We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a wetsuit for Xmas of these guys on the 9th December and a week later still nothing. Emails sent with no response having to get VISA to deal with them. Don't answer emails , phone number is... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good value second hand gear and customer care. I purchased a used Reedin kite from Craig after a kitesurfing lesson from him. The lesson was really useful and helped massively with my progres... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased hoodie and some t’s. Website very easy to navigate and all sizes and options were available. Super pleased with my purchases and quick delivery. Craig was super helpful as I had query regar... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Craig at CS Watersports gave me a call after I emailed him and asked for some information regarding North's Code Zero Kite and the North's Navigator PRO Control System. He's quick response was... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Buitensportwinkel
  2. Activewear winkel
  3. Kledingwinkel
  4. Sportkledingwinkel
  5. Badmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

A Premier Watersports Store bringing you all of the latest products from the biggest brands! With over 75 years experience within the team you can be assured you are in safe hands when speaking with us and choosing the best product to suit you. Un-matched pricing and satisfaction guaranteed.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

29 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order off these guys

Ordered a wetsuit for Xmas of these guys on the 9th December and a week later still nothing. Emails sent with no response having to get VISA to deal with them. Don't answer emails , phone number is bulls##t and isn't even in the right area code for their address. Their customer service chat is fake as well.Should have done my home work on these guys before ordering. Stay away people you have been warned.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased an 8m Reedin…

I recently purchased an 8m Reedin Hypermodel from CS Watersports, and I couldn’t be happier with the whole experience.
From start to finish, everything was seamless –I was hooked up with a demo on the kite at Portland Harbour before pulling the trigger on the purchase. Craig walked me through some other options too which was very helpful as this was a big purchase for me.

Craig clearly knows his stuff and is passionate about the sport (being an ex British freestyle champ!) which gave me confidence in my purchase.
The kite itself is the nuts, but what really stood out was the service – they went above and beyond, making sure everything was spot on, that I was comfortable with the gear I was getting and more importantly that the gear was right for me.

I’ll definitely be coming back for future gear, and I wouldn’t hesitate to recommend CS Watersports to anyone looking for top-quality equipment and genuinely excellent customer service.

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good value second hand gear and…

Good value second hand gear and customer care.

I purchased a used Reedin kite from Craig after a kitesurfing lesson from him. The lesson was really useful and helped massively with my progression.
The used Reedin kite was just as described and Craig definitely under sold it! The kites are awesome.

Would recommend a lesson with Craig and his crew to anyone. They are all very knowledgeable and very friendly.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No hassle, good advice

Ordered some equipment from CSWatersports and it came with no hassle in a couple of days. Gave me some good advice on what kind of kit i should be getting too.

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommneded

Ordered a new harness from Craig at CS watersports. Transaction was so easy and straight forward with next day availability ready for kiting on the weekend!

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

Stay away
Placed an order end of June. Was promised turnaround within a few days. 2 Weeks later still no sign of tracking code. 4 emails remained unanswered. Had to charge back through Amex. 4 weeks later someone reached out to 'complete' the order.

30 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery and great price.

After buying some new kites, i decided a new harness was required to finish my spending spree. Ordered online from CSwatersports and it arrived in a couple of days. Excellent service and the best price i could find anywhere.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service at a great price

Recently purchased 2 wingfoil kits from Craig.
Craig did us a cracking deal and hand delivered the kits to my door, he is very knowledgeable and goes out of his way to ensure the customer gets what they want.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They stall you til you can't get money back.

Please don't order from these guys. Ordered a foil bag which was 24" not 30". I couldn't call them. All 3 number options never get picked up. Left numerous messages, and never got a call back. Ended up using the live CHAT, which must be WhatsApp! By this point I was 6 days in. On chat they said there was another bag, but it wasn't thick enough for my use. I posted bag back the same day. They reckon it arrived 17 days after initial purchase. Site states 14 days but I thought this was from arrival. They won't give me my money back and only offered a credit note. Steer well clear if there's a chance you may wish to return.

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CS Watersports

Antwoord van CS Watersports

Hi Stuart, thanks for your review and we apologise you disagree with our terms and conditions, but it may be a little more helpful for other customers to add some timelines and conversation had with us to add some context.

Your original purchase was from us on Monday the 18th of November.
We then received a phone call from you on the 26th November where you explained that the board bag was in fact too narrow for the board you have and needed something that was 30 inches wide. We asked that you sent us an email so that we had the dimensions of your board so we could give you the best options for protecting your board.
You then followed up with the requested email on the 26th of November as requested.

We then spoke with you again on the 1st of December via our online chat, sadly there was a bit of a delay as we had been out of the office visiting suppliers etc, but we did come to a conclusion that the Ion Core board bag would be a good fit for your board.
You then informed us that you would return the board bag, which arrived back with us on the 5th of December, 16 days after your order and 15 days after delivery, meaning as we explained on our online chat was outside of the 14 day return period, so not eligible for a refund only a store credit note.

Which even after you being continuously abusive and threatening towards a member of staff, who doesn't deserve to be treated this way when only following company procedures, we sent over your credit note immediately.

You have since harassed other customers on social media, even though we have stuck to our terms.

We apologise that you feel this way, but we have had no issues with this in the past.

If you would like to discuss this further, then please don't hesitate to contact us via our online chat or email address. One of the team will be happy to help, but we will not tolerate any further abuse towards our staff.

Regards

CS Watersports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfulfilled order and no communication

Placed an order online, paid for next day delivery which didn’t arrive.

Followed up multiple times by email, phone, online messaging and not a single response by 2 weeks later.

Finally, after commenting on their Twitter / X page they gave me a refund but still didn’t contact me or offer any explanation.

27 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unrivalled Service

Craig at CS Watersports gave me a call after I emailed him and asked for some information regarding North's Code Zero Kite and the North's Navigator PRO Control System.

He's quick response was appreciated and he took the time to explain everything and provided me the guidance and reassurance I was looking for to make a decision.

Unlike other retailers, Craig took the time to help me via a phone call and I placed an order with him. His service and communication was excellent and I'm very happy to have a CS Watersports Account now which I look forward to using in the future.

A 5-star service all the way from someone who clearly knows what they're talking about..........thank you

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New wetsuit

I ordered a Mystic wetsuit and got exactly what I ordered in only two days. I had a query and called the customer service number and a very helpful chap provided the information that I needed.

Great service at a good price.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really helpful

Really helpful, honest advice via chat before purchase, which was much appreciated

Great price and fast delivery. Thank you

13 maart 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer