ECIGSTOREUK LIMITED Reviews 

260
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I make a purchase from this store every month religiously and to be fair I’ve never encountered any issues until this order. this time my order arrived with around £30 worth of items missing, pa... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute fraudsters paid for items 11 days ago still no sign on a 2-3 day delivery scale the tracking code doesn’t bring anything up I’m being told wait 2 more days after being told to contact them on... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing deals and fast delivery. Much better flavour than any other store. Will continue to keep buying from them, a lot cheaper than other places if you want to buy in bulk, I always get a specific f... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great range , great product prices / offers. However , delivery slow and postage costs are over priced with no incentives to buy extra. BUT YOU DO COLLECT POINTS IF YOU ARE A REGISTERED CUSTOMER, AN... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vaporizer winkel
  2. Batterijenwinkel
  3. E-sigarettenwinkel

Geschreven door het bedrijf

We stock all leading brands of vape liquid to cater any vaper and vaping style. From high PG mixes to high VG, and everything in-between, we are sure that you will find something suitable.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

260 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(260)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I already left a review but Trustpilot…

I already left a review but Trustpilot didn't like it so they removed it
I'm guessing company pays Trustpilot to delete bad reviews
So if Trustpilot ask you to leave a review don't bother. It's a waste of time

3 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Can you please provide any details of your order with us?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

delivery

Ordered a 2 day delivery, After a week still has not came, They are also not responding on emails

15 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

As you might be aware there is no post on Easter holidays.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give this company zero stars…

If I could give this company zero stars I would received wrong order had to pay to return this myself still haven't received my refund and currently going through citizens advice to get my refund back customer service is shocking emails received were very poor English would recommend anyone to avoid this company 100%.

15 april 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Sorry to hear that, but you have not provided any return details to us. Despite that refund was issued to you. All the communication are promptly to you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

lucky they are getting1 star

lucky they are getting1 star. tried to get in contact to say 1 of the vapes that were sent was faulty and they told me not there concern it was up to the manufacturer but told them no im ur customer and they should put things right and havent heard from them since, horrific customer service
###
update
as to there reply you havent giving me a solution to allow me to accept lol. that is so untrue

11 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

As per details the item is used by customer and now the customer is not willing to accept any solution.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sent me the wrong order and a week later I still have no information

My order was perfect came in 2days, however I made my friends order for her the next day and 2days later it turns up but they’ve sent us 6x wrong vapes. I messaged and they said to return to … address which we did the same day and they would pay for the return and send my correct order back to me. The post office said it’ll arrive to them in 3 days it’s 9 days and I still haven’t heard anything after many many messaged and many emails and I still don’t know if they have the return order, if they’ve sent my original order or if I’ve now lost £36. Not very happy about the lack of reply’s or information I’m not receiving

10 april 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Have checked the details and the item had been lost in post. Every communication was properly communicated by our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ultra speedy delivery

Ultra speedy delivery, flavours very nice, would highly recommend

9 april 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Thanks for leaving kind review and recommendation. We appreciate it.
Ecigstoreuk.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service!

I cannot comment on the product but the customer service was appalling. Paid extra for speedy delivery - after a week, nothing had arrived. I chased by email ( there is no phone number!) to get a very abrupt response saying the colour selected was unavailable and they were waiting for a reply to an email they had sent me. What colour did I want instead? I had never received an email and they could not send me a copies of the emails that had 'apparently' been sent. The person sending the emails was rude and unpleasant. I asked if I could get a refund on the postage costs, as a gesture of goodwill. But that was not forthcoming. I do not recommend this company at all. Steer well clear, is my advice! Not a good experience. Will take my business elsewhere.

3 april 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

I am sorry to hear that but as per details emails were send to you but you never bother to reply. After a while we had an email from your self and we asked you again and you still ignored it and after few days again asked the same question but still not bothered to reply.
After a while when realised about our email informed us the change of kit, customer was demanding refund for the postage on merely a order £10 which was delaying due to poor communication from customer end, the same was communicated by the team that we are unable as the order is below the value.
Blackmailing like this is really disappointing experience.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Half of my vapes can and the box’s was damaged

Half of my vapes can and the box’s was either squashed or ripped not ordering from here again, I buy to sell and it don’t look good on me, no one wants damaged goods

1 april 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

I am sorry to hear that kindly share your concern with our team at info@ecisgtroeuk.co.uk and they will assist your concern. Despite our best efforts some time package might be damaged by postal service in transit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Easy to navigate what I wanted. More than anough choices love the different flavors. Quick and easy payment method and delivery fast allso.

29 maart 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Thanks for leaving kind review. We appreciate it.
Ecigstoreuk.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for express delivery 24 but…

Paid for express delivery 24 but arrived 4 days later which is today and has no liquid in it and doesn’t work at all

29 maart 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Sorry to hear that, kindly communicate your issue to info@ecigstoreuk.co.uk and our team will address your concern.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking seller

I ordered 4 vapes. One of the items were defective. When I contacted the seller he/she told me that it’s not their fault. They asked me to send photos of the packaging and defective items which I complied with. When I asked to have a replacement they said I needed to return the product to them first. When I asked for them to cover the packaging and posting the item to them as the issue was not with me they denied. They have taken £17 from me and refused to help me. I spent over £60 with this seller. They even said that when I place another order they will provide me then and only then with a replacement forcing me to spend more money with them. This company is breaching so many peoples consumer wrights and they are getting away with it. I have reported them to the training standard as they are selling defective items then keep your money when you complain. I will be pushing the law to the full extent with this case. They are rude, defensive and incredibly unprofessional. I will NEVER shop here again and wouldn’t advise anyone to either. I have saved the full conversation and will be happy to share with any new or old customers who will like to report this company. DO NOT BUY from them. They care about keeping your money than taking care of their customers.

In reply to the seller, I sent two photos side by side of one of the products that work which is the “half used vape” along side the defective vape. Please state facts and not bold LIES! Just a preview to the kind of seller you’re dealing with. Also please bare in mind I ordered 4 vapes I’ve used 2 so far that worked perfectly fine. The third vape is defective. I’ve ordered directly from the seller, not the vendor therefore it’s not my problem this is between the seller and who they bought the item from. But instead they would rather insult their customers intelligence. These people are absolutely fowl & goes to show just how bad their services are. Save yourself the headache and don’t buy from them.

Further response, 3 out of 4 items you have shipped were working fine. 1 is defective. Once again you have tried to shift blame onto me the customer. Your team contradicts theirselves. You say you will refund me in return I should remove my review. Now you’re back to blaming me. As a seller all this energy you are putting into blaming me should be put into the person you have bought it from. The point is I am unsatisfied and provided proof that the item is not working. I didn’t even get to vape on on it. That’s ridiculous. I paid over £15 for this product I am not going to throw my money down the drain because you as a seller does not want to take accountability. So which is it? Are you blaming me for receiving a defective item or are you refunding me in exchange of me removing my review. These are the kind of people you are trusting with your money. Bullies and Crooks. Ridiculous. You will not gas light me against my consumer rights. I’ve reported them to companies house & support anyone who would like to take their claims higher. This behaviour is just getting worse.

15 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

I am sorry for your trouble please convey your issue at info@ecigstoreuk.co.uk and our team will address your concern properly.
If the item was defective how have you used the half of liquid in the tank and now claiming as faulty?
We shipped you a brand new items as arrived from the manufacturer thus it was faulty after your have used it, it depends how it had been used. How can we give any guarantee of a consumable product?

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Missing item *resolved*

I ordered 5 disposable vapes from this company, when my package arrived there was one item missing which was the most expensive vape. I emailed to query if it was being sent separately or if they didn't have them in stock would I be refunded, they replied asking for a picture of the packaging so they could check, I sent the picture and I heard nothing back, I emailed again 2 days later, nothing back and I've still not been responded to 4 days later. Very disappointing as I would have probably continued to use this company if it wasn't for this, I completely understand human error cannot be helped sometimes but to ignore my emails is unacceptable service

*update to the response*
Thank you for your response but the information you have stated is false, I have just forwarded you the email trail with my emails and the one where you asked for a picture of the packaging. Very clear communication from my end. I will await your reply via email before updating my rating

**FURTHER UPDATE**
After the company found my emails in their spam mailbox they advised that they could either refund or send the item with my next order, I was going to do another vape order anyway so I decided to give them another chance. I made the order and they kept their word and sent the missing vape. Even though this issue occurred, I'm giving 5 stars as they rectified the issue and I believe everyone deserves a second chance. I will continue to use this company for as long as no further issues occur

15 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

we had no communication from you in this regard. Please communicate at info@ecisgtoreuk.co.uk all the email are responded within 24hours in working days.
*Update to the response*
Thank you for kind review and we are glad your issue was resolved as per your expectations.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely in love with them EluX…

Absolutely in love with them EluX legends 3500 I have completly stopped smoking because of them I bought 3 of yous and also buying another 4 of yous on Monday too brilliant

11 maart 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Thanks for leaving kind review. We appreciate it.
Ecigstoreuk.co.uk

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

GREAT RANGE OF PRODUCTS

Great range , great product prices / offers.
However , delivery slow and postage costs are over priced with no incentives to buy extra. BUT YOU DO COLLECT POINTS IF YOU ARE A REGISTERED CUSTOMER, AND YOU CAN THEN USE THESE POINTS WITH FUTURE PURCHASES FOR A DISCOUNT.

9 maart 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Thanks for leaving kind review. We appreciate it.
Ecigstoreuk.co.uk

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

fast delivery bad flavour i chose…

fast delivery bad flavour i chose didn’t come with charger and i don’t have one for it

6 maart 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Apologies but The manufacturer doesn't provide charger with in the box kindly check the contents of your purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time customer

First time customer, easy to order and quick delivery in good packaging.

4 maart 2022
Logo ECIGSTOREUK LIMITED

Antwoord van ECIGSTOREUK LIMITED

Thanks for leaving kind review. We appreciate it.
Ecigstoreuk.co.uk

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer