We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam...they will take your money and not replace or fix your phone. I paid my money payments, broke my phone, paid the deductible and sent my phone in. I never received my phone back nor a refund for... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After searching for the best coverage for cell phones, I decided that Esurranty offered the best coverage for the premium charges. Esurranty also has very good ratings online. It is difficult online t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great this offering exists since I bought an Apple Watch from a friend and apple won't cover after 30 days. I'm a little confused on the coverages available after reading all the docs but im sure if I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best insurance I have ever had. A very easy online claim form and within a short time the adjuster called me to get the phone repaired and or replaced. I have recommended and switched many (now ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Mobiliteitsverzekeringsmaatschappij
  2. ook in
  3. Verzekeringsmakelaar

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We are your #1 Rated Mobile Device Service Plan Provider. Our services through 3rd party providers cover all of your mobile devices as well as your laptop, computer and digital camera. We cover all devices no matter how old they are and we also offer theft coverage for most devices. Don't wait 30 days for your coverage to start, switch to esurranty™ from your current provider and not only will you receive a $20 account credit, your coverage will start today!*


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(1.038)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to sign up and save over…

Very easy to sign up and save over carrier insurance.

10 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far so good

So far so good, was paying $30 per month on Verizon for 3 devices, saved over 50% with Esurranty and have the same benefits.

10 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Although I rate the treatment and rates…

Although I rate the treatment and rates as great, I find trying to use the eSurranty web site to extend or renew a policy is sometimes very difficult.

10 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. We are updating our system to make it easier for customers to make changes and renew in the coming month.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was easy and I received 10% off for…

It was easy and I received 10% off for being a new customer. I’ll never go back to buyin insurance through my cell phone company. I’ve told all my friends to ditch their carrier and sign up with ESURRANTY

10 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to emails

No response to emails, No refund of deductible
I've been told that they are gonna cancel my claim and initiate my refund on Jan 24, 2019 and its been 14 days and I never got any response from them nor my refund ($299). I sent so many emails and logged so many tickets regarding this. But i did not got any reply to my emails. Currently my claim status is saying Account on Hold, Please let me know when can I get my refund back. FYI support ticket numbers #5TP0G, #RBPO5, #6UYUF, PSB9Y (No response to all these tickets)

7 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No one responded to the Support ticket…

No one responded to the Support ticket which I created and this company asked me to send the insured device and charged me with the deductible amount and did not sent the repaired device back . It has been more than 3 months from now.Can someone call me or email me. I did not received any emails

24 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

The claim notes show that you were informed that the device was iCloud locked and needed to be replaced and you never replied. You should reply to the email sent to you from your assigned claims representative or contact them directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website is easy to use

Website is easy to use. Have no comment on the claims process since I have been fortunate enough to not need it at this time.

23 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had Esurranty insurance for my Samsung Galaxy S9+

I had Esurranty insurance for my Samsung GalaxyS9+. It was lost, probably fell out of my handbag at a restaurant. Called restaurant, went back, phone was gone. Went to carrier, they pinged phone, no response. 3 days later I paid for a new phone since it was a different carrier than the one with Esurranty. Then I filled out the Esurranty paperwork, including police reports, notarized reports, and a passport photo. I was sent an entire new packet of papers asking for the same information which I provided as well as a letter documenting, according to my policy, how much they owed me. No answer, I called, recording only. When I did get a response they didn't like the fact that I added a letter and changed carriers. They refused to pay the amount they owed me for the phone (minus the deductible, of course). This company had much more information then they needed to cover the replacement cost (minus the deductible) for my phone. I recommend that you do not use them. Even with police report and notarized statements they refused to honor their own policy. By the way - My policy was paid in full the day I purchases the phone and it was lost 2 months later.
The response below is incorrect. I was suppose to go more than a month without a phone? I purchased a new one because I needed it for work. By the time I filled out their paperwork, was able to get copies of the police report and notarized paperwork. It was almost 2 weeks, then they sent me more paperwork. If the new phone company was willing to accept that the phone was lost and was not used, why wouldn't Esurranty pay me. I sent all the paperwork plus a letter. Not just a letter. I will gladly resubmit all of the paperwork for them to review again. The 24 hour customer line was never answered.

15 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

As stated in your previous negative review: Reply from esurranty™ 25 Oct. 2018
I am sorry that you have a misunderstanding of your claim and the process. Your account records show that you did not send us the required forms that we supply to all customers for their claim. What you sent was a self typed description of the events of your claim. You also did not submit a claim until after you had already replaced your device. This is why your claim was denied as there are claim procedures that customers must follow to have a claim approved. Customers can not just purchase a new device, send us typed statements and then claim their device was lost or stolen. Our policy terms and conditions as well as our "claims handling" page explain in detail the proper procedures for a claim. Lastly, our toll free number is clearly listed on the "contact us" page of our site however we do not take claims over the phone as we require everything regarding claims to be in writing.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy registration process and great…

Easy registration process and great option over provider insurance but the true test will be the ease of claims, if necessary.

15 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company has been so quick to…

This company has been so quick to respond to my inquiries!

15 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service through the self-enrollment process. Good coverage plan

15 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Geart Coverage

God forbid I ever need to use it, but it sounds like great coverage and a lot cheaper than plans through the carriers.

14 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

esurranty cell phone insurance rates…

esurranty cell phone insurance rates seems reasonable compared to other branded cell phone insurance providers. I have not claims yet; but I am confident; the process should be smooth.

14 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy at fair prices

Very easy at fair prices. The website was very user friendly and I was quoted a good price so I went ahead and purchased the 2 year plan.

14 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got a notate to Verizon I drop my…

I got a note 8 through Verizon I drop my phone quite a bit I ran through my insurance on my Verizon didn't realize I only get 3 claims a year. Got new insurance for my phone and I've had no issues on getting it fixed plus it's cheaper

14 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

phone insurance

Shopped around read many reviews & found this to be the best value for my money.

14 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect and easy to apply

14 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo esurranty™

Antwoord van esurranty™

Thank you for taking the time to review us and for being a valued esurranty customer. You can always count on us and we will be there for you should you need us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WHEN WILL I RECEIVE GOOGLE PHONE

WHEN WILL I RECEIVE GOOGLE PHONE
On Dec 12, 2018, I paid ESURRANTY $213.93
To Replace A GOOGLE PHONE No Phone. It's been over a month and still no phons. I can't get anyone to respond to my emails on the status of my phone.

9 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm preparing a BBB filing and looking…

I'm preparing a BBB filing and looking into new insurance, as there has been no response or claim payment.

On 10/31/18, I accicental broke iPhone X screen. On 11/1/18, filed all necessary paperwork and was given to the Claims Adjuster, who told me deductible was $169 (after $69 was originally advertised). I said that was fine. Confirmed repair options - 1 - I could mail in my phone and get a loaner or 2- I could go to Apple-repair store and send invoice to eSurranty, for a reimbursement (minus the deductible). Chose 2. The adjuster approved the facility and repair. Bill was $320 (after taxes), and was sent to the adjuster immediately. I have not heard back, after no less than 10 e-mails (they have no number or live operators).

I filed claim 2 more times, and no response. They seem to have one customer service member who also only responds by email and who sends a canned "we're looking into it" response or is short with me.

8 januari 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer