Fixd Repair Reviews 

322
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 Heat Pumps repaired - more or less. Most work completed in early June. However, they didn't have the parts needed the 1st day so we had to wait 3 days before either A/C unit actually worked. A few d... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased TWO sensors. one for a Porsche the other for Range Rover.... One NEVER WORKED FROM THE START and the second, THE SERVICE WAS CUT OFF TWO DAYS AFTER RECEIPT OF THE SENSOR. Many promises that... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience, we have been without a fridge for 2 WEEKS! Imagine a financial burden of eating out for two weeks. On top of that, our hot water heater isn't working and they scheduled for someon... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

For the most part, Fixd has been really good and responsive. However, recently, when they told me they would offer me cashout in exchange for fixing my washer, they never sent me the check they promis... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Reparatiebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Getting repairs on your home has been much harder than it needs to be for far too long. Fixd joined the industry to change the home service market by putting the homeowner first. We offer upfront pricing, in-house technicians and on-demand scheduling through our app. We're giving power back to the homeowner so they can manage their home frustration-free.


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

322 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(322)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Never know what you will get....

I have used Fixd Warranty for 2 items. The 1st one I paid $150 to get scheduled the next day because it was an emergency and all went well. The 2nd time, no hurry so I just paid the $50 deductible. The technician was re-scheduled 2x and the 3rd guy showed up but wasn't qualified to do the type of repair needed. Finally got someone out there to find out only a portion was covered by warranty. Ok, no problem, we got it scheduled and I agreed to pay for the portion not covered. First guy showed up and didn't even have a work order for what needed to be accomplished. Called the shop and they couldn't tell him either. I was told a supervisor would call me on 3 different occasions and they never did. They charged me another $50 for one of the visits, told me 3x that it would be refunded and to date it still hasn't. It took from July to October to get the plumbing repaired and I paid for access with was included in the warranty, paid it to the guy who was working on it. Then I get a bill for $600 which was 3x what I was told I was supposed to pay and what I had already paid. They make a lot of promises, fail to follow up. Still waiting on $50 refund to my credit account. Techs are nice enough, some aren't knowledgeable but the office had got some real problems. Supervisors don't call you back, or when promised. Customer Service techs make promises that don't get followed up on. This company has a great concept that is implemented poorly. If they don't get it together, they won't be around for a long period.

27 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Hi Debbie,

Thank you for taking the time to make us aware of your experience. We are reviewing your account and will be contacting you within the next 24-48 business hours. In the meantime, if you have any questions or concerns please do not hesitate to call us 1-844-349-3669 and ask for Solie.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible!!

I hired for a new ac unit.They left a huge Mess.Installed the in the attic NOT on the ground floor where it belonged.They refused to do the job right and demanded full price even after several of their own people told me I would at least get a discount. DO NOT USE THIS COMPANY!! Even their response is incorrect they never fixed my issues and the phone number in their response is bogus and no discount was EVER GIVEN.

12 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Hello Mr. Schmitz,

We want to thank you for taking the time to share your experience. Our goal is to deliver high-quality work and to maintain transparent communication with all of our homeowners. As we discussed, we are very sorry for the inconvenience you experienced after the services you received. Once we were made aware of the mistakes we sent our technicians back to your home to make sure all of the issues you had were resolved as well as applied the discount to your account. If you have any questions or would like to speak to one of our representatives, please give us a call at 1-844-349-3669.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Inexperienced technicians

Fixd review

My ac unit stopped blowing cold air so I contacted fixd. They told me the coil needed to be replaced. They told me they had to order the part an would be in contact to come back out. I was told it should take 1-2 days for the part to come in.

I contacted them on day 2 to get an update. I was informed that a technician was scheduled to come out between 3-5 that day. I was provided no notice. When I spoke to them they told me the appointment time was scheduled and confirmed with them which never occurred.

On 10/16 the tech came to fix my AC they were at my house for over 6 hours. They left after informing me it was fixed. When I turned on my ac a loud rumbling vibration noise immediately came on from the attic (where they was working, This noise wasn’t happening before they came out). I ignore the noise thinking maybe that’s because they installed a new part an it just needs to warm up. Well the noise never stopped. It occurred briefly at the start of the ac being turned on. About 1-2 weeks later the ac unit shut down completely. I contacted an outside company to check out my ac unit an diagnose the problem as I was questioning the technician knowledge an skill level that was from fixd. The outside ac technician informed me that the FIXD technician installed the coil improperly causing the whole unit to shut down. Due to the entire unit shutting down he wasn’t able to listen for the loud rumbling noise. I contacted FIXD WArranty to notify them of my concerns. They scheduled a technician to come out to see what was wrong. He came out an confirmed that something was installed inaccurately an scheduled to return the following day to fix the issue.

So if you haven’t noticed, I have had to leave work early 2 separate occasions due to their inability to accommodate my schedule despite there failure to install the part in improperly. I also had to pay an outside technician to look over their work which turned out to be faulty.

They returned the following day an corrected the first technicians errors. But they did not fix the noise that was still occurring every time you turn on the ac unit.

I called again to have them come out an fix it. The same technician came out an said he didn’t know what the sound was. An I would have to keep calling them since the AC sound only does it intermittently. He offered no real solution. I requested to speak to his supervisor but surprisingly he couldn’t reach him. I contacted his supervisor the next day 11-12-19 (John grossman). I explained my issue an frustration. I explained a loud rumbling noise coming from the attic an even vibrating the roof when you first turn on the ac that wasn’t occurring until his technicians touched my ac. He told me in summary that it wasn’t something the warranty covers. The warranty doesn’t cover noise. He said I would have to deal with the noise. I explained that although the warranty doesn’t cover noise this particular noise indicates something is wrong perhaps something has been installed improperly because it isn’t a noise I have ever experienced before until FIXD came out. Again he offered no solution. I requested his boss name which he provided (Mr. Bell) but shared that his boss was out of town. He shared he would send him a email notifying him that I requested to be contacted as of 11-19-19 I never heard from Mr. bell. I did hear from a technician name mike 11-12-19 who wanted to further discuss the noise. I recorded the sound and sent it to mike via text. Mike said the noise was the blower motor but unfortunately my warranty doesn’t cover it because they don’t cover noises. He told me I would have to wait until it seizes or blows up Because the noise isn’t going to stop its going to get louder and occur more frequently until it eventually blows up. He denied the noise was a result of the technicians work he claims it was just timing. He shared that customer service would be getting in touch with me because maybe they can give me a discount price to repair the noise due to the inconvenience. As of 11-19-19 I have not heard from anyone from FIXD the loud rumbling vibration noise still occurring. I will have to hire an outside company to repair their faulty work. I have never experienced anything like this with a home warranty company. I highly encourage everyone to consider strongly before choosing FIXD as your home warranty. They employee unskilled technicians to repair things in your home and when they break them they don’t take ownership or fix them but in turn tell you to deal with it! They lack follow through and they are not accommodating to the working family.

19 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Hello Nichole, we are unable to find your account in our system. Can you please send us an email to support@fixdrepair.com with the address and phone number associated with the account and one of our reps can assist you?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Double Billing Fraud!

Had tech come out do the work and submitted the invoice to me and I paid 250.00 dollars on a credit card for the completed Job then later they submitted another invoice with my signature forged on the new document bill demanding another 90.00 dollars!

Of course they can't process it without committing fraud under federal law with my credit card again without me signing again! They are fraudsters! STAY Away Beware! I have a receipt in my possession. I hope they do something stupid, so I can have them prosecuted for credit fraud.

16 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Hi Mr. Johnson, First we want to thank you for being a part of the Fixd Family. We were unable to reach you, but we want you to know your account has already been updated, and your refund has been complete please allow 5-10 business days for the refund to reflect in your account. We are very sorry for the inconvenience, if there is anything else we can do for you please let us know.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The 2 times we've used Fixd since we…

The 2 times we've used Fixd since we moved into our home in Feb. they have been quick to respond and got the problem corrected the first time.

15 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Thank you for being an awesome Fixd homeowner Robert! We appreciate the fantastic review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 Heat Pumps repaired with most work…

2 Heat Pumps repaired - more or less. Most work completed in early June. However, they didn't have the parts needed the 1st day so we had to wait 3 days before either A/C unit actually worked. A few days later, a brand new fan failed, a couple more for replacement. Heat Pump missing insulation jacket and access panel. Insulation jacket added a few days later, but the access panel is still missing after 2 months and more than 20 phone calls. They won't take partial payment and don't need payment until the job is finished. I do not understand why they aren't concerned about getting paid $6,000 after 2 months of waiting for a simple metal panel.

8 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

had to give one star to leave review

Took three days to get a tech out to look at HVAC. Had to order parts. Took 4 days to get parts 'in". I found the part online while tech was at my house and offered to purchase it. Nope, part had to come from Fixd. Tech installed part wrong and blew the breaker for the entire house. Had to wait two days for Fixd electrician to come replace breaker. Electric company charged me $200 for service disconnect and $200 for service reconnect. Then had to wait a day for HVAC tech to come back out and replace the cut off on the AC unit. Tech came out with supervisor at unscheduled time. Repairs lasted three weeks. Turns out the issue was not with the unit, it was with the power connection. Fixd tech did not find it. Fixd claimed total for repairs was $3800 and it got fixed with some tape and wire nuts. Total bunk service.

2 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These guys are serious professionals

These guys are serious professionals. They show up on time, they have the equipment they need and they fix problems.

18 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Thank you for the fantastic review Gib!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

HVAC REPAIR

Very organized and speedy installation

14 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Glad to hear we were able to get you installation done quickly Pillai!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fixd Home Warranty Review

Our experience with Fixd has been mixed. They App is helpful, but doesn't allow the customer to send comments. Scheduling is slow, unless you want to pay an additional $125 for service in 2 days instead of 3 days. This is significant when the air conditioner goes down and it's 100F.

14 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great job

They gave us a reasonable quote. They did great work. They left our home clean. I would use their services again.

14 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Thank you for the fantastic review Jackie! We look forward to servicing your home again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service Provided

The call line people were all helpful and pleasant. Setting a time was easy, as well as tracking location of the service provider. The app is easy to use and overall I highly recommend Fixd Repair for home warranty.

14 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

We love hearing about our homeowners utilizing our app features! Thank you for the review David.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fixd listened to my needs and…

Fixd listened to my needs and requirements. The garage door Fixd installed was the perfect fit for me!

14 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Happy we could help JB! Thank you for the review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch.

Top notch. Nuff said.

14 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Thank you for the top notch review Robert!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chris is the best!

Chris is the best!! Thank you

12 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Thank you for the awesome review Tina! We couldn't agree wit you more about Chris.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Toilet was repaired and replaced with…

Toilet was repaired and replaced with new parts and now works great. Leak fixed!

11 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fixd Repair

Antwoord van Fixd Repair

Happy we were able to fix your leak Chris! Thank you for the great review.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

had a problem with toilet not flushing…

had a problem with toilet not flushing correctly, you been out three times problem still not fixed.. last time you were out I was told you can't come out for the same problem regardless if it got fixed or not. three stars is being generous.

11 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

RIP OFF COMPANY

YOUR SERVICES WERE OFFERED WITH THE PURCHASE OF OUR HOME. THE FIRST {AND LAST} TIME WE UTILIZED YOUR SERVICE IS WHEN WE DEVELOPED A LEAK IN OUR WATER HEATER. YOU MADE US WAIT SEVERAL DAYS WITHOUT HOT WATER JUST TO CHARGE US $50 TO TELL US THAT RUST IS A PRE EXISTING CONDITION THAT DISQUALIFIES OUR REPAIR. THE TECHNICIAN TOLD ME THAT EVEN IF IT WERE COVERED, IT WOULD STILL COST US SEVERAL HUNDRED DOLLARS TO UPGRADE TO CODE, LIKE BY CHANGING OUT A $10 CUT OFF VALVE AND ADDING A POP OFF VALVE, LIKE THE ONE THAT COMES ALREADY INSTALLED ON THE NEW WATER HEATER. AND IT DIDN'T MATTER WHAT WATER HEATER WARRANTY OUR EXISTING WATER HEATER HAD, WE WOULD ONLY GET A 6YR REPLACEMENT, WHICH WOULD COST ME LESS THAN YOUR "CODE UPGRADE" TO JUST GO BUY AND CHANGE IT OUT MYSELF. SO, I WILL NOT BE RECOMMENDING YOUR COMPANY TO ANYONE!

11 juli 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer