Fireplaces USA Reviews 

168
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I would have been grateful if the sales person had experience installing their products. Chimney pipe sections arrived with many dents. I was able to straighten out to an acceptable level in less th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The online customer service was polite and informative. The service helped us to find a stove to fit our specifications. The shipping was fast once we had ordered and paid. However, during the shipp... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The product is pretty and functions however fireplace insert was bent. On day of opening I called customer service to report, still no response to call. However, I emailed, immediately next day and pr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a trim kit for my Napoleon Element 36" electric fireplace. I searched for the lowest price online and found Fireplaces USA. The product was priced right, shipped promptly and as described... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Openhaard- en kachelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shopping for a fireplace? Look no further than FireplacesUSA. We have the best selection of fireplaces online, with prices and delivery that can't be beat.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

168 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(168)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had questions about the product…

I had questions about the product before I purchased it and customer service was very helpful. We are building a house so I needed the specifications for the electrician and could not find everything I needed on website so I called and they answered my questions. My fireplace has been delivered but I have not installed yet because we are still in the building process. Very pleased with the help that I received.

8 augustus 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service was awful

Customer service was awful, the rep knew that what I was ordering wasn’t going to fit and did not offer to cancel my order. Was extremely rude and not helpful. Kept repeating the same thing over and over yet did not acknowledge that I could of just cancelled my order.

20 juli 2023
Logo Fireplaces USA

Antwoord van Fireplaces USA

We sincerely regret the disappointing experience you had with our customer service. Your feedback is truly valued, and we're sorry to learn that the assistance you received didn't meet your expectations. Our intention is to provide helpful and supportive service. Our agent aimed to provide accurate information about the non-returnable nature of the order, giving you the opportunity to make an informed decision on whether to proceed. We understand the frustration you experienced due to the order not fitting and the perceived lack of options for cancellation. Your feedback helps us identify areas for improvement, and we appreciate you bringing this matter to our attention. Please know that your satisfaction is important to us, and we're committed to enhancing our service based on your insights. If there's anything further we can do to assist you, please don't hesitate to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

YOU SHIPPED WRONG CAP

I received the wrong chimney cap, I try to Explain I have Dunavent 6" PIPE YOU SELL THIS PIPE WHOULD THING YOU KNOW WHAT PIPE FIT. TOOK PICTUIRE USED A TAPE STILL NO RESPONSETO CORRECT THIS ERROR

19 juli 2023
Logo Fireplaces USA

Antwoord van Fireplaces USA

We deeply regret any inconvenience you've experienced. The chimney cap you ordered was the 6GVVTH model, which matches the item you received. We apologize for any misunderstanding. If you find it necessary to return the item, please don't hesitate to contact us. We're committed to assisting you to the best of our ability.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beyond our expectation

Beyond our expectation, The craftsmanship of the cabinet, The amazing fireplace itself with a beautiful, realistic Fire and the kaleidoscope of colors Last, but not least the ease and simplistic installation of the unit Kudos to you Fireplace USA the number one fireplace co.in the nation 👍

28 juni 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super easy purchase!

Super easy purchase! All the details I needed were accessible including the dimensions to confirm it would fit in our space. The online chat was also very helpful in confirming the shipping details and arrival times to make sure it could be securely delivered to our house.

6 juli 2023
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great customer service

Customer service was helpful before and after our fireplace purchase. We received the best price from Fireplaces USA after comparing several companies. There was not clear information on delivery of our fireplace which was confusing - the tracking information brought up a different order & an item we ordered was not included when delivered (even though the email listed it as being shipped) - but customer service quickly provided the correct tracking information, and our missing item was backordered without notice and we did receive it a couple weeks after. Overall, I would recommend Fireplaces USA!

29 juni 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company charged me $186.00 for a…

This company charged me $186.00 for a piece of particle board. They have not confirmed my return of said item nor issued me a refund for said item after two weeks since said item was sent back.

5 juni 2023
Logo Fireplaces USA

Antwoord van Fireplaces USA

We sincerely apologize for any inconvenience caused. We want to inform you that we have promptly processed the refund for your order. Please kindly check your Email. It may take up to 3 - 5 business days for the refund to reflect on your card, as per your bank's policy. We genuinely appreciate your patience during this time, and we apologize for any inconvenience caused. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer