Banner for Capital Hair & Beauty - Tunbridge Wells

Capital Hair & Beauty - Tunbridge Wells Reviews 

1
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

Unit 12.1 Kingstanding B. Park, Kingstanding Way, TN2 3UP Tunbridge Wells, GB

•

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetische producten groothandelaar
  2. ook in
  3. Cash & Carry groothandelaar
  4. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel
  5. Groothandelaar
  6. Schoonheidswinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Capital Hair & Beauty, the UK's largest independent supplier to hair and beauty professionals. Choose from our vast range of great value hair and beauty supplies and book training courses at a location near you, we have 60 stores throughout the UK & Ireland. Buy from a supplier you can trust, that's been supplying the hairdressing and beauty industries for over 60 years and providing a first-class online service since 2004. Capital Hair & Beauty started out in 1954 as a scissor sharpening company based in Brighton, East Sussex. We're known for our fantastic product range, great customer service and competitive prices. You can shop with us online, in-store or via our Click & Collect service.


Contactgegevens

  • Unit 12.1 Kingstanding B. Park, Kingstanding Way, TN2 3UP, Tunbridge Wells, Verenigd Koninkrijk

  • 01892 526333

Get a VAT Free shop on your first order!

Use code: WELCOMEVF at checkout

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

1 review

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(1)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Staff training (STILL) very necessary!!!

I have been in business 38 years and always get my disposables at the Tunbridge Wells Capital store.
On Sunday I returned two rolls of couch roll that had faulty perforations at every other tear.
The manager initially said she couldn’t exchange them because of their return policy being 28 days.
I explained that I wasn’t returning something I didn’t want but something that was faulty and therefore the rules of the Sale of Goods Act applies.
The manager eventually agreed to exchange the two couch rolls as it was in front of two other customers.
The way she spoke to me made me feel uncomfortable but I knew I was right.
I complained about the manager to head office and I’m waiting for them to get back to me.
All members of staff should be well-versed in returns policy for faulty goods, especially as another member of staff was standing beside her listening to what she was saying.
Staff training on such matters is crucial to ensure you don’t lose customers.
I’m afraid that the Tunbridge Wells Store has lost my trade, purely through not knowing their job properly and I shall pass my experience on to friends who shop there too.

20-08-2026
I am surprised to read this reply from Capital Hair & Beauty as it differs from the email reply I received directly from Jon the manager at Head Office.

I wish to make it crystal clear that the two couch rolls were not exchanged as a gesture of goodwill at all. They had to be exchanged because they were defective! This was done after a long and awkward conversation with the Tunbridge Wells store manager who clearly had no idea of customers rights under the Sale of Goods Act 1979, which applies directly to Business to Business transactions.
CUSTOMERS:- Do not be fobbed off when you return faulty goods. The shop policy does not cover your right to return defective goods, only those goods not required.
Kay Kingswell

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Capital Hair & Beauty - Tunbridge Wells

Antwoord van Capital Hair & Beauty - Tunbridge Wells

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience in our Tunbridge Wells store didn’t meet the standard you expected.
We have reviewed the matter and can confirm that the two faulty couch rolls were exchanged for you in store on the Sunday, and we’re pleased we were able to resolve this during your visit. You also continued with your purchase of additional items.
As a trade-only supplier, all purchases are made under our Business to Business terms and conditions, which customers accept when registering. These terms outline our returns process and differ from consumer legislation. However, we always aim to support our professional customers wherever possible, and the store team had already exchanged the items for you as a gesture of goodwill.
We’re sorry that the interaction itself left you feeling uncomfortable, and your feedback has been passed to the store management to ensure further training and consistency across the team.
Thank you again for bringing this to our attention.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer