Eindtrends Eindhoven 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichterij

De naam suggereert dat het een Nederlands bedrijf is, gevestigd in Eindhoven. Momenteel gesloten en hoop dat het niet meer open gaat, maar om toch te waarschuwen: begin juni bestelling geplaatst voor 200 euro. Niet binnen gestelde levertijd ontvangen, weken te laat en dus te laat voor mijn zomer vakantie. Kleding was echt van slechte kwaliteit, niet lijkend op de foto’s. Retour is praktisch onmogelijk, het blijkt naar Albanië te moeten op eigen kosten. Toestemming voor retour is trouwens ook een uitdaging, met eerst veel heen en weer gemail met een vrouw/chatbox met Duitse naam die irritante standaard mails stuurt. Ik heb wel voor retour gekozen gezien het hoge retour bedrag, dus meer dan 20 euro aan uitgegeven. Het heeft vervolgens maanden ergens in Albanië rondgereisd om van de week hier ineens weer bezorgd te worden! Dus dat hele adres in Albanië is ook nog eens niet bestaand! Dus 220 euro kwijt en geen contact meer mee te krijgen. Hoop niet dat ze onder andere naam verder zijn gegaan. Ik stuitte laatst op vergelijkbaar “uniek” concept waarbij kleding direct uit buitenland kwam en daardoor lange levertijd, ik zou dit dus altijd afraden.

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dit is het aller slechtste bedrijf…

Dit is het aller slechtste bedrijf ooit. Op 10 juli heb ik ( nadat ik 6 keer moest mailen voor een retour formulier) mijn pakket retour gestuurd met een track en trace code. Dit pakket is op 31 juli aangekomen. Echter, krijg ik gewoon mijn geld niet terug. Te belachelijk voor woorden. Dit is hooguit de slechtste site ooit. bestel hier niet!

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nul sterren

Nul sterren! Absoluut niks kopen hier. Kwaliteit van de stoffen is waardeloos en retouren is geen optie. Eerst beginnen ze over een korting (bedrag terug op je rekening) met behoud van het artikel. Vele mails later krijg je eindelijk retourinstructies en dan blijkt retouren iets van €30!!!!!!

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ze doen zich voor als een binnenlandse webshop in…

Ze doen zich voor als een webshop in Eindhoven, wat me goed leek omdat het duurzamer is om wat in eigen land te bestellen. Niets bleek minder waar. Na de bestelling kon ik niet meer naar de website, via de bevestiging niet doorklikken naar mijn bestelling of wat dan ook. Mailtje gestuurd dat ik niet wist waar mijn pakketje uithing en ik alleen maar op niet werkende links zat te klikken, ik kreeg daarop een heel raar in elkaar geknutseld antwoord wat eindigde met dat als ik zin had om gewoon even te kletsen ik ook altijd contact op kon nemen. Uiteindelijk kwam er een link waarop ik niks kon volgen, maar wel zag dat het pakje uit China kwam. 5 weken later eindelijk alles binnen en van erbarmelijke kwaliteit natuurlijk. Terugsturen ga ik na het lezen van de reviews niet eens proberen. Erg stom van mezelf dat ik hier ingetuind ben. Ik schrijf deze review in de hoop dat anderen deze lezen en hier niet bestellen. Het is een smerige vorm van net legale criminaliteit, dropship heet het geloof ik.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

5 jurken besteld waar ik 4 weken op…

5 jurken besteld waar ik 4 weken op gewacht heb.
Probeer ten einde raad contact met hen op te nemen omdat ze laten uitschijnen dat ze in Eindhoven gevestigd zijn, wat niet zo blijkt te zijn.
Na openen pakketje, wat overigens ook nog eens open gescheurd was aan 1 kant, zag ik meteen dat het erg slechte kwaliteit is ! Ook komen sommige foto’s totaal niet overeen met wat je ontvangt.
Nu probeer ik contact met ze op te nemen… uiteraard geen antwoord !
200€ kwijt aan enorme oplichters !

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trap er niet in!

Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn bestelling van 3 jurken. Ik heb echter maar 2 jurken(van zeer slechte kwaliteit)ontvangen en die zaten gepropt in een plastic zakje. Er zat ook geen retourformulier bij.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je wel direct een mail dat de bestelling gereed is voor verzending met een track en trace. Als je daar op klikt dan kom je op de website terecht van EINDTRENDS-Eindhoven die opeens tijdelijk gesloten is voor onderhoud.
Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf die zich voordoen alsof ze in Eindhoven zitten terwijl deze kleding gewoon uit Azië komt.

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Let op! Je wordt belazerd.

Op de site, wat een Nederlands bedrijf lijkt, 2 jurken besteld.
Na bijna 4 weken wachten zijn de jurken binnen gekomen. Meteen viel op dat de jurken rechtstreeks uit Azië lijken te komen. Wat op zich niet erg is maar wel voor de prijs wat ervoor gevraagd wordt.
Na melding dat ik de jurken retour wil sturen komt een standaard mail met voorstel voor 30% terugbetaling. Na nog 3 mails eindelijk retourformulier ontvangen. Dan blijkt dat het pakket terug gestuurd moet worden naar Albanië! De verzendkosten en eventuele douanekosten dienen door mij betaald te worden. Hierover is vooraf niets vermeld bij de retour informatie.
Bestel dus niets bij dit bedrijf. Het is regelrechte oplichting!

4 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik vraag nu al 4x per mail om…

Ik vraag nu al 4x per mail om retourformulier maar deze word maar niet gemaild. Alleen maar beantwoording of ik met een regeling akkoord wil gaan van 15 procent terugbetaling o.i.d.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestel niets bij deze organisatie! Dit zijn oplichters. Je ontvangt phishing-waarschuwingen!

Na de bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik ineens Phishing-waarschuwingen als ik wilde inloggen op mijn account. Niet meer gedaan dus. Contact met de klantenservice levert alleen standaard antwoorden op met veel excuses. Onverwacht ontving ik toch nog een pakketje en daar zat een jurk in die in de verste verte niet lijkt op de jurk die ik besteld. Weer contact opgenomen met de klantenservice en toen begonnen ze met onderhandelen, eerst een aanbod van 15% terugbetaling en daarna 70%. Maar ik wil deze lelijke jurk niet hebben. Nu heb ik een retourformulier ontvangen en blijkt dat ik zelf de retourkosten mag betalen. Ondertussen nog een phishing-melding gekregen. Dit zijn grote oplichters! Die er alles aan doen om je geld niet terug te geven.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

OPLICHTING? Een maand geleden iets besteld

Een maand geleden iets besteld, tot nu toe nog niets ontvangen. Op vragen via mail reageren ze niet. Ik ben bang dat ik opgelicht ben ... :((
RECTIFICATIE:
intussen heeft Eindtrends gereageerd op mijn mail en mijn bestelling is onderweg. Ik wacht rustig af!
Update 1-7: Ja hoor, al mijn bestelde producten zijn binnen en ik ben er blij mee! Alles goed afgelopen!!

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OPLICHTING!!!

OPLICHTING!!!
Laten niets horen, kunt niets retourneren, krijgt geen geld terug van je aankopen omdat ze niet te bereiken zijn. WAARDELOOS BEDRIJF !!!

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer