Wat een slechte bedrijf
Wat een slechte bedrijf. Nooit mijn geld ontvangen. Als je over het geld begint dan zegt mevrouw Sharon dat zij niet kan helpen en dat ik moet mailen en als je mailt krijg je nooit antwoord. Trap er niet in mensen ze belazeren je gewoon








