We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Flexshopper is a win win. You pick out the item you want & you know how much it is going to cost you weekly. Rent to own it. Merchandise can be returned should you find yourself struggling due to unf... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been purchasing from Flexshopper for at least five years. In the past, deliveries were fast — I’d usually receive my products by the end of the week. However, reaching customer service was near... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love shopping on Flexshopper I have ordered so many things the payment process is easy they have greet customer service . They literally have Anything your looking for I’m Amazed each time i browse... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New to this shopping experience site. Learned about this from a car shop. I was once like a few upset because I didn't understand how it works when they show you a large repayment fee over a long peri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geld en verzekeringen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

FlexShopper provides a flexible and easy way for you to get the furniture, electronics, appliances and other popular brand name goods with affordable, weekly payments.


Contactgegevens

  • North Military Trail 2700, 33431, Boca Raton, Verenigde Staten

  • flexshopper.com

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

951 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

Horrible experience. I never received the item that was ordered. After investigation it shows the item was delivered to the wrong address. Flex shopper still fraudulent removes funds from my bank account and refuses to refund a customer service agent told me to walk around my neighborhood to find my package. No one should have to trespass to find a package delivered.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I get great products but the downside…

I get great products but the downside is it takes a while to get your product

3 augustus 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you’re happy with the great products you received from FlexShopper. We’re sorry, however, for the inconvenience caused by the longer-than-expected delivery times. We appreciate your feedback on this.

We’d like to look into the delivery delays to ensure a smoother experience in the future. Could you please share your contact details by calling (855) 353-9289 or emailing help@flexshopper.com? Our Customer Service team will review your order to understand what happened and assist you further. Thank you for your patience—we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Flexshopper Top Of the line.

I have been dealing with flex shopper almost a decade.
Very fast shipping. Top Brand products. If your credit is not great, Flex shopper is the way to go.
A++++

29 juli 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you’ve had a great experience with FlexShopper for nearly a decade, enjoying fast shipping, top brand products, and our accessible approval process. We truly appreciate your kind words and A++++ rating, and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Didn't get a tracking number email

Didn't get a tracking number email. Called customer and the woman was very kind and very very helpful and professional. Had the issues resolved very quickly.

27 juli 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re sorry for the inconvenience of not receiving a tracking number email, but we’re thrilled to hear our customer service team was kind, helpful, and professional in resolving the issue quickly. We appreciate your kind words and look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to use and easy to get…

Easy to use and easy to get approved.lots of variety to shop for.

28 juli 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you found FlexShopper easy to use and approve, with lots of variety to shop for. We truly appreciate your kind words and look forward to assisting you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ive been using Flex Shopper for the…

Ive been using Flex Shopper for the last 5 years and with bad credit i was accepted.
They are prompt on delivery and the item is always in perfect condition.

8 juli 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you’ve had a great experience with FlexShopper over the past five years, especially with our approval process, prompt delivery, and items arriving in perfect condition. We truly appreciate your loyalty and look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading & Poor Service

I had a terrible experience with FlexShopper. After verifying my info, the app said I had a credit limit and could make a purchase. I placed an order and it even told me I could pick it up the next day. Then out of nowhere, they said the order needed to be “verified again” after already charging my card for the initial payment.

I got an email requesting my bank information and driver’s license after the order was placed and the money was taken. Then they suddenly tell me they “can’t work with my bank.” Why didn’t they figure that out before approving me for a limit and charging me?

Customer service was no help either — slow, dismissive, and frustrating. The whole process felt like a bait and switch. Be very cautious before using this app.

6 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review, and we’re deeply sorry for the frustration caused by the issues with your order, including being approved with a credit limit, charged for the initial payment, and then asked for re-verification with bank and driver’s license information, only to be told we couldn’t work with your bank. We understand how disappointing and confusing this must be, especially with the promise of next-day pickup and unhelpful customer service, and we take your concerns about the process feeling like a bait and switch very seriously.

We’d like to urgently investigate your account, the verification process, and the charge to resolve this for you. Could you please share your contact details by calling (855) 353-9289 or emailing help@flexshopper.com? Our Customer Service and Compliance teams will review your order, payment, and bank verification issues to address this promptly and ensure any charges are handled appropriately. Thank you for your patience—we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible service

You guys better stay away from these people none of
Their works don’t know anything and u end up paying so much interest it more then what u borrowed and they can choose when they want to take the money so my advise is to stay away

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review, and we’re deeply sorry to hear about your frustration with our customer service, the high costs of your lease, and the unexpected timing of payments. We appreciate you bringing this to our attention.

We’d like to investigate your account to address these concerns, including the payment timing and costs. Could you please share your contact details by calling (855) 353-9289 or emailing help@flexshopper.com? Our Customer Service and Compliance teams will review your lease details to resolve these issues promptly. Thank you for your patience—we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my items that I purchased

I love my items that I purchased

28 juni 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you love the items you purchased. We truly appreciate your kind words and look forward to assisting you with your next shopping experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The process is quick and easy with…

The process is quick and easy with store puckup available.

2 juli 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you found the process quick and easy with store pickup available. We appreciate your kind words and look forward to assisting you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is this a guy running it from his…

Is this a guy running it from his garage? It took a long time to apply, I had multiple issues with the website. I was finally approved but products changed. I emailed and it took days to get a response. I finally ordered something, it looked legit. They charged my debit card (and have not refunded it after cancelling the order). I checked on the order after several days and was told it was in process. I then received an email that it was cancelled because CHIRP did not verify my bank account and the automated process did not catch that. Chirp only recognizes large banking institutions not my little credit union....but they sure charged my debit card. No immediate answer to emails (3 days to get 1 of 3 answered), conflicting information from website chat and (late) email reply, and cancellation of order after 5 days with no notice (I had to solicit the information) and finally keep the money you charged to my debit card. This is not a reputable, reliable, dependable, or responsible company.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review, and we’re deeply sorry for the frustration caused by the issues with our website, the lengthy application process, slow email responses, and the cancellation of your order due to CHIRP verification issues with your credit union, as well as the unauthorized charge to your debit card without a refund. We understand how upsetting it must be to face these delays, receive conflicting information from our chat and email support, and have your order canceled without prompt notification or refund. We take these concerns very seriously and appreciate you bringing them to our attention.

To address this urgently, we’d like to investigate your account, the CHIRP verification issue, and the debit card charge to ensure a refund is processed promptly. Could you please share your contact details by calling (855) 353-9289 or emailing help@flexshopper.com? Our Customer Service and Compliance teams will review your application, order, and payment details to resolve these issues and clarify what happened. Thank you for your patience—we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Items comes fast,& it’s very easy too…

Items comes fast,& it’s very easy too place orders.

20 juni 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear your items arrived quickly and that placing orders was very easy. We appreciate your kind words and look forward to assisting you again soon!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Initially everything was fine

Initially everything was fine, even though it took what I thought was an incredible amount of time to approve. Since then I have had trouble trying to make purchases with an available credit balance. I keep trying to checkout and it keeps going back to home page and not to signature. I contacted customer service while trying to check out and they said they couldn't find it and were unable to help me. I would like someone to explain why I am having these issues and why I can't order items.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review, and we’re deeply sorry for the frustration caused by difficulties making purchases with your available credit balance and the checkout process redirecting to the homepage instead of the signature page. We understand how disappointing it must be to face these issues. We appreciate you bringing this to our attention.

We’d like to investigate the checkout and credit balance issues to understand why you’re unable to order items. Could you please share your contact details by calling (855) 353-9289 or emailing help@flexshopper.com? Our Customer Service team will review your account and system interactions to resolve this promptly and provide a clear explanation. Thank you for your patience—we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just easy and convenient

Just easy and convenient, I like the option to pay off early

20 juni 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re so glad to hear you find our process easy and convenient, especially with the option to pay off early. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was so easy to go through the…

It was so easy to go through the process. My items were delivered in 3 days. No hassle. You just have to make sure read the contract and you pay in 90 days unless you want to pay way more.

18 juni 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear that you found the process easy and that your items were delivered in just three days with no hassle. We appreciate your feedback, and we’re glad you had a great experience. Looking forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Mixed feelings

I have mixed feelings about Flexshopper. The availability and diversity of items and the ease of ordering was fantastic. Unfortunately, the item I received was inoperable and I was forced to return it. Customer support at flex shopper were very quick and polite to remedy the situation to expedite the return of the item back to Best Buy.
They canceled all upcoming payments and gave me a full refund of the down payment as soon as the item was received at the Best Buy warehouse. The people at customer support were very, very polite and very very helpful. The problem I had came afterwards. I was trying to re-order another item and the system kept telling me that I no longer qualify. I called customer support numerous times and they informed me that it’s just a glitch in the system and that it would clear up. When the same thing kept happening for a couple of weeks, a very nice representative at customer support said she was going to review the account. I was then informed that I am no longer eligible for purchases at this time. The only thing that changed in my situation is that I returned an inoperable refurbished laptop. I can’t understand how that would make me ineligible for any future purposes. Apart from that, the people at the Company are very polite and very eager to help.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review, and we’re glad to hear you appreciated the availability of items, ease of ordering, and the quick, polite support from our customer service team in resolving the return of your inoperable laptop with a full refund. We’re truly sorry, however, for the frustration caused by being unable to reorder due to an eligibility issue, especially after being told it was a system glitch only to later learn you’re no longer eligible. We understand how confusing and disappointing this must be.

We’d like to investigate this eligibility issue and clarify what happened. Could you please share your contact details by calling (855) 353-9289 or emailing help@flexshopper.com? Our Customer Service team will review your account to address the system error and your eligibility status. Thank you for your patience—we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Happy Shopping

Easy plans,weekly payments makes it easy on the pocket. I enjoy reviewing all the items available to lease/purchase.

12 juni 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re thrilled to hear you’re happy shopping with us and find our weekly payment plans easy on your pocket. It’s great to know you enjoy exploring all the items available to lease or purchase. We appreciate your kind words and look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

They seem to double the price and then charge you interest

I noticed one of there items is priced a lot higher than at Best Buy. Plus they charge interest. I understand they help you finance but they nearly add 60% more on top.

1 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review, we appreciate your feedback. We appreciate your business and look forward to assisting you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service

Willing to work with me

15 mei 2025
Logo FlexShopper

Antwoord van FlexShopper

Thank you for your review! We’re so glad to hear that you found us willing to work with you. We appreciate your kind words and look forward to assisting you again soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer