Casufit Reviews 

244
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like the product but have not had the opportunity to know if it will do what you say it will do or to see if indeed there will not be any additional cost as advertised. If it works as advertised I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just ordered the aspirateur. It's too early to give advise on the product, however placing the order has been quite easy. I especially appreciate your offer by paying with PayPal. In the mean time, I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All of the products looked like good quality, had great specifications, and good reviews. The prices seemed fair. I have been burned before, buying things online this way, but I decided to t... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Offer of a double purchase discount with a mens shirt. Chalk and cheesr. Not knowing cost in NZ dollars before confirmation of purchase.

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

At Casufit, we pride ourselves on being more than just a clothing brand; we are a reflection of the vibrant and diverse culture that defines local style in the heart of the USA. Our passion for fashion and commitment to quality is what sets us apart, and we are dedicated to providing trendy, stylish, and comfortable clothing for the fashion-forward young women of America.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

244 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(244)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All their beautiful and unusual designs…

All their beautiful and unusual designs were easy to see. The check-out process was uncomplicated and I loved the discounts.

10 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made a mistake in my order and have…

I made a mistake in my order and have written 3 or 4 times asking for help but the contact email address that is on all of your pages is returned as undeliverable! There is NO OTHER WAY TO CONTACT YOU besides this faulty email contact info offered on any of your pages.
I paid $50.00 for Order #CAF4803 in which I entered my name instead of my friend Malana Kim Love's name, my friend who I am gifting with this jacket.
The address is correct but I am nervous that the package won't reach her at her apartment without the correct name.
Please help me by inputting her name and/or calling me to confirm the change has been made.
Thank you,
Susan Zalkind
928-300-3614

10 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback. We had already deal with your request and replied your email. Please check your email. Have a nice day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice selection of japanese print…

Nice selection of japanese print clothing

9 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered early Dec I have not received anything yet. Have no idea the quality if there is actually even a product. Not happy! I was just about ready to send you a…

I was just about ready to send you a note and this came up. I realized I shouldn’t have added the 5th item. I believe my discount would’ve been better without it. That disappoints me. I hope the quality of the fabric is good and sizes are true. I can’t wait to get my order.

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback.
If you have any question. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is less then 1 star possible

Is less then 1 star possible. Pictures of their products on social media sites like Pinterest, lead you to them. The pictures of cotton sweatshirts are not at all what I got. Cheap shiny nylon or acetate are unbearable. DO NOT BUY THIS JUNK.

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Hello, we're so sorry for your unpleasant experience. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Surprise, Surprise

I came across your address by chance. Was surprised to see all your different styles and prints. There were so many I'll have to return and buy some more.

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So”Happy’ I found your store. What a ‘Gem’

I’m so ‘Happy’ I found your store. I LOVE it, and LOVE Cats. Very unique tops. I’m excited to receive my package. You’ll see me again. ‘Thank You’. Just ‘AWESOME’. Wendy House.

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from them

Do not buy from them! I got a T-shirt and the fabric is horrible, it's 2 sizes too small (and I ordered a size up), and it does not look like the picture. They offered me $7 back and I paid $20. Customer service is difficult. Scam! Seeing their response below, I have contacted them many times!

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Hello, we're so sorry for your unpleasant experience. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smart and easy shopping

There's so much to choose from and I wish I knew about you before I had to buy Christmas presents. Unfortunately I couldn't buy a lot for myself but the great thing is I got most of my Christmas shopping done without all the running running around. It was easy and fast to order. I rarely order online for the simple fact I have no regular computer just a phone which is a lot harder to see.Your site is the only one that I will continuously use for myself and gifts. I only wish they're were more collections to choose from. Your prices are responsible and I would love to have a catalog to see all that you have. If you do please send me one.
Sincerely
Deborah Long

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback.
If you have any question. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the Ancient Japanese Style…

I ordered the Ancient Japanese Style Wave Print Cozy Long-sleeved tunic many months ago. I contacted you when it didn't come and you referred to another order I had made for a black cat. I assumed that I had not ordered the original so I re-ordered it along with another tunic with sea turtles. Today the Japanese style tunic came. Would you please keep my orders for the sea turtles and the black cat and not send another Japanese Wave? It finally came and I don't need two. Thank you so much! Deb Ellis

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback.
If you have any question. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Seller cares, so far so good

Seller cared when there was a mistake on my part. I will update when I receive product. Ordered it because it was unusual and at a reasonable price!

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order Experience was good

Order Experience was good. Only thing that was a little frustrating was figuring out which discount code to use. I wasn’t able to locate product reviews so I am hopeful that I will be pleased with the products once I receive them. The photos are certainly beautiful.

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback.
If you have any question. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a total scam! Avoid at all cost!

This is a total scam! Items received looked nothing like what was ordered. Purchases were made to gift and I would never dream of giving someone anything of such poor quality. Materials and construction techniques were both lacking, sizing was off, and the “customer service” was nil. Fortunately, I used PayPal and they went after them and got my money back. DO NOT BUY FROM THEM!

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Hello, we're so sorry for your unpleasant experience. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

No discount given on second item

Prices were high, but you have some cool stuff. I thought I was to get a 30 percent discount on the 2nd item, and that didn't happen. Why? I went ahead and checked out anyway. You sent waaaay too many emails, but I guess they worked. :_

5 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback.
If you have any question. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero

Would have given this company a zero if I had the option. I ordered two tops and neither looks anything like the picture. The material is cheap and they are badly made. I requested information on returning them. I paid almost $60.00 and they offered a $5.00 refund or gave me the choice of giving them to someone else. I emailed them that I simply wanted to return the order and they replied with a whopping $8.00 refund. Or I could take my chances on a return for an exchange or partial refund. That was if they received it which after dealing with this company, I would doubt they would acknowledge. PEOPLE don't order anything from them. They're crooks. Their clothes are simply awful. A huge waste of my money and if you order from them...yours as well. I'm waiting for their automated response...the same thing whenever they're given a bad review. Check it out. And DON'T ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY!

3 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Hello, we're so sorry for your unpleasant experience. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome clothes

I loved the selection of really cool clothes!

4 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved the size chart

Loved the size chart. It was extremely helpful in determining the size I needed to order. Your designs on the hoodies and shirts are amazing! Looking forward to getting it in the mail!

2 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Easy to order now we'll see how your…

Easy to order now we'll see how your delivery is

3 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer,
Thanks for your feedback.
If you have any question. Please contact us via Email address contact@mail.casufit.com, we will try our best to follow up with your order issues and solve the problems accordingly. Sorry for any inconvenience caused. Thanks for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LOVE IT!

Easy to buy, and is perfect colors are like the picture.

2 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Casufit

Antwoord van Casufit

Dear customer, Thank you so much for your love and support! It’s our great pleasure to serve you! Wish you a great day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer