We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been a member of this club for some years now and I'm highly impressed with the quality of these models. I must stress that these were toys in the past and therefore are not 'scale accurate mode... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not impressed. Not well packaged and return postage not included. Cost me £5.75 to return an unwanted model after I had cancelled the subscription. They take ages to respond to emails. All a bit amate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend To All,Fantastic. Collected All,Brings Back child Hood Memories of Days Gone,Keep Up The Fantastic Work,Best Regards. Also Excellent Communication, All Ways Replies,Rachel is Excellent, Ans... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality models and great, true to life reproductions of Corgi classic toys from their golden era. The team at Corgi Model Club are very friendly and quick to respond to questions on their faceboo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzamelaarswinkel
  2. Modelontwerpbedrijf

Geschreven door het bedrijf

A carefully curated collection of high quality die-cast replicas of legendary Corgi Toys from the 60s and early 70s. Brought to you exclusively by the Corgi Model Club, part of Hornby PLC. /// Club membership, which is totally free and without commitment, gives you 25% to 45% discount per model along with some very special member-only exclusives and offers. Alternatively, without membership, you can purchase the models direct from our website. /// Also visit the website for information on how to join the Club and the full collection of models ~ www.corgimodelclub.com (UK and Europe) or wwww.corgimodelclubUSA.com (USA and Australia) /// Visit our Facebook page for the latest information and to engage with our loyal and enthusiastic fanbase: ww.facebook.com/CorgiModelClub


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

284 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fed up with the excuses

I don't have an issue with the quality of the product, the models are always very good.

However, the customer service is AWFUL, and I'm really annoyed with the number of delays in availability of the models for club members, and the pathetic excuses given for the delays.

The latest one is the Heinkel Bubble Car.

With the funds having been taken from my bank account, on February 15th I received an email saying that the product was "ready to be shipped"

I then received an email on February 16th saying that "due to some minor teething issues" the model had been delayed, but would be despatched this week (w/c February 23rd). This message also contradicted the one I received on the 15th, as the model obviously wasn't ready to be shipped.

This is the umpteenth time the model has been late, with the usual "excuse" being that there have been delays in getting product from China

As a consultant in supply chain, I know all about the potential of these delays, as I deal with many businesses in China myself. However, there are ways of making sure that you aren't affected by these delays, and I have had this discussion with the model club on a number of occasions.

On February 16th, being disappointed with another failure, I sent an email to the model club, asking a number of questions. As of today, February 25th, I have not received a response to this email.

I have just called the company to find out what has happened to the model which I was supposed to have been receiving this week.

The lady answering the phone gave me the response that the model was expected into their warehouse this week and would be shipped as soon as possible. This contradicts the details in the email of February 16th.

When I queried the delay (again), I got the usual thing you get from customer services people these days when you express disappointment about something as "they don't like the way they are being spoken to".

I wasn't rude, or anything. All I was doing was asking a question, and not getting a realistic response. I asked to speak to a manager and was told that one could be asked to call me back. As I hadn't received a response to my email, was this going to happen?

The next thing to happen was this person (I have her name, but I think you aren't allowed to disclose names in here) cut the call, transferred me to some horrible music which contained a message thanking me for my call and then cut off.

This is totally disrespectful of loyal customers, who have purchased every model (with the exception of two which I didn't want) since the beginning of the club

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Are we correct in saying that when you now call our customer services team you request to speak to the team's managers? This is fine and assuming they are available, they are perfectly happy to speak to you to help whatever problem you are experiencing. We fully recognise that people probably don't intend to be rude or angry when speaking to our customer services team and that this is just frustration coming through. However, we politely request that all callers respect our customer service team otherwise they will terminate the call. We have in the past dealt with some very upset call operatives due to the anger and bad language they've been at the receiving end of. /// In many ways it is a shame you're not on our Corgi Model Club Facebook group because that's the best way to be up to date with information on late running models and any other information pertaining to the Corgi Model Club. It is an extremely open and transparent (and friendly!) group – and there's a direct connection with the Corgi Model Club team. Our social media is run and managed by members of the CMC team. As a member of the Facebook group, you would have been aware that the Heinkel 'Bubble' car isn't made in China but is the first model from our new factory in Bangladesh – hence the teething problems with logistics resulting with the delivery running 10 days late. The model is due to be dispatched this week. /// You may have forgotten (or are unaware of this) but you receive your Corgi Model Club models from the very first batch out of the warehouse every month. That's why, when a model is running late, your delivery is affected. Can we suggest instead that you push your model dispatch to the end of each month instead? That way your model is far less likely to be delayed past your expected delivery date. Please let us know if you would like us to action this. You can email me personally to discuss this and/or any other matter: mike(at)corgimodelclub.com

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not impressed

Not impressed. Not well packaged and return postage not included. Cost me £5.75 to return an unwanted model after I had cancelled the subscription. They take ages to respond to emails. All a bit amateurish

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Were you were asked to return the model because you cancelled your subscription? If so, presumably your cancellation was after the model had already been sent to you? Sadly, once a model has already been dispatched we cannot retrieve it from the postal/delivery system. Did you receive your refund?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer support wanted to…

Terrible customer support wanted to cancel subscription due to poor quality models they don’t respond to emails just nothing,overpriced for what they are bleeding people dry in the name of nostalgia

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Did you manage to cancel?... if not, please let us know urgently.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to join

Tried to join, just dont work. I hit join button it simply refreshes and says join. Google ai help is utter usless. Tried to join useing 2 diff devices. I give up.

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Sadly we have received no response after requesting it from this user. We therefore have no idea whether the problem being described is unique to the user or not. We can only assume the former because we have no record of any problem with our websites (we run different website different counties/regions). Difficult to know what more we can do.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not impressed with the Corgi Club membership so far.

I ordered a James Bond Gold coloured Aston Martin DB5 car as part of my initital membership introduction the Corgi Club.
On their website it never stated it was out of stock, so I ordered it and thought since I've ordered from them before and recieved everything and the service I had was really good as is the quality of their models, hence why I collect them. so I thought I would get this order through.
But nearly over a month later nothing had arrived and then the corgi customer services eventually emailed me after I sent them countless emails, and they said it was in the post and the excuse was it was because of the Xmas period or perhaps the bad weather we had in the UK was their first reasons, but alas after waiting a length of time it still didn't arrive and then I sent more emails about it and yet again after a long reply they now said it's out of stock and to wait for the car model a while longer.
I've even asked for Corgi to send me the batman 1960's style car instead since I'm not getting my original model that I ordered with my new membership. I've been patient with Corgi customer services on this for a while now, I'm still awaiting a full refund or just a simple replacement. I do hope that Corgi sort this mess out real soon.

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

We did indeed have a tricky time over the Christmas period regarding deliveries, which was then compounded by the bad weather – probably not helped by us releasing the Ecurie Ecosse Car Transporter, our first Corgi Major (ie larger model) which was eagerly awaited by Corgi Model Club members. Whether this festive delivery problem is a new thing (we switched back to using Royal Mail from Amazon earlier this year) or will be a regular thing moving forward is something we will be monitoring very closely. We're acutely aware of the increasing pressure that all delivery services are under at Christmas time. HOWEVER, the service form us that you have outlined is something we're now looking into with some urgency, NOW. It is certainly not the level of service we have become renowned for and we apologise. Are you OK if we publish our findings on here? To find out what was happened, can we confirm that Batatat Mann is the name you used to place your order? Otherwise it may be difficult for us to trace you on the datatbase. Many thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Back to being 6 years old...instead of 60.

I've been a member of this club for some years now and I'm highly impressed with the quality of these models. I must stress that these were toys in the past and therefore are not 'scale accurate models' but replicas of our childhood playthings. I have collected approximately two thirds of the these as not every offering is to ones individual taste but that's the great thing...your not 'tied' to buying everything, you can miss out what you don't want. Also on the rare occasion there's a fault, the club quickly rectify any issues. These should not be bought as 'investments' (won't increase much in value) but as a fun nostalgic memory, or toy for your own children (or more likely grandchildren). Well done CMC and looking forward to the next item arriving soon.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thank you so much!!!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Corgi Model Club Ecurie Ecosse Transporter 1126

Corgi Model Club models are of the highest quality their communication is always good and keeps member’s informed and when they will be delivered.The models are of the highest standard and the one I received today is no exception.It’s the Ecurie Ecosse Racing Car Transporter and this one is exceptional the quality is that good.This is a very expensive item if you wish to obtain an original but the CMC is a faithful reproduction at an affordable price and worthy of a place a place in your collection!

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Undoubtedly one of the most passionate…

Undoubtedly one of the most passionate companies to surface providing pure nostalgic products in both an interactive and joyful plus economic way. You have made an old collector very happy indeed. Thank you Corgi Model Club team 5 * * * * *

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POOR CUSTOMER SERVICE, THEY DO NOT ANSWER EMAILS

Have emailed them twice concerning when my model would be sent out.
Have received no response. Have paid already in full.
Not impressed with the customer service. They need to send out the models on time and not ignore emails.

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Information requested, nothing ever received. We have no information on this customer and the problems they have reported. Spam?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

terrible models noything like the real…

terrible models noything like the real ones all paint has peeled off now in less than year . bined it now. Update your response is very rude below , I have sent you order number and everything you are a disgrace how you communicate, now you blame trustpilot …. Update to reply just received.. you say your NOT blaming Trustpilot …. I would say your comments below say different and anyone reading this will agree.. as I said your communication is rude and people only have to read your replies to your negative reviews to see how rude you really are . There is no need for it , just because your models are not up to scratch you don’t have to be the way you are , kind regards . They have just completely rewritten their reply below how sneaky is that . There Original response to this review ..A shame that Trustpilot so easily allows these kinds of comments without evidence. N B that is blaming Trustpilot , as I said kind regards …. JUST CHANGED REVIEW AGAIN below , these people are absolutely unbelievable, never ever contacted me (that is a complete lie ) can’t believe what these are like there are no words to describe there behaviour below they are unreal truly am flabbergasted to the extent these are going over a genuine honest review about the problems with there copies of the real thing. Bordering on something serious now .. then even to suggest not mentioning someone’s name because of a review is criminal . These people are scum I ASK EVERYONE TO READ THE REPLIES this so called corgi model club has left customers that have left genuine negative one star feedback, YOU WILL BE SHOCKED AT THERE ARROGANT RUDE REPLIES

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

For info: we update this reply whenever we receive new information because Trustpilot does not have the facility for multiple replies.

We have now received information from our Customer Services Team resulting from this review. Thus this reply has again been updated.

We are not mentioning the customer's name in the interests of their privacy.

A similar review from the same customer was posted on our Corgi Model Club website on 3/2/2025, which resulted in the customer being contacted with the following email:

Hello XXX,
Regarding your recent review. I am really sorry to hear that there is an issue with the model you've received; please could you kindly send a photo demonstrating the issue to us so that we can investigate this further for you?
With kind regards
Customer Services

We never received a reply. This is a shame because the reported paint problem would have resulted in either a replacement model or a refund. For context, we have not received any other reports of this problem with any of the 60+ models we have issued in the last five years (approx 250,000 models in total) so we would certainly have acted on something this serious.

We note that the customer received two models from us: a Batmobile and a Saint's Volvo P1800. We are unsure which of these two models has the reported defect. We also note that the customer says he has "binned" the defective model – which is a shame because the offer to send pics of it for us to resolve this issue still stands.

Our original reply, saying that it is "a shame that Trustpilot so easily allows these kinds of comments without evidence" remains. We have a customer services team for a reason – to resolve these issues speedily and to the satisfaction of all parties. We always bend over backwards to help customers, as our 4.5 Trustpilot score hopefully goes someway to evidencing. To anyone reading this who has a grievance and/or criticism of our products or service, PLEASE get in touch. We're a very friendly team, passionate about the models we produce and proud of our customer service. For more information and our contact details visit: www.corgimodelclub.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and very helpful

Video on Youtube re:Batmobile promotion, brought back childhood memories. Dealing with Corgi Model Club will not disappoint. People are friendly and helpful, delivery is fast and the products well made and better than described.

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap plastic Batboat !

Just received my Batboat and to say I'm extremely disappointed is an understatement. It's made of plastic and is not much better than the Hot Wheels version at £1.70, how Corgi can charge £24 for this is an absolute joke. They charge us a premium for other models like Chitty Chitty Bang Bang, but this Batboat is worth about £7 tops in my opinion.

24 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Sadly, despite requesting further information, this customer has not communicated with us. It is a shame that Trustpilot allows reviews without requiring any evidence of dialogue or attempt to solve whatever issue is being described. In this instance, the customer could have contacted our customer services team for a refund and/or received helpful communication on the problem they are criticising. To emphasise – the Corgi Batboat was never in metal, it was always in plastic with a die-cast trailer. The Corgi Model Club produce models that are accurate editions of original 60s-era Corgi Toys. Furthermore, Warners, who own the Batman license, would not allow us to produce an inaccurate model of the original even if we wanted to.

Here was our original response:
The body of the Corgi Batboat was of course always in plastic... which is why it has been replicated in plastic. We're guessing, but did the customer expect the Batboat to be in die-cast metal to match its trailer? Said with genuine respect: 'in my opinion' is the key phrase here. We have politely requested further information so we can either refund the customer or answer their queries but nothing has ever been received.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nostalgia, quality and service

I have been a member of the Corgi Model Club from not long after it was set up. I have received many models so far and have been so impressed by their quality and authenticity. My childhood memories come flooding back and I really look forward to receiving my monthly model.

The quality of service from Club staff is top notch and it's easy to get in touch. I could not ask for more or recommend the club more highly.

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thank you! Much appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality products and service.

I can honestly say that I can't fault the Corgi model club in any way. The models are excellent, quality products and well packaged. The service is great and they deliver promptly. I have haven't had any issues at all except a missing certificate, which was dispatched within a few days.

18 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thanks so much ~ your review is genuinely appreciated.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its a Scam - Do not make a purchase

I made the mistake of ordering one model, stop, don't do it, do not get roped in its a scam!!!.
Apparently there is tinny weeny little small print that signs you up for life buying forced purchases of models and items you have no wish or desire for. I am so disappointed in a company that take money out of your account, just under £30 for a little tiny car, the mini, worth probably £3 and say you signed up for it, there are no excuses for arrogance, I will never make a purchase from these people again. DONT DO IT, "When you ordered the Gloss Batmobile, you would have been advised that you were entering a subscription to receive a model on a monthly basis, which can be cancelled at any time. As we did not receive a notification to cancel, the Mini Cooper has already been processed for despatch which we cannot stop.", If you have been stupid enough to make a purchase, check your junk folder, report them to Paypal, Visa, FCA and make them famous - very disappointed - you can not click on line to end this unlimited purchase of over priced forced sales either!!!!!

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

We are genuinely sorry you made a mistake in taking advantage of the special Corgi Model Club joining offer without realising what the promotion was for. The Corgi Model Club is in no way a "scam" ~ it is a popular and well loved monthly subscription Club that allows those of us of a 'certain age' to enjoy the Corgi Toys we once owned as kids. The models are of high quality, are excellent replicas of the 1960s originals made by us here at Corgi, with the Club run in a very 'hands on' and professional manner. When you say "apparently there is tinny (sic) weeny little small print" that is not true. The promotion is clearly for membership to the Corgi Model Club. Can we politely ask whether you were in communication with our customer services team before writing this review?... We all make mistakes, which is one of the reasons we set up a dedicated telephone and email service to help when there are problems such as the one you have experienced.
We assume you must have at least done so to cancel membership? In which case you would have discovered you can cancel a Corgi Model Club subscription without any penalty whatsoever ~ making your claim that "small print that signs you up for life" untrue. We try extremely hard to run the Club in an ethical manner, with transparency and good grace. One last thing, even though we disagree with a lot of your review because the things say just aren't true, we do take note of every single comment because they genuinely do help us to improve the service we give.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Corgi Model Club is fantastic with…

Corgi Model Club is fantastic with every car getting fantastic reproduction since their first release years ago
Look forward to seeing what cars will be added next
Will they do more tv related cars
The prisoner mini yoke would be a great addition
Great club highly recommended

19 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thank you ~ appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beatles Submarine, brilliant.

I received last months Corgi Model Club model about a week ago, and the item is sublime, I am more than happy with it, The Beatles Yellow Submarine with the red hatches, may not mean a great deal to many, but to those of us that do, it really is a great casting and the rare red hatch one as well.

There was a delay due to striking Frenchies, again, but the submarine docked eventually and it is once again a stunning recreation of the original, with perfect packaging too.

Another brilliant model from the CMC and I can not wait until the Citroen Safari next month.

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thank you! Glad you like the special Club edition of the Yellow Submarine. It's a surprisingly heavy chunk of die-cast metal!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Happy with new Batmobile

I pre-ordered the Batmobile as a birthday present to myself. I received my Batmobile as soon as they got released and after getting e-Mail confirmation,it turned up well packaged and immaculate, couldn’t be more happy with my purchase. Good work.

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thanks Gary ~ glad you like it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Corgi model club is just superb

The Corgi model club is just superb, each and every model has been amazing, excellent quality and faithful to the originals, the interaction that the club has with its members is second to none and the customer service just brilliant, I can't recommend enough !!!!!!!!!!!

31 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Really appreciated, thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super CMC, and the best.

From a small ad searching for interest in a new club, it grabbed my interest. A small fee was all to ask.
In for a penny, I thought....
Well, what an amazing product, every attention to detail on that wonderful little old ice cream van. Can the detail be consistent? The mini arrived next, and yes, so much detail.
I'm now 48/49 club models in and several extra Corgi models I've purchased at Flea markets etc.
Corgi Model Club we've a lot to answer to, including my bank account.
I'm loving every delivery. Each model is carefully selected, put together, painted, packed with care and posted.
They're received and looked after by me with as much care too.

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Corgimodelclub

Antwoord van Corgimodelclub

Thank you for those kind words. And great to hear you're now on the hunt for other Corgi Toys too!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer