Clickk Home Store Reviews 

574
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time purchase at Clickk home store. Had an issue with Evri and contacted customer service and spoke to Donna. She advised there was a slight delay and contacted Evri for further information. She... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a beautiful LSA glass decanter that was massively reduced from its original retail price; I am hoping the matching glasses will be sourced by Clickk! Delivery was free and fast.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I actually stumbled across this website while looking for some new kitchen accessories, and I’m so glad I did! Lola was incredibly helpful from start to finish. She was friendly, quick to answer my qu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. I'm so happy with the unique product I found, which I haven't seen on websites in the UK, or on the high streets where I live in Northern Ireland. The website is easy to navigate, w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel
  2. ook in
  3. Elektronicawinkel
  4. Groothandelswinkel
  5. Huishoudapparatuur winkel
  6. Kostuumwinkel
  7. Prijsvechter

Over Clickk Home Store

Geschreven door het bedrijf

Discover great value Homeware, Electricals, Beauty Products and more at Clickk Home Store. Huge savings on a number of global brands and collections.

With Brands like Tefal, Kenwood, Morphy Richards, Hoover, Anker, Ariete, Cuisinart and more all at the lowest price online, why shop elsewhere?

All clickk.co.uk orders come with free delivery (no minimum spend) and hassle free returns.

Free Shipping Always

Our 2 Day shopping is free for order of any size or value.

Get free and fast shipping when placing an order online. All our orders are dispatched the same day if ordered before 2pm Monday - Friday.

Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

574 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 93% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(574)

333 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products at great prices

Great products at great prices. Quick free delivery too. All arrived well packaged/protected.

19 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you so much for your 5-star review!

We’re delighted you’re happy with the products, prices and speedy free delivery. It’s also great to hear everything arrived safely and well packaged.

We really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my purchase of LSA wine glasses…

I love my purchase of LSA wine glasses - speedy delivery and excellent price.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re delighted you love your LSA wine glasses and were pleased with the excellent price and speedy delivery.

We hope you enjoy using them!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Did everything they said they would do…

Did everything they said they would do and with very prompt delivery.
Good service.

16 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted everything went as promised and that your order arrived promptly.

We really appreciate your kind words and support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use website

Easy to use website, nice products, good prices, prompt delivery.

17 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your lovely 5-star review!

We’re so pleased you found our website easy to use and were happy with our products, prices and prompt delivery.

We really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable delivery

Reliable delivery. I enjoy the product. Thanks!

15 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're really pleased to hear that you’re enjoying your product and that everything arrived smoothly. It means a lot to know you’re happy with your experience, and we truly appreciate your support.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Goods never received despite emailing…

Goods never received despite emailing several times and now finally received.

14 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Hi,

We’re sorry for the delay and frustration caused by your order not arriving as expected.

After investigating the issue, we processed a replacement for you yesterday, which has now been dispatched. We emailed you at 8:29am yesterday to confirm this with you, so please check your inbox and junk folder if you have not seen our message.

We are a small business and take every delivery issue seriously, so we’re glad that this has now been resolved for you. As receiving two 1-star reviews affects our business very negatively, we would really appreciate it if you could update your reviews once the replacement has arrived safely.

For any further tracking information or assistance, please reach out to us at support@stockk.co.uk.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order ,Great product at a…

Easy to order ,Great product at a great price, would highly recommend.

15 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that ordering was easy and that you’re happy with both the product and the price. We really appreciate your recommendation.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not received goods

* EDIT - Finally received goods, as described.
Sent out by Clickk after my review was posted, there was apparently a mix up with DPD.

Not received goods, emailed support who came back and said they would investigate with DPD, I looked at DPD tracking who have not yet received goods. Not reply to my email stating this.
Happy to update review if this can be resolved assp

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Hi,

We’re sorry for the delay and frustration caused by your order not arriving as expected.

After investigating the issue, we processed a replacement for you yesterday, which has now been dispatched. We emailed you at 8:29am yesterday to confirm this with you, so please check your inbox and junk folder if you have not seen our message.

We are a small business and take every delivery issue seriously, so we’re glad that this has now been resolved for you. As receiving two 1-star reviews affects our business very negatively, we would really appreciate it if you could update your reviews once the replacement has arrived safely.

For any further tracking information or assistance, please reach out to us at support@stockk.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

came smashed had no fragile

came smashed had no fragile

6 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

We’re very sorry that your order arrived damaged. We understand how disappointing this must have been.

Our customer service team contacted you on 10 July and followed up again yesterday to help resolve this. Please check your inbox and junk folder, and reply to our message so we can assist you further.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Friend’s birthday present

I bought the toaster for a friend’s birthday. She loved it but when she went to use the product she found it to have a 2 pin plug rather than a 3 pin plug! I felt very embarrassed. There’s nothing that can be done!

5 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your review. We’re sorry to hear that this caused disappointment, especially as the toaster was purchased as a birthday gift.

The product is supplied with a two-pin EU plug, as stated in the product description. We do understand how this may have been overlooked, and we’re sorry for any inconvenience or embarrassment caused.

The toaster can be used with a suitable UK-compliant adaptor, and our customer service team will be happy to help with any questions.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Glad i’ve found this Shop as its been awhile upon looking for a Delonghi stillosa EC235 coffee machine as its not available anymore directly thru the brands website which they only have EC230. I found it here for a cheaper price and discounted. Item packed well and the Delivery was so quick i didn’t expect that for a large parcel to be delivered but the shop quickly dispatched my order right after i placed my order. Two Thumbs up so happy that i’ve found from this shop what i’m looking for a couple of weeks. Thank you so much.

10 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you so much for your amazing review! We’re delighted that you found the De’Longhi Stilosa you had been searching for at a great price. It’s wonderful to hear that your order was carefully packed, dispatched promptly, and delivered faster than expected. Your kind words and two thumbs up mean a lot to the Clickk team. Enjoy your new coffee machine!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Although not used yet

Although not used yet. Delivery was well packaged and on time.

10 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your review! We’re pleased to hear your order arrived on time and was securely packaged. We hope you’re just as happy with the product once you’ve had the chance to use it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company to deal with

Excellent company to deal with - top brand at a very competitive price and very fast delivery. Thoroughly recommend Clickk Home Store.

30 juni 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We’re delighted that you were pleased with the quality, competitive price, and fast delivery. Your recommendation means a great deal to everyone at Clickk Home Store!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second time I ordered the same item on…

Second time I ordered the same item on the promise of delivery "2-3days".
First time took 8, this time only 4.
Evri are pretty random but it's unclear if Clickk was the cause of the laggardly delivery first time.

13 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your feedback and for choosing to order from us again. We’re sorry the delivery times were not as expected and appreciate your patience. We always aim to provide a smooth and reliable service, and we’ll continue working with our delivery partners to improve the experience. We’re pleased your latest order arrived sooner.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous

My vacuum arrived well packed went together in minutes I love it i will 100% use your company again well done

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your lovely feedback! We’re so pleased to hear your vacuum arrived safely, was easy to assemble, and that you’re enjoying it. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best quality price

The best quality price

6 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and feel it offers great quality for the price.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products great prices compared…

Amazing products great prices compared to rrp. Quick delivery highly recommend

5 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We’re delighted you were happy with our products, prices, and quick delivery. We really appreciate your recommendation and look forward to your next shop with us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Turned up broken

Turned up broken, have now responded to my email, maybe could make the return process a little more clearer and easier.

6 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear that your item arrived damaged. We apologise for any inconvenience this has caused.

We appreciate you bringing this to our attention and will take your comments on board regarding the return process. We’re always looking for ways to make the experience clearer and easier for our customers.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, A Well oiled machine
Thank you

5 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thanks for your lovely feedback! It's great to hear you had such a positive experience. We work hard to keep things running smoothly, so your comments mean a lot.

Kind regards,
Clickk team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stylish designer product at a great price

Stylish designer product at a significant discount from RRP and other sites. Delivered very fast. A new site to me, definitely will buy from them again.

5 juli 2026
Logo Clickk Home Store

Antwoord van Clickk Home Store

Thank you for your great review! We're so pleased you found us and were happy with both the price and the speedy delivery. It means a lot to hear you'd shop with us again. Enjoy your purchase, and we look forward to seeing you back soon! 😊

Kind regards,
Clickk team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer