Knoeiers - CFM Leusden Fysiotherapiepraktijk
Knoeiers ! Ben zogenaamd behandeld door deze club vanwege mijn knie. Ik zeg zogenaamd want ze doen niets...
Ik kreeg na een pijnlijke knieontsteking het genezingsadvies dat ik mijn eigen knie maar moest behandelen. De voet goed optillen tijdens het lopen, dat was het. En dat terwijl ik verging van de pijn, ik kon niet lopen of fietsen. Mijn knie is nooit aangeraakt.
Wel gezellig gekletst, helaas maken zachte heelmeesters stinkende wonden.
Na lang wachten werd ik door mijn huisarts eindelijk doorverwezen naar een goede fysiotherapeut.
Deze schrok zich dood... Omdat CFM Leusden niets aan mijn knie heeft gedaan,
zit er nu fout bindweefsel in mijn knie.
De goede fysiotherapeut heeft ervoor gezorgd, dat ik na maanden van intensieve behandeling,
masseren van mijn knie en oefenen onder begeleiding, weer redelijk kon lopen en fietsen. Helaas blijft mijn knie pijnlijk door het foute bindweefsel.
Ik heb een klacht ingediend bij CFM Leusden, maar kreeg alleen maar onverschillige antwoorden.
Ik wil niets meer met de club te maken hebben en wou er verder geen aandacht aan besteden.
Totdat een vriend van mij zijn verbazing uitsprak omdat hij zo slecht behandeld werd door CFM Leusden. Hij kon wel gezellig kletsen…
Ze hebben dus niets geleerd. Ik heb mijn vriend aangeraden om onmiddellijk te stoppen met CFM Leusden.
Als u uit bent op een goede genezing, ga dan naar een goede fysiotherapeut. Om gezellig te kletsen kunt u beter een café bezoeken…..








