Fab Home Reviews 

810
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some really cool products - things you'd find hard to find anywhere else. A couple of items arrived damaged - one clearly as a result of the national courier having mishandled the shipment. Fa... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous ice cream ornament . I bought medium and it is much bigger than I thought . Delivered on time and packed really well which is so important with varying delivery drivers . I would definitely r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy online ordering, had some questions which I was able to get answered by email very quickly. Received my order di well packaged to give great protection in transit. I am so happy with my purchas... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the 5th order I have placed now with the company. Customer service is amazing. Everything is packed really well to avoid damage. It’s dispatched quickly and efficiently with good communication... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Meubelaccessoires
  4. Slaapkamermeubilair winkel
  5. Tuinmeubilairwinkel
  6. Woonkamermeubilairwinkel
  7. Zitbankenwinkel

Over Fab Home

Geschreven door het bedrijf

Fab Home Interiors is a family run home interiors company with 7 stores across Lancashire and Cumbria. We're based in Blackpool, which is where we dispatch your orders from. We're all about providing you with the best quality, luxurious homeware available - at the best prices, that's why our team of interior designers and buyers hand pick all of our items.

The Fab family is a friendly team of 54 (and growing!). We're well known for our customer service team who are always happy to help you out, whether its asking a design question or queries about an order. We'll do our very best to help you 9am to 4pm, 5 days a week.

All of our items are sold instore and online through our website, we know you're going to be super excited to receive your items - that's why we offer express delivery on most of our items in the warehouse. Some of our items, including our best selling framed artwork is made to order in our own studios, therefore lead times will vary so please bear with us while we hand create your artwork!

shop now

Returns

We're only human, sometimes accidents do happen. Whilst we do everything in our power to ensure your items arrive with you safely, on rare occasions they might arrive with a fault. If this happens to you, please get in touch with our team as quickly as you can - it's our job to make this right for you!

If your item has arrived and it's just not for you, don't fret! Our customer service team are more than happy to help you. contact us


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

810 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(810)

84 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The liquid gel glue looks like it’s…

The liquid gel glue looks like it’s running out as moving it and left blobs and the gems look out of place not like the pics online not very good for the price of it.
Emailed and told the company and they offered a 25%discount or wait for another one. Took the 25% as couldn’t wait weeks for another one as was for a birthday present.

9 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Liquid Art

Love this liquid art picture in a stunning frame. Great customer service and prompt delivery. Thank you

8 juli 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was told DHL will be picking up the…

I was told DHL will be picking up the wrong parcel they have sent me on Wednesday and till today they still haven’t picked it up. I requested management to give me a call instead I was sent an email that DHL will pick up the parcel today. I requested my refund on my purchase but they won’t give it until they have picked up the parcel. Absolutely disgusted with this service. Will never use their service again.

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Fab Home

Antwoord van Fab Home

Hi Simonara, we are so sorry your order was mixed up and you received the wrong item, as soon as we were made aware we did everything as quickly as possible to rectify this. DHL have sent their apologies for the delay on the collection that we arranged, we kept in contact with you with regards to the collection via email and issued your refund as soon as we had confirmation the item was collected.
We are sorry your experience didn't meet our usual standards.
Kind regards FAB

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gave the complete wrong order

Gave the complete wrong order, also I asked for refund only got an apology and the only way they will give the refund is once they will get the wrong parcel back. I got this as a house warming gift for tomorrow evening.

4 juli 2025
Logo Fab Home

Antwoord van Fab Home

Hi Simonara, we are so sorry your order was mixed up and you received the wrong item, as soon as we were made aware we did everything as quickly as possible to rectify this. DHL have sent their apologies for the delay on the collection that we arranged, we kept in contact with you with regards to the collection via email and issued your refund as soon as we had confirmation the item was collected.
We are sorry your experience didn't meet our usual standards.
Kind regards FAB

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have not yet received.

Have not yet received.

3 juli 2025
Logo Fab Home

Antwoord van Fab Home

Hi Janet, you purchased Acoustic Wall Panels from us, due to the size of the panels we use a specialist courier. We apologise if your order seemed to take a little longer to receive, however we hope you are happy with your purchase.
Kind regards FAB

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice colour and cut well

This product was sold at a decent price compared to places like B&Q and Wickes. It cut well without splitting (I used tape on the areas I were cutting through), and glued well to the wall with some adhesive I bought from somewhere else (that was quite pricey).

18 maart 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Framed Wall Art

Excellent service from the team, fully updated during the manufacture of my wall art and updated for the delivery, well boxed for delivery and framed wall art looks excellent in position.👍

2 juli 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer