NOOIT BIJ BESTELLEN!!!!!!
NOOIT BIJ BESTELLEN!!!!!!!
Grootste oplichters die er zijn. Artikel wilde ik retourneren, krijg continu een buitenlandse klantenservice die automatische mails sturen. Kastje naar de muur. Retourneren gaat NIET! Je moet meer betalen voor het retourneren dan het artikel zelf, dus ze geven aan dat het geen nut heeft. Terwijl in eerste instantie wordt gezegd dat je WEL kan retourneren! Ik heb begin oktober besteld en ik heb nog steeds geen geld terug. Nergens staat aangegeven dat het retour proces zo is. DANNY DE EIGENAAR IS EEN VUILE OPLICHTER!





