If it was possible to give no stars, or minus stars, I would. Despite me being very clear about the type of light I wanted for my daughter-in-law's car, they sent something that isn't compatible with... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
BUYERS BEWARE! Avoid doing business with Doxmall altogether. This company is a SCAM organization. They take your money then don't honor the contract by shipping your order. I wish I would've read the... Toon meer
Scam website, pretends to be UK based, none of the tracking information is real and when contacting them they keep saying the same thing that the tracking info updates slowly lol. Paid for express shi... Toon meer
I understand why this company has so many bad reviews, I ordered a wheel cover for a Jeep Liberty on April 25 which was $32.00usd and still haven't received my product yet, I too have emailed the supp... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Utterly useless
Bought 4 of the RGB headlights which 1 does not work properly. Sent multiple videos of the problem as requested to then be asked to cut the main wire before a replacement is sent. I refused this as this would mean I damaged the light so they could refuse replacement or refund. Since then I have not heard from them. States on their website the headlights are legal in the UK which is a lie. They will not pass an MOT. Complete waste of time and money
This company does not care about its customers money or time
I haven't received my part paid for expedited shipping still no part i wouldn't recommend this company to any one its the worst parts company ever can't speak to No one they don't answer emails
Total fraud and a scam
Total fraud and a scam. Please please don’t buy anything from them. They don’t response.
Can't return Item..
I have bought a led bulbs for my car's headlights and unfortunately they don't fit in. I did not use them at all..
According to the returns policy stated on the doxmall's website: "you can return the item in new/unused condition if you are not satisfied with it for any reason during the 30 days after the purchase.."
The problem is, they dont respond your e-mails and there's no other way to contact them. They are based in China.
In summary, this is a SCAM.. My advise is, do NOT buy anything from them if you don't want to have problems.
Good customer service
One of my motorcycle aux lights went out after about a year of use. I contacted Doxmall. They told me to remove the lights from the bike, and when off the bike connected directly to a battery and have a video showing and proving that one of them is not working. After I sent them a video they sent me a new light. I put 4 starts instead of 5 because I had to send few reminding emails to check on their validation of my test and few more reminders after they promise to send a new one.
But in the end they acted on their promise and it was nice to have a new light and to be able using the them again. Customer service was very prompt responding to emails and were very polite.
I order a spare tire cover for jeep…
I order a spare tire cover for jeep liberty and they send me one for a jeep wrangler I been trying to contact them by phone sound busy every time no matter the time I send emails and nothing back I wouldn't reco
mmend them poor customer service update this is what they answer , Sorry for a late reply I checked that we Made a mistake, so I am Sorry for your bad shopping experience. Actually the difference between 2 spare tire covers Is a word It doesn't affect The use. If you return the cover you'll be responsible for the shipping Which is a lost for you How about this We'll refund $5 you keep the Item you received ...... So I keep a Cover for a Jeep Wrangler when I own a jeep liberty and I order a jeep liberty covered
Avoid these people at all costs
Avoid these people at all costs. We ordered some parts for a Jeep. When they arrived they were the wrong parts and in the wrong quantity. The website says to email them to initiate a return and I’ve emailed them multiple times at all three email addresses I’ve found for them. I’ve also left multiple voicemails on the number listed on their website. No response that way either.
I think they are avoiding me so that the return window will pass by.
Furthermore, we paid a great deal for expedited 3 day shipping. Of course it took 8 days to arrive from China.
recommend to buy
just got a headlight from doxmall for…
just got a headlight from doxmall for my jk. the quality looks very good. the brightest out of my imagine.
fast delivery
Sends you a different product
The product that I bought, wasn't capable of doing as it was advertised. When I contacted, it was up to me to get the product back to them. The return policy states "they will provide a label". Not the case. It's up to me to find the time to get it shipped back to them. Not what the return policy says. They are not familiar with what they sell. Beware
SCAM
I ordered a halo headlights for my jeep, paid and NEVER received it. No phone number and will Nor respond to emails. SCAM site for sure.
Horrible company do NOT buy from them
Horrible company do NOT buy from them, terrible quality didnt send all items and no refund!!!!!!
Order a 5 3/4 inch day maker style head…
Order a 5 3/4 inch day maker style head light foy my harley on Febuary 15th 2021.Paid 58.00 for the head light and an additional 30.90 for express shipping which should have been 3-6 days.Ots now March 4th and still no head light.Ive sent several emails to them and have gotten no reply.I feel i should be refunded the cost of express shipping since i bave not received my order in the time frame that was said.Let alone i have not even received the head light yet.I WILL NOT ORDER FROM DOXMALL NOR WILL I EVER RECOMMEND DOXMALL.COM TO ANYONE... I believe theyre a total scam.Theyre customer service os completely non existent.Never again will i ever order from doxmall.com.100% rip off.
The quality seems very good
The quality seems very good.
i bought lights for my 4runner,the price cheap
DON'T ORDER FROM THEM!!!
DON'T ORDER FROM THEM!!!
CHINESE scam!!!
POOR quality
NO phone!!!
POOR response!!!
NO items!!!
NO refund!!!
THEY ARE CROOKS!!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








