Klein maar fijn.
De webshop is prima, geen klachten of opmerkingen, deze review is meer over de fysieke winkel.
Ik heb een tijdje geleden maar eens besloten om deze winkel te bezoeken. Let wel, wees zo slim om eigen vervoer te hebben, met het OV is het in stevige pas een klein kwartiertje lopen. Bij aankomst meteen gemerkt dat er een relaxte sfeer hangt. De winkel is redelijk klein, maar voldoet in alle basisbenodigdheden en eventueel nog wat extra's.
De kracht van Combatshop.nl ligt in hun personeel. Behulpzaam, vriendelijk en joviaal, deze mensen zorgen ervoor dat de tijd die je spendeert in de winkel iets is waardoor je nog wel eens terug zou willen komen. Krijgt een kop koffie als je moet wachten en alle vragen worden beantwoordt. Een aanrader voor iedere airsofter.




