Charles Taylor Trading Reviews 

2.744
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

2.7m burgundy parasol purchased through B&Q. Good communication, fast delivery & really pleased with the product. Appears to be great quality & quickly assembled & up using my old parasol base.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good stuff when applied the rain just rolls off my benches and tables also delivered to me in Scotland within 2 days will definitely buy from Charles Taylor again.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely delighted. Mark texted me the night before to tell me the two hour slot and also in the morning to let me know the approx time of arrival. He unloaded the goods and then offered to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bench looked good so decided to buy, website mentioned up to 15 days delivery which I thought was a bit much gone ahead anyway and patiently waiting. No communication from the company... turns out del... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(2.744)

90 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Addition to Charles Taylor Chair Purchase

Foot stools ordered and delivered fairly quickly ie in good time for me to read in the garden sitting in the late September sun. I purchased the companion chairs earlier in the year.
My feet are no longer dangling! Thanks.

20 augustus 2026
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for the review! Your custom is highly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good stuff when applied the rain just…

Good stuff when applied the rain just rolls off my benches and tables also delivered to me in Scotland within 2 days will definitely buy from Charles Taylor again.

20 augustus 2026
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the lovely review, we're really happy to hear this!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb wood quality - built to last

Absolutely delighted. Mark texted me the night before to tell me the two hour slot and also in the morning to let me know the approx time of arrival. He unloaded the goods and then offered to set them up for me which I was more than happy to accept.

The wood quality is superb and Mark checked everything to ensure that the wood was fine

I have now ordered more items as honestly the price is brilliant for what you are receiving plus having a back injury, the setting up of the goods means that I can use them immediately without having to wait for somebody else to help me.

Thank you Mark and thank you Charles Taylor Trading.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the review, it's highly appreciated! We are happy to that our service was up to our standards and we will be sure to pass this feedback on.
Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Customer Service

Ordered the two seater companion deal, with cushions and outdoor cover. Delivered without outdoor cover, queried with driver, who said he would have this included for next delivery run. Nothing after two weeks. Emailed their office twice asking for an update. Second response from them stated it was put out for delivery that day. 6 weeks later, still nothing. Extremely poor customer service. I’ve paid for a deal that wasn’t fully provided. No response to complaints. They’ve stole my money essentially. Avoid.

Since the initial post, the companion seat cover has now been delivered today (23/08/26). A good response, but it shouldn’t come to this.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for your feedback as we do appreciate it. It seems that your parcel was lost in transit. We were unaware of this and have now got a replacement sent out to you. You will receive frequent updates from DHL themselves. Apologies for the inconvenience caused and if there is anything further we can help with then please ring the office on 01538361382.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charles Taylor terrible customer service

I purchased a two seater and table garden furniture made by Charles Taylor on 30th March 2026 and was delivered in early April. Then I raised a concern about the chairs splitting on 17th August 2026. They stated the furniture lasts for 10 years. Both my chairs split through the knotting in the wood in less than 5 months!!!!! BOLTS kept coming loose no washers. Absolute shoddy furniture rubbish. The customer services at Charles Taylor
it's absolutely terrible. I asked for two replacement chairs but they could not provide a delivery date to replace them and take the faulty ones back. It's 4 weeks now in September and I am still waiting for them to collect them. Though I have a full refund from the store I bought it from which was QD who are very helpful and trying to resolve this.. I phoned Charles Taylor on a weekly basis was told yet again by the same person in customer service at Charles Taylor and askedwhen are you going to pick the faulty chairs up. Still no date whatso ever. So very unhelpful. Charles Taylor do not care about their customers. SO BEWARE God knows when the furniture will be picked up but I am going to report this to TRading standards.
BUYERS BEWARE
NOT TO BUY ANYTHING FROM CHARLES TAYLOR BRCAUSE IF ITS FAULTY YOU WILL HAVE A TERRIBLE EXPERIENCE OF GETTING YOU MONEY BACK OR REPLACEMENTS. customer service they need retraining absolutely terrible! VERY POOR CUSTOMER SERVICE

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for your feedback as we do appreciate it. We are sorry to hear about the splitting in your chairs.

Charles Taylor's table and chairs come with a 10 year rot free guarantee.

The issue with your chairs seems to be defective materials, ie in this case knots in the timber. This is very rare and unforeseeable at the time of manufacture. As previously advised we are more than happy to rectify this and will do at the first opportunity.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor online retailer

⁹Avoid. I bought a BBQ table, it was delivered in a flimsy, poorly packed damaged box. Without even opening it, I could see the item was damaged. I contacted GT, no response. I chased again and the response I got was , we "believe' the item may be picked up in 2 weeks time", no confirmation of a refund or exchange. I didn't think online retailers still behaved like this. Be mindful before making any online transactions with this company.

CLARIFICATION POST RETAILERS RESPONSE.

No exchange was ever offered ( I did ask). You only agreed to collecting the item on Sunday after I spent 15 minutes on the phone telling one of your reps that 14 days for collection/refund of damage goods was unacceptable.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

We apologise as it appears that your item was damaged in transit, we understand that this isn't ideal and we are sorry for the inconvenience that this has caused.
I've reviewed our messages and on the 5.09.26 we stated that we will be in touch with and exchange date. We confirmed the exact date that we would come and swap the product for you, we apologise that this date isn't what you were expecting however it does state on our website that our delivery/collection time is 7-21 working days. You then decided you would rather a collection/refund which we were happy to do, we confirmed the date of collection and you also received confirmation of a refund on the 16/09/26.
Thank you for your feedback as it's highly appreciated and apologies again for all inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was great service from purchase right…

Was great service from purchase right through to delivery,plus a great quality product

22 juli 2026
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the review, your custom is highly appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the 3 seater Arbour and I am…

I ordered the 3 seater Arbour and I am extremely pleased. It is well made and at a good price. It was delivered by a friendly driver who assembled it and positioned it in our selected position. Outstanding service.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for leaving a review! We're very happy to hear your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good product .

Very good product .. goes on so well . Should do it every year but missed last year due to ill health. This year I thought may have to do two coats .. but no one was enough .. good product .

23 juli 2026
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for taking the time to leave a review as it's very much appreciated! We're glad to hear that you like our wood preservative and we hope you enjoy your furniture just as much.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class

Just received this morning
From the sale to delivery in the North East of Scotland was 1st class
Quality of the product excellent being a joiner new what I was looking for
Delivery driver messaged me day before with a time and was here when he said
Very nice bloke and assembled product in minutes
Couldn’t fault product or service 100%
Will definitely order more products

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the review, we are really happy to hear this!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

38 days delivery wait !

Bench looked good so decided to buy, website mentioned up to 15 days delivery which I thought was a bit much gone ahead anyway and patiently waiting. No communication from the company... turns out delivery was gonna come 38 days later !!! Eventually they offered delivery cost refund but I am still waiting for that 2 weeks later. No communication. Bench looks ok so far as described, I hope quality is good. Only time will tell. The delivery man they used gone to the wrong address at first but called me to rectify and was friendly and efficient.

23 juli 2026
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for your feedback as it is very much appreciated. Apologies if there was confusion with our website/delivery times however, it does state that our lead times vary and that it is up to 5 working days for accessories and around 21 working days for all furniture products. We do apologise for your delivery taking longer than expected and we hope that this didn't cause much of an inconvenience for you.
If you are yet to receive your partial refund then please do call the office on 01538361382 and we will be able to rectify this for you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great service

It was easy to place an order online. We had previously seen the Henley Twin Arbor at the Metrocentre on a regular display.
I was a little disappointed that I didn’t receive a regular update on the progress of my order.
However the delivery was very good, it came on the right day before the expected time slot and was quickly assembled on delivery. Quality is excellent.

23 juli 2026
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the feedback, it's really appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience

Our garden furniture is lovely and I can't say enough about the absolute superstar who delivered it.
It was a pretty significant piece of puzzle solving, step climbing and heavy lifting.

30 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the review as it's very much appreciated, I will be sure to pass this feedback on!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were looking for some good quality…

We were looking for some good quality garden furniture, & came across the items at Clyde shopping hall G81 , we were very impressed with the items all laid out on show, the customer service advisor was very friendly ( Darryl ) we were offered next day delivery & was furniture was built up same time as delivery the furniture is solid & doesn’t blow over in high winds, , this summer we added a bench to finish off the set , once again delivery was spot on time , & a very friendly delivery lad, same guy as last delivery. I could definitely recommend this company, great products great customer service,

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you for leaving such a nice review for us, your custom and feedback is highly appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic company to do with…

Absolutely fantastic company to do with knowledgeable staff pleasant helpful know the products that they’re selling pleasure to deal with. Absolutely fantastic company bought a bench organised delivery with them then they rang and said could they deliver it earlier which was not a problem fantastic just ordered some other products after ringing up to confirm I was getting the right ones not a problem. I’ve got plenty of time to talk to it’s a pleasure to deal with such a quality customer service

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the feedback as it's very much appreciated. We're so happy to hear this and are glad that our service is up to our 5 star standard!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very very poor in all aspects of this

Very very poor in all aspects of this company ,will not use again

If i could give zero i would .

Chair broken usless poor quility .
Stuff . Over a month to replace
Now returning it all for full refund and seeking compensation

A truly aufull expearance .

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Hi, we are sorry to hear that you feel this way and we truly apologise for this. After looking at our system, your chair is being exchanged next Wednesday, this is within our delivery time of 7-21 working days. Thank you for your feedback and apologies again for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

I have wanted some good quality wooden furniture for many years but never found some at an affordable price. That was until I was in Glasgow, 2hrs from home shopping one day and came across this company showing a few of their products and fell in love. I wasn’t in a position to buy that day but took some photographs. Unfortunately I discovered later that the photographs did not get a good enough image of company name and was devastated. I knew I had to get in contact with them somehow so I contacted shopping centre and thankfully they could provide me details. This all took quite a while but it was totally worth it to receive my lovely bench and I cannot wait to order more. Solid, beautiful furniture at a fantastic price, delivered and fully assembled quickly

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Charles Taylor Trading

Antwoord van Charles Taylor Trading

Thank you so much for the review, it's very much appreciated. We're so happy to hear this and we hope that you get some nice weather to enjoy on your new bench!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer