We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a electronics mystery box, was not disappointed in what I received, in fact I keeping for hubby’s birthday in November, just hoping everything is in working order, all boxes seem in tact, ma... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m giving 5 stars 🌟 because the guy is happy to help and be honest with his customers which is most important for me. I’ll be honest, the first box I got wasn’t all that but it is clearly stated (an... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really happy with my Amazon pallet purchases, I normally collect but recently tried the delivery service, again excellent service. The only reason I give a 4 star review is because they don't always h... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item: Amazon Pallet Return | Undelivered Parcels | Customer Returns Pallets from Amazon & other online Platforms. Cost £415. This is badly labelled. One small box was marked as Amazon. Every... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledinggroothandel marktplaats
  2. ook in
  3. Elektrogroothandel
  4. Palletleverancier

Geschreven door het bedrijf

Buyershub.co.uk is a wholesale clearance outlet offering the best in wholesale and joblot products. We offer new wholesale lines and customer return pallets. Buyers Hub sells to trade and individuals, there no requirements to purchase from us, simply checkout on our website. Collection in person is also available on all our products. As we grow this platform, we will add more varied stock – Right now we have wholesale & Joblots, wholesale clothing, Amazon liquidation, Amazon pallet returns, Tiktok Shop returns, Undelivered Parcels and Mystery Boxes, including clothing Mystery Boxes. If you are looking for a wholesale clothing websites, you have landed at the right price the stocks we have got coming in will beat most wholesalers. We also stock lots of deals that do not make it to the website so please join our WhatsApp group from the link to keep up to date with our offers. If you have anything you are looking for specifically, please also get in touch and ask us, we may have a source.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

29 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(29)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A giggle, but just Chinese junk

Just like everyone elses reviews it's just a box of unopened returned Chinese junk. I paid £100 to find this out. Look if I had paid £40 for this, it would have been maybe worth it for entertainment value, as it was a bit of a giggle opening the packages. But at £100 there won't be any returning customers.

18 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Buyershub

Antwoord van Buyershub

Hi John,

We thank you for your order, and whilst i appecaite you didn't find something of value i am glad you had fun with it. As the listing states we have no control of the value of what you will recieve. We also have wrote that it will be unbranded goods. I just wanted to reach out and explain our part on that.

We have lots of different stocks that you can purchase and lots of returning customers for the same lots amongst others.

For anyone wanting to see the exact details we put on the listing here is a link, as you can see we are very detailed on what you should or shouldn't expect.

https://buyershub.co.uk/products/royal-mail-undelivered-parcels-joblot

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

I am not one for writing negative reviews but... I must share my experience in this instance.

I had seen multiple videos online and various sites recommending buyershub and other similar services for unopened mail.

This mail has 100% been opened, checked and taped back up again. I seen various reviews on other review pages or on the buyershub website about how oh they bought one and just went back to buy more because it was so exciting. I can only assume those reviews are either fake or they got extremely lucky.

first item we opened was a smart watch.. oh nice got a smart watch in a box from another company who just fill a box, they dont hide what your getting.

Opened the Smart Watch box.. Box was empty.

There was another bag which had clock parts, or timers for clocks, which then, alarm bells rang... why is there a spare one of these pieces just lying within the big box, but the "unopened parcel" of them was sealed.

Now to be fair there are a few "ok" items, phone covers and camera pieces, and some like hello kitty type stuff, but as others have mentioned a lot of these items would be picked up from the likes of temu etc, 90% of the parcels where full of Chinese writing, some of the items you open your like.. hmm I dont even know what this is, the packaging is in Chinese :(

If you have the money to spare, sure give it a go, but it might be something you will only try ONCE.

just to also add, there was a bag at the end of the experience, that seemed to have various LED lights in it, this bag went straight into the bin because there was something had leaked within the bag and things were damp. can only assume batteries or something.

17 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Buyershub

Antwoord van Buyershub

Hi Sam,

Than you for your detailed review. I appreciate your purchase. We have many regular and returning customers who buy for many reasons, non which are dictated by us.

As the listing very clearly states the packages can be opened, ripped, even loose because before they come to us, they go through many processes. We do not promised only sealed parcels.

As mentioned we are very clear on what to expect on the listing page, we understand that not all people read it thoroughly, but from our part we list every detail and possibility.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT BUY FROM THEM ITS A SCAM!!

Under no circumstances buy anything from this company especially stuff that relates to lost mail or parcels that I claimed to be undelivered? I spent £69.99+ postage on a box of items that we declared as undelivered parcels and undelivered mail all I received was a box full of ladies clothes most of them secondhand and lots of them just rags this company is disgusting when I wrote and complained they told me to read the small print so they can send this crap to me as it’s in the description when I said about the photos showing all the different parcels and undelivered mail in the box they said that the pictures were for illustrational purposes only and didn’t mean nothing. They told me that they would send me a return label to send this box of rubbish back these awful ladies clothing and knickers that have been warn but they have failed to do so I have requested my credit card company to refund me the money on the basis that it is a scam beware beware beware do not purchase from buyers hub you will definitely be disappointed, it is definitely a scam!!!

Any body wishing to see the evidence and emails that were exchanged please contact me I will be happy to show you what this company said and done and what they sent me!!

But remember pictures of undelivered mail are for illustration purposes only, you will receive crap very cheap woman’s clothes!

Oh also please do check my other reviews some are bad some are good, hate liars.

Take note! This company does not have 1 good review!

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buyershub

Antwoord van Buyershub

Hi Robert,

Thank you for your purchase. As you know we have had quite a few back and forth emails with you and it was determined that you had made a mistake with what you purchased.

Whilast your intention and belief was that you were purchasing a different variation from our drop down menu, you by your mistake purchased the clothes, which is exactly what you recieved. So there is no scam, you got what was described and purchased.

We did not ask you to read the "small print", we advised for you simply read the listing, same font, same size, in the middle of the lisitng, some even in red writing.

In any case, we agreed to take the parcel back. We said we would send you a returns label, deducted from you. However upon checking we couldn't do this on our account. So we advised for you to send the parcel back and we will refund you.

Since that time, you have opened dispute with your bank that was delcined, left 2 reviews, but not sent the parcel back. I can also see you seem tio have ahistory of leaving negative reviews.

I apprecaite you made a mistake, but please do not call us a scam as we posted out what we advertised, as we advertised, you seemed to have pressed the wrong button when ordering.

Thank you and good luck with future orders.

p.s.we noticed you updated your review to include more abuse against us. In case anyone would like to see messages and emails of exchange we alsdo have the emails where we HAVE NOT said read the small print, we also HAVE advised to send it back and we will refund. Whilst Robert hates liars, he seems to be one himself. (really do not want resort to communication like this, but his accusations and lies make it hard)
>> He is entitled to his review, he is entitled to not be happy but to add all the lies is just uneccesary. He didnt even buy what he said he bought.

Please go ahead and see what he bought from this link:

https://buyershub.co.uk/products/royal-mail-undelivered-parcels-joblot?variant=54941915087228

Also see the detail we describe what you are purchasing. He purchased the clothes package, and thats what he received. He was expecting boxed items, but he didn't purchase that. We get it, a mistake made, so we offered him to send it back, can we do more than that if we don't receive the parcel back??

We leave it at that and wish him a good day.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is a scam

Is a scam.
I've purchased a Roy mail bag of lost parcels. I recived useless stuffs (garden sticks, sex chains, a small water toy, creams, rocks, small USB cable, phone glass, plush toy.... I think you get the idea ) ,
and some parcels were cut just enough to se what's inside, that thales me that before they sent you the parcels they look so they don't send you something expensive.
Some they have been resealed in a different bag.
All itimes I recived are from AliExpress or temu and most of them are around 3£, I recived around 20 items.
I've paid 120£ and recived 20 items off 1£ and 3-4£
By my math that around 50 - 80£ (80£ I'm being generous I think) and not to mention that delivery was around 20£
From the all parcels less than half can be sold and are very cheap, not to mention delivery fee, selling fee.
MY GUESS YOU BETTER OF GOING YOURSELF ON temu OR aliexpres AND PURCHASE SOMETHING THAT YOU CAN SELL AND MAKE A PROFIT.

DON'T WASTE YOUR MONEY!!

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buyershub

Antwoord van Buyershub

Hi,

Thank you for your purchase. We appreciate you didn't receive any valuable items in your package.

As our listing dictates, we do not promise a RRP, or what you will recieve or what its value is.

The value of items is also different depending on how people will sell them, we sell to people who do not sell the goods onand buy for the entertainment value. Many customers will sell on facebook lives achieving a higher value for the items, others on ebay (where they pay commision - so not so much. We do not give advice on how best to sell the items, as you will apprecaite that is not what we are here to do.

We also sell many times over to content creators who do it for lives, and give the items away afterwards. So as you can see we are clear with that we are selling, and describe this thoroughly on the listing. It is for you to decide if you want it. We have not once wrote on the listing you will make money, or that the value will be this or that. We simply do not know what you will recieve.

so the value to items is different depending on the person opening.
to add further, to actually see the value - you would compare the same thing on amazon, and it would be selling more than what you have suggessted above. So as you can see it is hard to determine the value as people do not place the same valuse on the items.

We would agree with you and suggest those that want to make consistent money, to do the research into specific products and order them directly from manufacturers and create a long term business that way, it is always better to this. You know what you are buying its exact value and its resale value - always better to do this.
> we will be adding single line prodcuts at discounted prices on our website so please keep an eye out.

However to call us a scam, is unfair,as we sent you exactly what you purchased.10KG in a box, of item qty's of 23-30pcs. That is what you recieved.

Thank you.



Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utter rubbish inside two boxes

Utter rubbish inside two boxes

Nothing was worth keeping or for resell

A pile of really really cheap items including wires, shoe laces ,parts of pipe connectors all really useless stuff

Beware
Over £200 wasted

Both boxes on way to the recycling centre

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buyershub

Antwoord van Buyershub

Hi Helen,

I am sorry the items did not have anyhting you could use. We simply do not know what will be inside as per the advertised listing.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer