We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I simply LOVE this company. EXCELLENT SERVICE. FANTASTIC QUALITY. GREAT PRICES. I’ve purchased 3 of them. Such a WONDERFUL IDEA. Very fast shipping. I highly recommend that u get this 4 urself, as a g... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Due to an oversight on my part & many emails back & forth, Cstm Canvas has been quite patient, accommodating, & professional. I’ve found my order to be amazingly beautiful. You won’t be diy one bit.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was a great idea to add to our home. 20 years of togetherness displayed for few to see. Very detailed image, solid frame work and great customer service.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I am so disappointed. I ordered this within time to get it back by Mother’s Day and I was informed that it will not be shipped out until the seventh of May, I ordered 4/25/2026 I have reached out to t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Handwerkkunst

Geschreven door het bedrijf

Founded in 2017, Cstm Canvas is dedicated to creating personalized artworks that capture your most cherished memories. Whether you’re giving or receiving, our heartfelt gifts are designed to be treasured for a lifetime. We proudly offer our products worldwide, delivering fast shipping to your door after completion.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

158 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything was done professional and on…

Everything was done professional and on time

31 december 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Michael! Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re absolutely thrilled that you love your canvas, it means the world to us! Your support truly means everything, and we appreciate you more than you know. 💕

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I had ordered your product well before…

I had ordered your product well before Christmas and it didn’t arrive until late January even though the online add said get it in time for Christmas. Product was fine once it arrived, but need to improve on delivery.

20 december 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Jim!

Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it! We're so happy to hear that your order has finally arrived. We’re truly sorry for the delay; we did our best to get it to you as quickly as possible, but sometimes shipping is a bit out of our hands.

If you have any questions or concerns about your order, please don’t hesitate to reach out, we’re always here to help in any way we can. Your support means the world to us, and we’re thrilled that you received your canvas!

Thanks again! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order your canvas today.

I could not recommend CSTM canvas highly enough.
On 2 occasions i made a mistake with my order and the customer service to resolve this error which was my fault was fantastic.
When my canvas arrived i could not have been happier.
It looked amazing and arrived in perfect condition.

I would highly recommend CSTM canvas.

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Kevin! That’s awesome! We’re so happy you finally got the right canvas, and it makes us even happier to hear that you love it as much as we do! Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your support. Thanks so much for your purchase! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased this item on November…

I purchased this item on November 23,2024. I received my item on January 20,2025. During the time, I just received lies after lies concerning this item. Pack your patience when you do business with this company. They have more lies than the product they sale.

20 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Cuevas!

Thank you so much for your review and we are so sorry for the delay on your order! We checked our system and tried looking up your order but we cannot find any order under your name around November 23. You must have ordered from a different company but if you did order form us, we would truly appreciate if you can reach us at support@cstmcanvas.co to offer our full support regarding your order.

We are here to help you resolve your issues and we look forward to hearing from you soon! 💖

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 months to get it

2 months to get it. Horrible communication. Lies lies and more lies

29 november 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Justin!

Thanks for your review, and we're really sorry for any trouble you've had. We checked, and your order was delivered earlier this year, were you able to receive it? We understand delays can be frustrating, but if your order is lost or missing, we’ll gladly replace or refund it. If you haven’t received it, we’d love to sort this out for you. Please email us at support@cstmcanvas.co, and our team will be happy to help.

We truly appreciate your support! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I just got an email from custom canvas…

I just got an email from custom canvas saying they've issued a REFUND on my canvas that I've been waiting for since BEFORE CHRISTMAS. I have been told seven times by custom canvas that my product was in customs, being x-rayed, had the wrong address, blah blah blah, and now they're saying they issued a refund? Why would they do that if it's on its way and just being held up by customs for the 7th time? And why do you have an x-ray a canvas? Anyway, there was no refund deposited in my account. Nothing. Not surprised! Don't order anything from custom canvas people!

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Jeremy!

We truly apologize for the delay on your order and we have sent you a private message to resolve the issue. Upon checking, the order hasn't been updated since January 22nd which gave us an impression that the order is lost. We do not want to wait you any longer which is why we have processed your refund yesterday, February 3, 2025 and it is currently pending which is the reason why you still haven't received any notification from your bank that it has been processed. It takes 24 to 48 hours and can sometimes takes 7 business days to process refunds depending on your banks processing time. We do not wish to cause any inconvenience to you and we take full responsibility for any delays that the carrier is causing. We understand that it is our responsibility as well to choose the carrier we ship with and please know that this has been a learning experience for us as well and ensure improve our services in the future.

We truly value your business with us and we apologize for any trouble this experience has caused you. It would be much appreciated if you can respond to our email to ensure that everything is okay on your end. Thank you and we hope you have a blessed day! 🫶

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

**Terrible Experience

**Terrible Experience – Never Received My Order!**

I placed an order with **CSTM Canvas** over **two months ago**, and I still haven't received anything. No updates, no tracking information, and absolutely zero customer service response. I've reached out multiple times, but they either ignore my messages or give vague, unhelpful answers.

At this point, it feels like I've just thrown my money away. This company is completely unreliable, and I **would not recommend** ordering from them unless you enjoy waiting indefinitely for a product that never arrives. **Avoid at all costs!**

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Eric!

Thank you so much for your review, and we’re really sorry for the delay with your order. We totally understand how frustrating that must have been.

After checking, we can see that your order was delivered to your address at 261 East Mesquite St. on January 21st. We’ve sent you an email to confirm this, just to make sure everything is okay on your end. If your order is lost or missing, no worries, we’re more than happy to help find a solution for you!

Please check your email when you get a chance, and let us know if you need any further assistance. We just want to make things right for you! Thanks again for your patience and support! 😊💙

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You completely F'd Up

You completely F'd Up. I'm glad I managed to get reimbursed. You failed completely even after giving a second chance.
Never received the product I've told you this before, so quit asking me to give a rating. You're a complete failure.

3 december 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Arnold!

We’re really sorry for any issues you may have had, and we just want to check in to see if everything has been sorted out. From our records, it looks like we offered you both a replacement and a refund, and the replacement was delivered on December 30th. Could you let us know if you received it? At the same time, you have received a full refund as well.

We genuinely want to ensure you’re satisfied, and we’ve worked hard to offer solutions to resolve the situation. We completely understand how frustrating this must have been, and we truly apologize for any inconvenience caused.
Your feedback is really important to us, and we care about making sure our customers are happy. We just want to make sure everything is okay on your end. Please let us know if you need anything further by sending or responding to our email

Thank you so much for your continued support! 🫶

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You guys sent me the wrong order

You guys sent me the wrong order

3 december 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Ronald,

Thanks a lot for sharing your feedback, and we’re really sorry about the issue with your order. We always try to make sure every order is perfect, but sometimes things do go wrong, and we want to make it right for you.

We’ve looked into your order and saw that a refund has already been processed. We’ve also sent you an email to check if everything is okay now. If not, we’re more than happy to help you further with your order.

Please feel free to email us back when you can. We really appreciate your patience and look forward to hearing from you soon!

Thanks again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refunded finally after never getting order

Updated-2/3/25-Finally got a refund after reporting to PayPal.

Still have not gotten my order and still customer arrive just keeps sayings it’s on its way but the tracking number still says it is sitting since 12/24. I’ve already submitted a claim with PayPal for a refund.

2 december 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas


Hey Frances!

Thank you so much for your order! We're so sorry for the delay on your order, and we totally understand how frustrating this can be. We noticed that the tracking hasn’t been updated in a while, so we want to make things right for you!

We’ve sent you an email with a solution, and we’d love to hear your thoughts. Please know that we’re doing our best to get orders delivered on time, but sometimes shipping delays are out of our hands.

Let us know how you’d like to proceed, we truly appreciate your patience and can’t wait to hear back from you! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the second purchase.

This is the second purchase I have made and both were gifts for my wife and she loves them both.

3 december 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Jeremy!

That is amazing! We truly appreciate your review and we are so glad that your order has finally arrived! We truly value your business with us and we would really love to create more canvas and memories for you soon!

Thank you so much for your continued support!

Much Love, Cstm Canvas Team! 💖

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Slow delivery and poor tracking from China

Liked the product but the tracking leaves you constantly wondering with the carrier handoff. Estimated or what the delivery said at checkout took a little longer in real life. Didn’t make it in time.

29 november 2024
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Glenn!

Thank you so much for your review! We’re really sorry for the delay with your order. We always do our best to get your package to you as quickly as possible, but sometimes shipping is out of our hands. However, we can definitely check with the carrier for any updates and make sure everything is on track.

We feel bad that this happened to you, and we truly appreciate your patience. This has been a learning experience for us, and we’ll work even harder to make sure deliveries arrive on time in the future. We’re so happy your order finally made it to you, and we’re really grateful for your support.

Much Love, Cstm Canvas Team 🫶

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this place…

This company i should have read where this company was. They haven't delivered canvas yet. It's been 3 months. Ordered it on 11/04/2024. Now it's 01/16/2025. Really please don't order from here they are just a scam taking people money that's looking for so called quality work.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hi Chester,

We’re really sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating this must be for you. Please know that we don’t engage in any unfair practices, and we truly value our customers.

While there might be some delays with deliveries, we want to assure you that these delays are unintentional and unfortunately, once the orders are handed over to the delivery service, we don’t have full control over how quickly they arrive.

We have also reached out to you today because we truly want to make things right. We would love to hear from you so we can work on resolving this for you as soon as possible.

Thank you so much for your patience and understanding, Chester. We’re here to help and look forward to your response!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order never came

Order never came. Processing took 4 weeks. Shipping was from China. Can't track order. It's now 7 weeks since order and still no package. The only response I've gotten is it's coming. Was told it would be here last week, and the week before that. Order never came and they don't give your money back. Theives

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hi Valaree,

We’re really sorry to hear about your experience. Please know that it was never our intention to cause any inconvenience, and we deeply apologize for the delay with your order. We completely understand how frustrating this must have been for you, and we are here to make things right.

The good news is that your refund has already been processed today! You should have received an email confirmation about the transaction.

Once again, we sincerely apologize for the trouble and the delay this has caused. If there’s anything else we can do to assist you or if you have any questions, please don’t hesitate to email us anytime. We’re always here to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Well not yo beat a dead horse but.....

Well not yo beat a dead horse but.....
I ordered a canvas for my wife intended for Christmas. Here we are January 15th 2025 and it still has not shown up. I emailed and got the same email as others.... It is shipping and thank you for your patience. I have sent multiple emails after with no reply. Tracking says it has been in Los Angeles and last dated January 7th. Very poor communication!

15 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hi Jeremy,

We’re really sorry about the delay with your order. The holiday season has been super busy for us, and we completely understand how frustrating this must be for you. We truly want to help and make things right for you!

While delivery is something we can’t fully control, we have already contacted the delivery company to try and speed things up for you.

If you could please send us an email about your issue, we’ll be happy to assist you further with a replacement or refund. You can reach us at support@cstmcanvas.co, and we’ll make sure to respond as quickly as we can and happy to make things right.

We’re here to help and really appreciate your patience and understanding. We look forward to hearing from you soon!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Good Luck

I ordered my canvas on December 10 and was told normally 2 weeks, but probably closer to 3 weeks - no biggie I figured as much with it being 2 weeks from Xmas . It’s not January 9 and still no canvas . The effin tracking shows it’s been setting in Los Angeles since January 4 WHY? For five days it’s just sat there ? That’s bullshit . And please stop using the Shopify tracking . It suckd . If you’re too cheap to use a top or even mid tier courier and just charge for shipping or give us the option . That way we can at least choose to pay another $26 for shipping at get it in 3 weeks vs free shipping and it’s arrival is as unknown as the lottery numbers . BUY AMERICAN MADE PRODUCTS ONLY! I didn’t realize this was made in China or I’d not ordered it however, I’ve ordered ‘MANY THINGS coming from China and received it faster than this - ridiculous

9 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Lori,

We’re really sorry for the delay with your order. We always try our best to deliver your items on time, but sometimes, delivery is out of our control. No worries, we’ve tracked your order, and we can confirm that it has already been delivered to you. We hope everything arrived just as you expected!

If there’s anything wrong or if you need help, please don’t hesitate to reach out to us. We’d love to hear from you so we can make things right for you. You can easily contact us by sending an email to support@cstmcanvas.co, and we’ll be happy to assist you.

Thank you so much for your order, Lori! We truly appreciate your patience and understanding, and we’re here to help in any way we can! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam, I placed my order on 12/1 and have yet to recieve my order. The tracking numbver that was sent to me just shows that it is in transit and nothing more. The company will not get back to me about exactly where my order is, they won't even tell me which carrier has my package.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hi J,

Thank you so much for your purchase, and we’re really sorry for the delay in getting your order to you. We always do our best to make sure orders arrive on time, but sometimes the holidays can cause delays, and unfortunately, we don’t have control over those.

The good news is that it looks like your order has arrived! We just wanted to check in and make sure everything is as expected. Is everything okay with your order?

If you need any help or have questions, please don’t hesitate to reach out to us at support@cstmcanva.co.

We really appreciate your communication and look forward to hearing from you soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Canvas took a month to arrive and not as described

I ordered a custom canvas expecting to receive a printed and mounted canvas like the one shown in the video. Not only did it arrive over a month after I placed the order, but it also turned out to be just a printed sheet on a roll—not the mounted canvas they make it appear to be. Very disappointing!

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas


Hey Mark,

Thank you so much for your purchase! We really appreciate your support, and we’re truly sorry for the delay with your order. Unfortunately, we don’t have direct control over the delivery process, but we do our very best to communicate with the delivery company to get your order to you as quickly as possible. It’s great to hear that you’ve finally received it!

We also want to apologize for any confusion. After reviewing your order, we noticed that you chose the unframed version of the canvas, which is likely the reason it arrived rolled up. This detail is mentioned on our website before purchasing, but we completely understand if it was missed. Please know that we’re here to make things right for you.

Feel free to email us at support@cstmcanvas.co, and we’ll gladly assist you in resolving this issue.

We’re looking forward to hearing from you soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Advertised on Facebook as a pre…

Advertised on Facebook as a pre Christmas availability. Arrived as a roll not mounted in the beginning of January. Avoid!

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hi Wayne,

We’re really sorry for the confusion and totally understand how frustrating this can be! After looking into your order, we can confirm that you ordered the unframed version of the canvas, which is delivered rolled up. This information is on our website before you make your purchase, but we totally get how it might have been overlooked. Please know we’re here to make things right for you.

Feel free to reach out to us at support@cstmcanvas.co, and we’ll make sure to get back to you as quickly as possible.

We’re always here to help, and we’re looking forward to hearing from you soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My wife loves this gift

My wife loves this gift. It is so precious to have us all together on this family signpost. The quality is excellent.

2 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cstm Canvas

Antwoord van Cstm Canvas

Hey Barry!

Thank you so much for your review and we are so glad that your wife loves it so much! We are so happy to hear this and we are more than happy to give you discount on your next order with us!

Please send us an email at any time if you need more help! 💖

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer