We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

18 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Blijf hier ver vandaan mensen

Blijf hier ver vandaan mensen. Bv bestaat niet meer. Maar je kunt nog wel reserveren en dus betalen. Dat geld ben je kwijt. Dat adres staat op naam van garage en die meneer wist mij te vertellen dat ik de zoveelste bent die opgelicht is. U bent. gewaarschuwd. Steff.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Volkomen onbetrowubaar

Ik heb om 9.00 uur vanaf Schiphol gebeld om opgehaald te worden. Dat zou 25 minuten duren.

Na een uur heb ik gebeld en toen werd er verteld, dat men in de file bij Schiphol had gezeten, maar men was dus al in de buurt. Ik checkte, er was helemaal geen file bij Schiphol.

Om 10.30 uur heb ik weer gebeld en weer vertelde men, dat men in de buurt was. Tot mijn verbazing werd er nog een passagier meegenomen, die slechts een kwartier had hoeven wachten. Men heeft dus gewoon tegen mij gelogen! Ik begrijp best, dat er iets verkeerd kan gaan, maar ga niet lopen liegen. Maar goed, na 1 uur en 40 minuten opgehaald.

Maar het was nog niet voorbij. Ik kon mijn auto niet krijgen, want een personeelslid was net naar Schiphol gegaan en hij had de sleutels meegenomen. Dus weer lang wachten tot dit sleutel er was.

En nog steeds is het niet voorbij. Zonder mijn toestemming is de auto gereden naar een terrein, zo’n 7 kilometer verderop. Dus nu moest ik weer met Arya mee om naar dat terrein te rijden. Uiteindelijk had ik dus om 12 uur mijn auto.

En nog steeds is het niet voorbij. De mat op de bestuurdersplaats zat onder de kalk of verf. Zo laat je een auto van een klant niet achter!

Ik vertelde Arya, dat ik uiteraard zou klagen en een compensatie wilde in de vorm van teruggave van het parkeergeld (€ 59). Arya vond dat volkomen begrijpelijk en zegde toe dit op te nemen met eigenaar Ameet. Dat zou binnen een paar uur geregeld zijn.

Arya vertelde een paar keer, dat het met Ameet besproken was en die zou contact met mij opnemen, maar dat gebeurde maar niet. Uiteindelijk geeft Arya het telefoonnummer, maar dat wordt niet beantwoord en ook voicemail heeft geen effect.

De werknmer zegde mij een gratis parkeerbeurt toe, maar nu ik er gebruik van wil maken, blijkt het bedrijf failliet te zijn. Men biedt echter nog wel parkeren aan.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Het begon heel netjes, daarna niet meer

Het begon heel netjes, ik werd opgewacht door een medewerker, die mijn naar Schiphol bracht. Bij terugkomst in het donker en laat ik de avond niet direct opgevallen dat de auto ontzettend vies was van binnen. Ik had wel meteen bij instappen een foto gemaakt van de km stand en dat bleek later veel hoger dan 10 km verschil te zijn, wat in de afspraken staat. Minstens 4 keer zoveel. Het leek ook met of er op alle plekken mensen hebben gezeten die een flinke boswandeling hadden gemaakt, overal was het vies. Ik heb meteen geprobeerd contact op te nemen, maar alles leek afgesloten, emailadres klopte niet, telefoonnummer afgesloten en what'sapp komt niet aan en geen gehoor. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en kies nu altijd weer voor de aanbieder die ik meestal kies. Voelt echt zo akelig dit, ik vraag mij echt af wat ze met mijn auto hebben gedaan. Parkos kan er niks mee, ze stonden mij wel netjes te woord, maar zijn slecht de website. Helaas.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet doen!

Niet doen! We hebben betaald voor een parkeerplaats en konden daarna niet meer terecht op de website.
We probeerden te bellen, maar tijdens ons verhaal werd er afgelegd en hierna konden we niemand meer bereiken.

Ze lichten dus duidelijk mensen op!

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit iemand op komen dagen van drive…

Nooit iemand op komen dagen van drive Up service helaas daar duurdere onkosten moeten maken. Niemand die opnam ‘s nachts om half 5 volgends status 24/7 bereikbaar. Pas volgende dag op nieuwjaarsdag in de middag 2 uur een reactie sorry er was iemand ziek. Blijkbaar te diep in het glaasje gekeken. 10 keer gebeld en meerdere appjes.
Erg lullig als je op vakantie gaat en je valetparking regelt en denk je dat het betrouwbaar is via de site parkos.

Als ik deze recensies eerder had gezien had ik hier niet geboekt.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Door het bedrijf geparkeerde auto in de modder vast.astgrl

In week 43 in 2025 daar geparkeerd. Bij terugkomst bleek de auto in een wei te staan waar ze die niet meer uit de modder kregen gereden of gesleept.
Ik heb twee uur in de kou en regen buiten staan wachten. Toen heb ik zelf een takelwagen laten komen want dat wilde zij niet doen.
Op een klacht die ik heb ingediend heb ik geen enkele reactie gekregen.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een hele slechte ervaring

Een hele slechte ervaring , we moesten lang wachten na aankomst op Schiphol, nadat we de bagage in ontvangst hebben genomen moesten wij een uur wachten voordat wij werden opgehaald.Bij het parkeerplek konden zij de sleutels niet vinden en daarna de auto.2 uur in de kou gestaan.Dit bedrijf heeft geen kantoor niks, de helft van het personeel spreekt geen Nederlands,ik raad deze bedrijf zeer af

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (18 reviews)

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer