Domestic Pumps - Monsoon Pumps Reviews 

27
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The pump died after two years of very light use in a holiday home. Of course lasted just beyond the warranty period

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service as always and i cant say how much help Paschal has given us whenever we have a problem with our pressure pump. Unbelievable knowledge and availability with expert advice and guidance.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using "domestic pumps" for the last couple of years. They have saved me thousands in not having to buy new pumps, when they were able to repair them. They have great in depth knowledge... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. Next day call out, arrived on time, pump repaired at the price quoted with warranty. Kevin was professional, helpful and just got on with the task. Couldn't ask for better. KC Mayno... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

27 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(27)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a problem with my pump

I had a problem with my pump. The plumber had said i would need to have it repair or buy a new pump. you see it was working but just not as well as it did when we got it nearly 9 years ago. I rang Domestics Pumps and Peter answered and he helped me fixed it there and then. The service was amazing and i am very grateful. Peter was very patient and friendly. I will used this company again.

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless and Incompetent - Get a Plumber Instead

The pump in my immersion was cycling and I engaged this company to fix it. What a joke! They wasted my time by having to call multiple times to my home, didn't fix it and took part of my original pump without asking me. My guess is they recondition pumps like my old one and put them into other peoples homes!!! This is probably why the job they do doesn't work. I had disrespectful, unprofessional and aggressive experiences with staff. They abandoned the job before completing. When I complained about the behaviour to management I could see where the real issue was stemming from because they were even worse to deal with. Me threatening them with court action was the final stage of our interaction. Do yourself a favour and hire a plumber. Don't cut corners by hiring this company. You're likely to regret it if you do. A plumber is likely to cost more but it's worth it in the long run.

In response to George's response: I stand over everything I've said in my original post. George's response is littered with gaslighting and word salad. They did indeed put a pump in my home, a reconditioned one that didn't fix the problem. They didn't arrive at my home on our last scheduled appointment or have the courtesy to contact me about that. Just left me high and dry! When I called their office to address that I was verbally abused by an aggressive employee who would not refer my call to the owner. Beyond unprofessional! Later George wrote me a lengthy WhatsApp message similar to the one he has written here that manipulates the truth entirely for his benefit. In the end I annihilated his points with the truth and told him I would take him to court which is why he chose to reimburse me but I was still left with the problem and their used pump instead of my own. Buyer beware! Get yourself a trained plumber instead of dealing with these cowboys.

George has sent me a text today (25/09/2024) on WhatsApp informing me he is contacting his legal team over my Trustpilot review. This is threatening behaviour and known as coercive control. Yet another reason for you to not engage their services!

George here has corrected my use of technical language saying they replaced a vessel and not a pump. I stand corrected on that but everything else I experienced is true for me (25/09/2024).

27 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Domestic Pumps - Monsoon Pumps

Antwoord van Domestic Pumps - Monsoon Pumps

Hi Niamh

We are totaly shocked at this review. Your review is not true on a number of facts.

1 - You callled our office on 29.08.2023 and requested a callout to fix your pump as it was going on and off every five minuites.

2 - We called out to fix your pump and we changed the non return valves and expansion vessel on your pump which solved the problem and you were happy with the service and paid. We did not replace your pump or take it away.

3 - You called us one week later and siad the pump was going off once or twice a night and we sent our engineer back out to you free of charge to inspect the pump again.

4 - On this second call our engineer could not find anything wrong with the pump and the only explenation could be that you had a small leak in your system like a toilet ball valve or shower mixing valve making the pump go off only twice a day. We fixed the initial problem with the pump going off every five minutes.

5- You the called the office asking for a refund and we issued you a full refund to your bank account which you have not mentioned in your review and we did not charge you for the new parts we left on the pump.

We are astonished that you could leave a review like this ONE YEAR after our callout. And after receiving a full refund to your bank.

We are sorry that you feel dissatisfied with our service but I think its very unfiar on us that
you could leave a review a year later.

We pride ourselves on cusomer satisfaction and have completed thousdands of repairs and pump installs and have never received a review like from anyone.

Regards
George
Domestic Pumps



Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The nicest people ever

The people who work there couldn't be nicer. I was supposed to travel on Monday morning to pick up a pump, but my dog had to be put done in very unfortunate circumstances. I called and ask if I could pay over the phone to make sure that the pump I needed didn't sell in the meantime. The lovely gentleman ( whose name I can't remember for the life of me) wouldn't let me pay, he said that he'd put it aside for me and to come when I felt better, he was so kind and comforting over the phone. When I went to pick up the pump and gave him my name, he gave me a huge hug and again, was so so nice and helpful. The whole team was very sympathetic and kind. The gentleman even threw in a few extra things that went with the pump because I didn't have a clue what was needed and I wasn't in a state to worry about it. I haven't had the pump fitted yet, but I know that it'll be great. I can't recommend them enough nor thank them enough for the pure kindness that they all showed me. Thank you. You're a credit to the business 👏

26 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Domestic Pumps - Monsoon Pumps

Antwoord van Domestic Pumps - Monsoon Pumps

Hi Tracey.. Thanks for the review hope you are well.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional & Excellent Customer Service.

Rang Domestic Pumps on Wednesday at 13:00. Spoke to Peter who was very helpful and customer focused.
I explained my problem with my Stuart Turner Monsoon Pump.
Peter explained the fees to bring it in for repair or to have a Service Call.
I opted for the Service Call. The next day, I received a call from Kevin the Engineer to say he would be at our house around 10:15. Kevin called at the forecasted time. He was very pleasant and explained what was causing the problem and the replacement part that was required.
The job was completed by 11:00.
All in all, from the initial phone call to having my issue resolved, it took 22 hours. No drama, no BS. Just professional individuals offering a great customer service.
I would highly recommend.
UPDATE:
I experienced another issue with my pump. Once again I contacted Domestic Pumps and spoke to George. He said he would ask Kevin the Engineer to call the following day. Kevin rang in advance of his call, to ensure I was home. He had the pump up and running again, as before, with no drama or BS. Just a high technical competentcy, coupled with excellent customer care skills. Greatly appreciated as before...
Gerard Norris
Leixlip.

26 oktober 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer