ENTRE Reviews 

1.314
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would like a full refund because these products didnt measure up what they selling. When founder and CEO company leave. That tells something doesn't make sense. I believe good practice to refund if... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An incredible amount of thought and empathy for aspiring business owners was put into Entre Institute. The one-stop-shop software and small-group coaching is invaluable. Tons of checkpoints to keep yo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Entre has by far exceeded all of my expectations and I haven't even started my coaching yet. The questions that are asked really make you delve deep into yourself and pull that leader/entrepreneur tha... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Since starting w/ Entre, in only just a few short months I have seen an amazing transformation within myself, my creativity, my dreams and my successes are abundant across all aspects of my life, phys... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Onderwijsadviseur

Geschreven door het bedrijf

ENTRE is an online education company dedicated to empowering individuals to take control of their lives through entrepreneurship and personal development. We offer a comprehensive ecosystem designed to support a holistic approach to success, integrating physical, personal, and professional growth. Our offerings include coaching, digital courses, live events, community, and more, all aimed at helping you design a life you truly love. Whether you're starting or scaling a business or improving your overall quality of life, ENTRE provides the tools, guidance, and support to help you align daily actions with long-term goals and unlock your full potential.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(1.314)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressed beyond belief

I am so impressed with the amount of knowledge that I have been given and the fact that there are so many that offer the help. This is by far the best possible decision that I have made in career advancement and with the help and mentorship I know that I can surpass the goals that I have set for myself. With the biggest of thanks to Jeff and Al for being the first to believe in me and for everyone else out there for teaching me what I need to know to become one of the elite ENTREpreneurs, with all my heart, I thank you.

17 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Wow what a review!! Thanks so much for your kind words and feedback for the team! Best of luck as you continue.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceeds expectations on all fronts

I joined Entre about 4 months ago. This program has not only been worth the cost but it has exceeded my expectations with the amount of support, personal development, business development, quality of information given by people who really know what they are talking about and opportunities for one one one coaching. This company really does stand behind what they promise and gives people every opportunity to succeed. This is a lifechanging program for anyone ready to put the time into following the guidance to change your life.

14 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Thank you for sharing your feedback about your experience Colleen. We appreciate your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

IF ONLY I HAD LEARNED ABOUT THIS…

IF ONLY I HAD LEARNED ABOUT THIS ORGANIZATION AND OPPORTUNITY years before now -- nevertheless, I'm here now and excited with how Jeff and his team have organized and are presenting my Success Path! You should seriously look into this!!!

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Thank you for your review, John. We're so glad that you're here now!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the best things I chose for…

One of the best things I chose for myself
This community is one of the best and the help and support though the hole proses is outstanding. With this program I learned that NOTHING CAN STOP ME NOW!!!!

11 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

We love to hear this! Thank you for sharing your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammed $34,309 by joining ENTRE Institute.

Invested and lost $34,309 with ENTRE Institute. Paid for expensive membership, video online courses, where majority cost ($30,000) for 1n1 monthly coaching. Other then watching provided self taught online videos, the company failed provide monthly 1n1 coach sessions consistently. Month after month for 6 months, either assigned coach failed show up for zoom call or canceled at last minute without notice. After while was re-assigned new coach whom didn’t really try help help coach or lend assistance with answering questions. After while, I complained directly to the guy who recruited me, and paid all the money directly, but he just blew me off. After that I just gave up & considered situation very expensive learning lesson. Every time I see affiliate marketing YouTube ad with Jeff Lerner/ CEO stating, “it’s new economy join ENTRE, and his nonsense story lines after the fact make me just sick. Wish I never drank his cool aid.. Buyer use caution or you may be sorry..

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Thank you for taking the time to share your experience and concerns. We deeply regret to hear that your time with us did not meet the high standards we strive to set at ENTRE Institute. Your feedback is incredibly valuable to us, and we sincerely apologize for the inconsistencies you faced with your coaching experience. This is certainly not the level of service we aim to deliver, and we understand your frustration.

We are continuously working to enhance our offerings, including our coaching model, and the points you have raised are being relayed to our team for deeper learning and understanding. We also pride ourselves on our comprehensive curriculum and the additional support mechanisms we have in place, such as unlimited access to weekly live Office Hours sessions with our Tech Geniuses to accommodate various schedules. We also have our Learning Lab sessions, which are designed for direct support and Q&A and consist of multiple different focus areas. Coaching students can attend as many sessions as they want/need throughout the week.

Hearing that your experience has left room for improvement is concerning, and we are committed to investigating your feedback further. Our goal is not only to provide valuable and transformative education but also to foster a supportive community where our students can learn from one another as well as from formal coaching sessions.

As there was no name attached to this review, we’re unable to look into your situation directly, though we would love the opportunity to learn more about your specific experience.

Please reach out to us at support@entreinstitute.com. We are here to listen and ensure that your concerns are addressed.

Thank you again for your feedback. It is crucial for our growth and helps us ensure that our students’ learning journeys are positive and impactful.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A journey by use of sincere blueprint:ENTRE

I have been always trying to find someone who is not solely about
money but have a sincere desire to help others to achieved freedom of their choice. I’m so happy ENTRE pop up in my email. I must commend ENTRE on a well organized educational program. I must say the 3P’s ; booth camp with electrifying instructors really helped to take me to this stage of my journey. Thanks to Jeff and ENTRE team !!

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Thank you for sharing your review. We're so glad to hear that you're enjoying your experience with ENTRE's programs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finally! Integrity, Honesty, Value!

Even though I'm very early in the training I'm extremely motivated strictly due to the fact there is no deceit, no lies, no "upsales", No Bait and switch tactics. Plus, they look out for the "Challenged" ones and offer ways for the poor guy to actually achieve the life we have wanted so bad. That was all I ever asked!

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Hi Todd, thank you for your review. We truly appreciate your feedback and we're so glad that you're enjoying your experience with ENTRE.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A complete educational platform with amazing support

I joined ENTRE with the intention of generating additional income. I had no idea ENTRE was an entire educational platform that I have been looking for and needed. Jeff Lerner, ENTRE Institute and all the instructors are truly helping me become the best version of myself in every area of my life. The bootcamp was exceptional and the support is amazing. I am about halfway through the course I was initially interested in and it is well thought out and organized. There are also some exercises and quizzes for encouraging interaction.

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Yay this is so great to hear!! Thanks so much for sharing and keep us posted as you continue your course!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Entre was a blessing in disguise

Entre was a blessing in disguise. The attention and commitment that Entre has toward constant upward growth serves as a reminder that consistency is the only factor that matters for things to go in your favor.

7 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience is great so far

My experience is great so far. I enjoyed the trainers and how well they cared that I learned the content. The boot camp was magnificent. The company is doing fantastic with changing people's lives as they become the entrepreneurs they desire to be. Keep up the good work. I look forward to complete with much success.

8 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

13 follow up calls in 7 days. Give me a break!

Well, I haven't taken my DNA Success quiz and got a few calls. I stated I was traveling and would do it. The calls did not stop. I have received 13 calls Since April 30th. 3 today, 3 yesterday. I explained my situation to the call center lady yesterday and she said she would make a note of it. That was five calls ago. As a company you need to know your call center is doing this. Not cool at all. Drip contact me, but don't bombard me. They put me on the do not call list, that was her solution.

7 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Hi Claudette, thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the repeated calls you received from our team. This is not the experience we aim to provide, and we understand how frustrating it must have been to receive such a high volume of calls, especially while you were traveling.

Please know that we take your concerns seriously, and we've already taken steps to address this issue with our team.

We appreciate your patience and understanding as we investigate this matter further. Your feedback helps us improve, and we're grateful for the opportunity to make things right.

In the meantime, we're thrilled to have you as part of the ENTRE community, and we can't wait for your journey to begin once you've finished your travels.

If you'd like to share more about your personal experience or if there's anything else we can assist you with, please feel free to email us at support@entreinstitute.com.

Thank you, and we look forward to serving you better in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don't want less problems, want for more skills

An incredible amount of thought and empathy for aspiring business owners was put into Entre Institute. The one-stop-shop software and small-group coaching is invaluable. Tons of checkpoints to keep you accountable. System after system put in place to help you succeed. Are you gonna fall on your ass, youbetchya, but there's coaches who care, ready to help and encourage. Bonus access to a concierge to boot. Bet on yourself and do the work, and it's worth every penny.

5 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Hi Carlos, thank you for your review and for sharing a bit about your experience with ENTRE. We're so glad that you've been enjoying Coaching.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This Training has been mind blowing to…

This Training has been mind blowing to me in the fact that here at ENTRE they show you what you going to do and what you have to do to get where you want to go. I'm so excited to get started because now the sky is the limit.

4 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Thank you for your review, Jerry!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What made my experience great is the…

What made my experience great is the focus on the 3 Ps throughout the curriculum and setting them up as tasks on my Google calendar. 1. Personal: Making breakfast for my son before he goes to work after prayer time. 2. Physical: Doing PT for my back so I can do a workout. 3. Professional: I'm a Functional Nutritional Coach so I'm taking care of client #1, my Mom. Along with doing this training and working towards financial freedom. Also, there is a lot practical marketing knowledge that I can use in my other business and get my butt out there.
Thank you Jeff and Entre Nation!

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

We are so happy to hear you are gaining so much from the program!! Keep up the great work.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mindset Shift

I initially started ENTRE with the intention of generating an additional source of income. Little did I know, ENTRE was the educational platform I needed, to help me experience a paradigm shift. A complete mindset shift; from having an employee mentality to an entrepreneur mentality. ENTRE Institute is helping me develop and become the best version of myself in EVERY area of my life. This is also, allowing me to help others reach their success.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

This is EXACTLY what we love to hear!! ENTRE is so much more than a place to learn how to build a successful business. We strive to deliver on that as well but truly the biggest transformations are those internal shifts that so many of our students make. Thanks so much for sharing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am so great full for Jeff Lerner and the staff at ENTRE Institute.

I am so great full for Jeff Lerner and the rest of the staff at ENTRE Institute. I have been working at my 3 P's I am more consistent at my physical P than prior years. My Personal and Professional growth P it has become my favorite by far and constantly working on it.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

This is amazing to hear!! Thanks for the review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Straight forward talk and a wealth of…

Straight forward talk and a wealth of information and technique. I can't wait to apply what I've just learned. Truly life changing options as promised. A terrific value.

28 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Now that's what we like to hear! Appreciate the review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendship & efficiency along the way

The knowledge and techniques taught here derive from true online successful endeavors. We feel an authentic brotherhood climate, where teachers and colleagues are available to help newbies like me whenever new blocks appear on the road. So, I'm very grateful for the opportunities presented here to grow personally & professionally as well.

26 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Wow this is very touching to read. Thanks for the review!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just another scam

Just like all of the "make money on the Internet"schemes, this is no different. You watch a ridiculous video that won't allow you to skip any of it, says pay $39 and I'll show you the three steps to building wealth using the Internet. Then you pay and suddenly you'll be needing the other training courses of course reduced for a one time offer from $297 to $147, just for you though. It's a scam, they'll make it impossible to get your $39 back, and there's the scam! Wow, what an easy way to rip people off and make a killing at it!

26 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Hi David, thank you for taking the time to share your feedback. We understand your frustration and we appreciate the opportunity to address your concerns.

Firstly, we want to clarify that at ENTRE, we take pride in our commitment to transparency and customer satisfaction. Our Success Path Masterclass does indeed offer a 30-day refund window, allowing individuals to fully experience the program risk-free for 30 days. This information, along with our cancellation and refund policy, is readily available on our public website to ensure clarity and transparency for all our customers: https://www.entreinstitute.com/terms/refund-policy

Regarding your personal experience, we're sorry to hear that you felt our approach was not satisfactory. Our intention is always to provide valuable content and support to those looking to explore opportunities for their entrepreneurial education. We strive to make our offerings accessible and beneficial to all participants.

In response to your specific situation, we promptly addressed your refund request on the same day of purchase and voided your transaction of $39, as per our standard procedure.

It's important to note that with voided payments, the transaction simply drops from the account within 2-5 business days, depending on the policies of the individual's bank.

We also sent you an email confirmation on that same day, outlining the expected timeframe for the voided transaction to drop from your account.

As a token of our appreciation, we also offered you complimentary access to the Success Path Masterclass, regardless of the void payment processing. This way, you can revisit the principles any time you like and benefit from our teachings.

Once again, we genuinely appreciate your feedback. Should you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our Support team by emailing support@entreinstitute.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The energy and support are really…

The energy and support are really available to you at every step of the way. The learning modules are very well thought out in that they are easy to understand and kept in "bite-sized" pieces so you can always be progressing.

25 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ENTRE

Antwoord van ENTRE

Yay we love hearing this! Thanks for the review!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer