quickly.

I'm so glad you’re happy with the quality of our products, and we can’t wait to serve you again in the coming months. If you ever need anything, don’t hesitate to reach out.
Thanks again for your support!
Nadia - Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Promising

Promising
Lovely ideas had an issue however Lynsey from customer service was supportive and matter now resolved.

Checked out contact info sent a message
And Lynsey promptly responded.
Thank you Lynsey
Well done you!

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hello Albert,

My name's Lynsey and I'm part of the Customer Service team here at Busy B. thanks so much for your recent purchase and review - I'm so sorry to read you've had an issue.

I haven't been able to locate any contract from you at all Albert, so I've requested some further information via Trustpilot directly to help me locate your order and get this moving for you.

As soon as we have further details, we'll try our best to help further. Alternatively, you should also be able to email us at info@busyb.co.uk with pictures too.

I'll keep a close eye out for further details, Albert.

Kind regards, Lynsey

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great little company with excellent products …

Great little company with excellent quality and quirky products, have been buying for many years and will continue, just wish they would expand their range so I could find more to buy! Haha

I recently had a parcel go missing and the customer services team were on it quickly and resolved things fast so 5* for them too.

9 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hello Miss Moley,

My name's Lynsey and I'm part of the Customer Service team here at Busy B. Thanks so much for your very kind review, we really appreciate it.

We'll make sure the Product and Design see your feedback on expanding the range!

I'm also really please we were able to resolve your delivery issues quickly too, we're so sorry once again that you experienced a problem.

Kind regards, Lynsey - Customer Service

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Postage

Having paid for delivery, the item was not suitable. I then paid for return. When I received my refund, the company had deducted another amount for return! Very poor customer service; in effect, I paid 3 times for postage.

24 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Express 24 hour delivery took 7 days.

I ordered some items and chose to pay extra for the Royal Mail 24 hour delivery service. The items were not even dispatched until the 2nd/3rd working day and didn’t arrive until the 4th working day. After taking account of weekends and a bank holiday, the items took 7 days to arrive. BusyB have said they won’t refund postage because apparently this an acceptable timescale. Terrible customer service.

5 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love Busy B products

I love Busy B products. I have been buying the diaries and calendars for years, and wouldn't buy from anywhere else. I have also got a couple of my friends totally hooked too! Great quality, perfect for family life, and always a lovely company to deal with :)

20 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Discount code not working, need to register to get delivery date

Ordered 4 items. 15% discount code faulty so used a 5% discount code. Informed them immediately in hope they could remedy. They point out the obvious.... that I can't use 2 codes. No acknowledgement for the fact the initial code and image showing faulty code alert meant I took a lesser discount.... bought 4 items .... no details of delivery date but an email to register to an account to track!? More log in more passwords...... this is why customers prefer amazon than dealing with small businesses....its a real shame. Not received item yet... hope it was worth it

15 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Busy B are amazing

Busy B are amazing. I ALWAYS order my calendar and diary at the start of the year from them. Not only are they great quality but the designs are so pretty and fun. Customer for life x

11 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hi Isla,

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased to hear you are happy with our products.

Thanks again for shopping with Busy B :)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I love their products BUT customer service is poor

I love their products, but I’ve decided I don’t like them, so will have to consider further purchases, in future.
My complaint is a small one, compared to others regarding delivery which seems to be their nemesis.
I lost my (Busy B) diary and needed another desperately as I was getting into a pickle.
I ordered direct as they had a 1-2 working day delivery through Royal Mail, which I had to pay extra for!
Royal Mail emailed me and stated a delivery date of 8th July - 2 working days post order.

It came a day late, but before that it seemed to be stuck in Edinburgh. I emailed Busy B asking what I should do as there had been no RM updates. The diary arrived and only a day late.
And this is my issue - I was told that the 9th was within the 2day time ´ frame. They can’t count!
Obviously, RM can count and didn’t agree with them which is why they gave me a delivery day of the 8th - the second working day.
What annoyed me was the attitude of Busy B customer service. And that is why I will look for another diary in future.
As it turned out, the diary was very plain, unlike my others from them. And I don’t like it. 🤷‍♀️ But it will bridge the gap.

11 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hi Jane,

Thank you for your review and your feedback, we appreciate this and will pass this on to our team.

As our customer service team have confirmed with you, your order was delivered within the 1 working day timescale advised which we are pleased to report. As is stated on our website, orders placed after 10am may not be dispatched until the next working day. Due to your order being placed in the evening, it was dispatched quickly by our team the next day and your order was delivered the following day, within the 1 working day timeframe.

Please refer to our delivery page for more information - busyb.co.uk/delivery-and-returns

We apologise for any confusion and hope that you can understand that we did fuflill the order in the agreed time.

Our customer service team were very understanding towards your query and are always happy to help should you have you any queries or concerns.

Thanks again for shopping with us!

Team Busy B

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and excellent customer…

Great products and excellent customer service! I love my Busy B diary - and I’m VERY fussy about my diaries. This fits the bill perfectly. When the pen loop on my second diary broke, customer service was prompt, polite and problem sorted - sending me a self adhesive pen loop and a straightforward apology. Result: one happy customer. Wish more companies were like this!

16 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hi Jacqui,

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased to hear you are happy with our service and products.

Thanks again for shopping with Busy B :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Great quality products! I discovered a slight problem with my desk calendar (which I'd purchased months ago) and it was replaced free of charge as soon as I reported the issue. Excellent customer service, thanks!

1 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Hi Helen, thanks for your lovely feedback. We're so pleased to hear our customer service team were able to assist you. We hope you enjoy using your new Desktop Calendar!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products and great service!

I bought a diary and organiser for my mum and she is so happy with the products! So many amazing product features and the the product quality is fab.
Really speedy and free delivery too!

23 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Busy B

Antwoord van Busy B

Thank you for your review! We're so pleased to hear you Mum is happy with our products :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer