We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY - SCAM! Bought and paid for some items. 2 weeks later, nothing has arrived and I cannot get hold of the company either on the phone or via email. I've looked them up on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero comunication for first free weeks.No answer to landline secretary phone.No answer to email.luckly contact on whatsApp and refund promised.Another two weeks and nothing.Have to ask if need bank to... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid for item in May. Got a confirmation followed by an email saying it’s out of stock and not being made anymore so won’t be back. Was offered a replacement part and a refund of differenc... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was looking for some good quality (RCF) speakers and ideally from a local company as I'm not used to purchasing sound equipment. Tim was quick to respond on the online chat function on the website to... Toon meer

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

26 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 11% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(26)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy from this site

Don’t buy from this site! I ordered a sound bar - money taken and order email received but then nothing. No answered emails, no answered phone calls and no sound bar - AVOID!

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY - SCAM!
Bought and paid for some items. 2 weeks later, nothing has arrived and I cannot get hold of the company either on the phone or via email. I've looked them up on Companies house and it looks like they've been struck off.
UPDATE - As you'll see below, they've responded to my bad feedback by saying they've refunded me (first communication I've had from them since placing the order, despite many attempts to contact them. Funny that!). It's 4 days since they posted that response and I HAVE STILL NOT GOT MY MONEY BACK!!!

18 februari 2026
Logo EARF Audio

Antwoord van EARF Audio

Hi,

Your order has been refunded.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund never paid! Still owed money

Ordered and paid for item in May. Got a confirmation followed by an email saying it’s out of stock and not being made anymore so won’t be back. Was offered a replacement part and a refund of difference which I agreed to. Took about 4 months to get the part. Despite repeated emails I still don’t have my refund of price difference nearly 8 months later. All communication being ignored and meanwhile the original item is still showing as in stock and available to buy on the website site. Avoid! Man owes me money.

14 mei 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Check what you intend to buy is actually in stock!

I do not think that taking money from people for items that are not in stock is a good business practice, for a variety of reasons. However, when I pointed this out and asked for a refund, I got an almost immediate reply by email and the refund was actioned straight away - although it didn't arrive in my credit card account for a while, which is standard protocol, but annoying. Funny how the money goes out of one's account straight away but not back in. Hmmmm. But that is not the fault of the supplier. All in all, inconvenience, time wasting and loss of capital to spend for a week or two - which I could have done without. Check the items are in stock before you buy would be my suggestion.

27 augustus 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After ordering

After ordering, only one email came with confirmation and nothing else. No delivery, no contact, no replying for emails, no answer to phone.

23 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero comunication for first free…

Zero comunication for first free weeks.No answer to landline secretary phone.No answer to email.luckly contact on whatsApp and refund promised.Another two weeks and nothing.Have to ask if need bank to get involved and have answer they lost supplier and recive refund in next 4 days.Item is still avaible on they site.Hori steering wheel do not buy as these is not in stock.Ordered same item on ebay and recived nex day.

4 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had no notification as to when I…

I have had no notification as to when I will receive the products I purchased and they have taken my money. I emailed and made three phone calls and no response. I received an email on the day of purchase saying my order was being processed, and that was 8 days ago. They could at least give me an idea when I will received the products. I am worried though if I will receive the product that I purchased on behalf of someone else who trusted me with nearly two hundred pounds.

19 november 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Helpful but communication isnt great

I placed an order with them for 2 amps and then I needed to cancel the order, I tried calling them and using the online form with no luck, However once I contacted them with whatsapp the whole cancellation was dealt with and a refund was issued without any issue, this would have been a 5 star review but as the title says the communication isnt great.

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will take your money

Will take your money, give you no response. Won’t issue refund and doesn’t actually send you products. It’s a fruad company. Use polar not these scammers.

7 mei 2025
Logo EARF Audio

Antwoord van EARF Audio

Hi Phil,

I'm sorry if we've given you the impression that we're scammers. We have been waiting for the beyerdynamic spare parts you ordered to arrive to us.
We finally received a large order from beyerdynamic yesterday which took 6 weeks to arrive and will be sending your order out to you tomorrow.
You have not reached out to us to ask for a refund and if this was the case I would have issued a refund ASAP.

Thanks, Tim

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad experience

Very bad experience, minimal contact on whatsapp and no effort to provide me with an update of my order.

I ordered a Hisense party rocker one speaker

The order was placed
[Order #242] (June 3, 2025)
!
It is now 3 weeks 25/06/25

Please becareful with this seller. No update or refund

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo EARF Audio

Antwoord van EARF Audio

Hi Adrian,

We have spoken to you about this order on several occasions on WhatsApp. I can send you screenshots of the communications if required to jog your memory?

We spoke on Friday 20th June about this order and I informed you we were still waiting for new stock to arrive. You requested that if the new stock did not arrive by Wednesday 25th you would require a refund.
The new stock did not arrive by Wednesday so I issued you a refund. The same day you left us this really positive review.
The new stock arrived on Friday 27th June.

Thanks, Tim

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor service

I cancelled an order shortly after making it online. The refund took over a month to come through. The seller initially responded to some e-mails, then said they mistakenly hadn't processed the refund and would do so. The seller then completely ignored my last four e-mails. In the end I had to get my bank involved to claim the money back.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't place order on this website

Don't place order on this website. You won't get any guarantee:

1.You won't get guarantee of delivery time: I placed order on 14th April and finally get the goods after two weeks waiting.

2.You won't get guarantee of response: I contacted the seller several times to get a single response. Because he/she is out of office. As a customer, you need to match the seller's timetable. What a joke.

3. The seller isn't honest: When I tired of waiting and want to cancel my order. The seller lied to me that it has been shipped. I asked for track number, the seller can't give it to me. The reason is he/she is out of office again. The truth is he/she did not delivery it at all.

4. You don't have guarantee of return: The seller does not accept returns even if the goods are unopened.

21st April is Easter Monday. Post offices are closed. How did you send it out?
Tracking number: KD840960864GB
It shows: 22rd April 18:42
Accepted at Parcelshop
Castlefields Post Office [WA7 2ST]

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo EARF Audio

Antwoord van EARF Audio

Hi Tongle,

I'm sorry you've not had a good experience shopping with us.
Unfortunately we were shut for Easter from the 11th to the 22nd of April.
We did have a banner on the website explaining this.
I took your order along with some other orders to our post office on the morning of Bank Holiday Monday 21st April to get them sent out ASAP.
You did contact me later that day and I explained that we were shut because of the bank Holiday and that your order had been sent.
Your order was place on the 14th of April and you received it on the 23rd of April. This is 9 days delivery time and we were shut for 7 days of that time.
Again I'm sorry you feel you were not seen to promptly.

Thanks, Tim

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great comms, the item I ordered had been discontinued and this was sorted perfectly. Very quick delivery and just in time for a session. Will be using EARF again!

6 november 2024

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer