Evoke Uniforms Reviews 

52
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication when one item wasn’t available in the colour I wanted. Other options were presented and promptly shipped. Happy Customer.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Evoke have absolutely nailed the uniforms for our business. Fantastic quality embroidery & quick turn around time. They are one of the only businesses offering online ordering in small order qua... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had 2 uniforms embroidered and bought the product (JB’s) with them as well. I’m so happy with the product especially with the embroidery ❤️. The customer service was quick, shout out to Kylie. Shipp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Uniformwinkel
  2. ook in
  3. Borduurwinkel
  4. Copyshop
  5. Digitale afdrukservice
  6. Zeefdrukbenodigdheden winkel
  7. Zeefdrukwinkel

Geschreven door het bedrijf

Evoke Uniforms is your one-stop shop for premium blank apparel, uniforms, promo, and PPE. Whether you’re updating your personal wardrobe, outfitting your company, or creating custom merch for your brand, we’ve got you covered. Why Choose Us? ⭐ In-house Embroidery & Printing: Customisation made easy. ⭐ No Minimum Orders: Flexibility for all your needs (on most products). ⭐ Fast Turnaround Times: Get your orders quickly. ⭐ Top Quality Customer Service: We’re here to help. ⭐ Best Brands at the Lowest Prices: Quality you can trust. ⭐ Australia-Wide Shipping: Convenient delivery to your doorstep. Explore our extensive range of Tees, Singlets, Polos, Shirts, Jackets, Hoodies, Promotional Products, PPE, Site Safety Gear, and more online! With over 30 years experience, and the high quality of care we have for our customers and our brand image (being a family owned and run business), you'll find, like many others have (check out our Google Reviews), we provide the most amazing service around, combined with industry leading turnaround times (with the option of rush orders if required) and excellent pricing, you won't want to shop anywhere else :)


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

52 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(52)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy Customer

Great communication when one item wasn’t available in the colour I wanted. Other options were presented and promptly shipped. Happy Customer.

17 september 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thank you so much for your lovely 5-star review! 🩵 We're so glad we could find a great alternative for you and get your order on its way quickly. We know it's frustrating when something isn't available in your preferred colour, so we always do our best to offer other options and keep things running smoothly!

Thanks again for choosing Evoke Uniforms. We really appreciate your support and look forward to helping you again! 😊

The Evoke Uniforms Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, great price, good communication, quick resolution of item out of stock,

2 september 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thanks so much for the fantastic 5-star review, Ian! ⭐

We’re so glad you were happy with the quick delivery, pricing and communication. We’re also pleased we could get the out-of-stock item sorted quickly for you — keeping things moving and making the process as easy as possible is exactly what we aim for at Evoke.

Thanks again for choosing Evoke. We really appreciate your support! 😊

— The Evoke Uniforms Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service from first…

Excellent customer service from first point of contact on the phone, subsequent communication via email and then in person.

19 augustus 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi Greg,

Thank you for your review.
We really appreciate it :)

- the Evoke team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering system

Easy ordering system. Prompt service. Quality work.

5 augustus 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thanks for your review!
We look forward to more repeat orders in the future from Wide Bay Saw Service :)
- the Evoke team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and efficient service

Fast and efficient service, quick delivery, everything exactly as advertised.

23 juli 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi Maree,
Thank you so much for your lovely review. We really appreciate it.
The Evoke Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slow service

Slow service, poor communications

22 juli 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi Donald,

Thanks for the honest feedback, we appreciate you bringing this up. We know slow delivery and unclear communication are frustrating.

Your JB's Wear vest was ordered from our supplier the next day, and dispatched once we received it, which you should have received a dispatch notification for (may have landed in spam). Anyway, the timeline wasn't what we aim for, and that's on us to improve.

Your next order's on express post, compliments of us. Just mention this review when ordering, or email us at sales@evokeuniforms.com.au and we'll sort it.

Cheers,
The Evoke Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality trousers

Good quality trousers . Great value and wonderful customer service.

7 juli 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi Pauline,

Thank you for your lovely review.
We really appreciate it :)

- Kylie and the Evoke Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was sent the wrong pants by mistake

I was sent the wrong pants by mistake, Evoke acted quite quickly to rectify the mistake and express courier the correct pants to me... excellent service!!!!

5 juni 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi Cate,
Thank you for your 5 star review :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy as!

Easy ordering process and pick up was a breeze! Thank you again for another fantastic experience.

24 januari 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thank you for your review! It means the world to us! :)

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I don't think my order was processed…

I don't think my order was processed until I phoned you to enquire about the delay.

17 januari 2026
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi Brendan,

Thanks for taking the time to leave a review.
Shame it's not a very good one, as we do everything possible in our power to make all of our customers happy.

We replied to your email within the hour advising that we had your Fleecy Hoodie in stock, and that we had ordered the Fleecy Sweat in one of our daily JB’s Wear orders on Monday 19/01 (the first business day since you placed your order on the Saturday).
They can take 2-3 days to arrive to us.

I checked with the warehouse and advised yours had arrived that day 22/01.
It was due to be dispatched the following morning via Aust Post Standard, and offered you the option of changing to Express Post if you needed quicker than the standard 4 business days that was quoted by Aust Post to your address. I wrote in the email If we don’t hear from you by the following day, we would just send out standard post as ordered.
We didn't hear back, hopefully you received my email.

I can see it has been delivered.

I hope you enjoy your JB's Wear products.

Thanks,
Kylie.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Customer Service that Kylie…

The Customer Service that Kylie provided was excellent !

The price of the T shirt was very reasonable and the delivery time from the supplier was also 5 star

I would definitely recommend buying from Evoke Uniforms

9 december 2025
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thanks Doug. We really appreciate your review! :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service, very professional

4 september 2025
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Hi June,
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you were pleased with the service. It's great to know that the process was smooth and easy for you. We look forward to serving you again in the future!
Best regards,
The Evoke Uniforms Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best less items for embroidery.

I had 2 uniforms embroidered and bought the product (JB’s) with them as well. I’m so happy with the product especially with the embroidery ❤️. The customer service was quick, shout out to Kylie. Shipping was fast as well, arrive within two weeks after ordering. Highly recommended place for those who want less than 5 items that needed embroidery.

5 augustus 2025
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thank you for your amazing review Aira. Glad you love your new uniforms!
Have a lovely rest of your day.
- The Evoke Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always very helpful


Always very helpful, my Polos were ordered, branded and delivered to me in a really short time frame. Always been very happy with the exceptional service.

5 augustus 2024
Logo Evoke Uniforms

Antwoord van Evoke Uniforms

Thank you Christine! :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer