Banner for Chery Industrial

Chery Industrial Reviews 

342
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service the communication durning the order and after on my delivery. We used zip ties too help hold the parts of the tarp in placing it properly . You guys could put that in yr kits too help bu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chery has answered all my questions and been up front with information. Delivery was on time and simple. Just opened the box and peeked in, nothing but rain this week so still in the box. Neighbors... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The instructions are terrible! Shows one section of the build and simply says x2, but to find out later that the back side needs to be installed opposite as the front. The shed seems decent but th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I haven’t had the chance to assemble yet. I’m very excited. Delivery was perfect, delivered in a metal crate to prevent damaging its contents. I’m hoping to get my containers set where they are need t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Industriegebied
  2. ook in
  3. Draagbare toiletleverancier

Geschreven door het bedrijf

Chery Industrial stands as your premier partner for robust industrial and commercial solutions, offering an extensive range of products designed for unmatched durability and performance. Our comprehensive portfolio includes heavy-duty container shelters and versatile storage shelters, secure shipping containers, reliable gates and fences, ergonomic workbenches, innovative modular homes, and a wide selection of essential industrial equipment. We are unwavering in our commitment to providing top-tier, high-quality products that meet the rigorous demands of any worksite, ensuring long-lasting value and operational excellence. What truly sets Chery Industrial apart is our fully integrated service infrastructure, designed to provide a seamless and reliable experience from purchase to delivery. Understanding that time is a critical asset, we operate a strategic network of six warehouses across the United States. This ensures your equipment is dispatched from the closest possible location, guaranteeing fast and efficient delivery to minimize downtime and keep your projects on schedule. Our logistics prowess is further enhanced by a dedicated, US-based professional logistics team that expertly manages the entire transportation process. This team works in concert with our knowledgeable customer service specialists, who are always ready to provide expert guidance and answer any questions you may have. At Chery Industrial, we are dedicated to offering not only competitively priced products but also a comprehensive, end-to-end solution. We combine superior products with outstanding, specialized support in customer service, transportation, and logistics, making us the trusted choice for businesses that demand quality and efficiency.

OUR PROMISE TO YOU

Geschreven door het bedrijf

Your satisfication is our #1 goal.
Even though we strive to provide the best service possible, there may occasionally be imperfections. If you experience any issues, please contact us at your earliest convenience. Our team will be happy to assist and make things right.

Contactgegevens

Holiday Sales

GET 15% OFF SITEWIDE

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

342 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(342)

265 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The manual was incorrect

The manual was incorrect . There was very minimal instruction . I was short bolts and nuts and still have not received them weeks later.

28 augustus 2026
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

We sincerely apologize for the frustrating start‑up experience with your order.
We understand the inconvenience caused by the incomplete assembly manual and the delayed supplementary hardware shipment. Our team is actively revising and improving our instruction manual to prevent similar issues for future customers. We will also optimize our logistics process to speed up the delivery of replacement parts.
Should you run into any questions during installation, please feel free to reach out to our support team for assistance at any time. Kindly email us at support@cheryindustrial.com with your order number if you require further help.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

We are sorry to hear you have not received your order #2026CHERY17712SPOL.
According to the carrier tracking record, this shipment shows as delivered. We suggest you check with your building front desk, property management, neighbors or nearby parcel drop‑off location, as goods are sometimes left in safe places.
Our team will also assist you to investigate and resolve this matter asap.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ripped off and waiting!…

There was two things that was very frustrating for me. First was, you could not buy individual parts that you needed to fix the toilets in your stalls.off of your website. I needed a fifteen dollar piece and had to spend over two hundred and fifty dollars.
The other thing that was extremely frustrating was you're in california. I'm in oregon, and it took over three weeks to get it to ship up to me. When it said it was gonna be shipped out. In 3 to 5 business days.
For these reasons, I don't think I could. In good conscience, recommend your company or these stalls to anyone.

14 augustus 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Well I purchased a 18 foot gate.It…

Well I purchased a 18 foot gate.It looked beautiful.The picture showed the gate with metal posts and hinges.After receiving the gate late from the distributor,it arrived on a flat bed trailer wrapped in stirafoam wrap and had some scratches on it.No paperwork no hinges.So I then contacted the company and they e-mailed me a copy of the instructions on how to proceed.When I asked about the hinges I was told that they were extra.540.00 for 4 gate hinges.That was after paying 1800.00 for 2 9 foot gates.When I received the hinges there were no backing plates with them.So they were useless.The gate was pretty.Would I buy it again,NO. Red

10 augustus 2026
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

Thank you for your honest feedback regarding your 18‑foot gate order. We sincerely apologize for the multiple issues you encountered. We also take responsibility for the confusion over separately‑sold posts and hinges shown in product photos. We are truly sorry to make you confused about that. Our support team will help you if you have any other problems. support@cheryindustrial.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Our purchase of the 18,000 portable…

Our purchase of the 18,000 portable unloading dock did not come with an operation/maintenance manual. One that outlines the hydraulic fluid type, what is the electrical plug in for on the electric unit, when we were told no outside power was needed, what type of maintenance does the unit need to keep the warranty. What is the warranty and what does it cover? Poor communications. UPDATE: After many emails I did receive the operator manual, which was not on the website as advised. I did receive information on warranty. After additional emails the company finally admitted that I was given incorrect information on the electric pump. Given the fact that it took us so much time and effort to resolve issues that should not have been issues, our company will not be purchasing from Chery in the future. If you are a distributor of a product, it is Chery's responsibility to understand and support the products you sell. I was asked to update or remove my comments. I have updated my comments, they will not be removed and the rating will not change.

11 augustus 2026
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

We are truly sorry for letting you have such a bad experience. Paper manuals are no longer included in‑package by our factory. All operation, maintenance, hydraulic, electrical and warranty information is published digitally on our product page. Products usually carry a 1‑year warranty against non‑human‑induced damage.

Please contact our support team support@cheryindustrial.com, we will forward the full digital manual to you immediately and clarify all your questions about the unit and warranty. We will update our listing to better communicate this policy going forward. Sorry again for all bad experience.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered handle

Ordered handle, 7 days later contacted office because I could not track part. Could not understand servicewomen, so I hung up. At 10 days sent an email with my issues. No one ever replied back. Finally received handle, works great but service was horrible.

9 augustus 2026
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

Thank you for your honest review regarding your handle order.

We are glad the handle works well for you, but we are truly sorry for the poor communication experience you went through.

We take your feedback very seriously and will improve our customer support process. Please feel free to reach out to our support team directly if you have any further needs. We are ready to assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overall everything fit well and the…

Overall everything fit well and the pieces were all there.
We did have one issue with the hardware, the welds broke on one of the set screw nuts on the number 2 piece, the little square nut welded to number 2 for holding the set screw for the number 5 piece. We drilled it through and installed a number 13 bolt.
Regarding the instructions, they were good for the frame however it would be good to have better photos or more set for the whole tarp installation.
Thank you

14 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience from start to finish.

We had an excellent experience from start to finish. The team was professional, responsive, and easy to work with throughout the entire process. They provided multiple delivery dates for us to choose from, which made scheduling convenient for our operation. The flammable storage locker arrived on time and as expected.

Overall, we were very pleased with the service and would highly recommend this company to others.

22 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I haven’t had the chance to assemble…

I haven’t had the chance to assemble yet. I’m very excited. Delivery was perfect, delivered in a metal crate to prevent damaging its contents. I’m hoping to get my containers set where they are need this weekend. Your product will save me time and money. I was planning on building a wooden cover that was 12x40. I started seeing customers I deliver to that started putting up these covers. 10x40 will give me 8 more feet of parking area what a plus. Thank you. Hope to be able to send another review with pictures.

27 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven’t received my order

I haven’t received my order and I’ve also been trying to order parts but the parts department doesn’t respond to me

14 augustus 2026
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

We are truly terribly sorry for all the frustration and inconvenience this has caused you.
We have checked the logistics information and it shows your parcel was marked as delivered. Could you please kindly check with your neighbours, building reception or mailbox, as sometimes parcels may be left in a safe spot?
If you are still unable to find your order, we will arrange a replacement for you immediately.
Additionally, we feel genuinely sorry that our parts department has failed to respond to your enquiry. We are escalating your message internally right now, and a member of our team will get back to you as soon as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy Ordering Process

Easy Ordering Process, Great communication and updates on shipping status, on the shelf and ready to go. Fast Shipping! Thanks for making it an easy transaction. I was impressed with Chery Industrial and will be using them in the future.

12 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received the building in a crate in…

Received the building in a crate in good condition. Later on found out that two of the parts were wrong so i emailed support back and forth for a month and the correct pieces could not be found. Ended up having to modify the pieces they sent to make it work

12 augustus 2026
Logo Chery Industrial

Antwoord van Chery Industrial

We feel so sorry that you had such a bad experience with this order. I completely understand how annoying this whole situation has been. It must have been extremely frustrating to run into wrong‑part issues and spend a whole month going back and forth over emails. It is really disappointing that you ended up having to modify the parts yourself just to get the product working, and for that we offer our sincerest apologies.
Our service team will follow up shortly with you to go over further details and work toward a resolution. Apologize again.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer