Scandinavian Park Reviews 18

TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

18 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bestelle schon sehr lange in diesem…

Bestelle schon sehr lange in diesem Shop und bin gerade total entrüstet über die Bewertungen.🧐 Bei mir hat immer alles super funktioniert… und die bestellten Weine (Bib) sind top. 👍

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Angebrochene Packung geliefert

Eine der gelieferten Packungen Pinguin-Lakritz war bereits geöffnet worden. Es fehlten einige Stücke,
jemand hatte wohl "probiert"... Auf Beschwerde erfolgte lediglich eine kurze, lapidare Entschuldigung per Email.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Die Schokolade nämlich Dubai-…

Die Schokolade nämlich Dubai- Schokolade ist nicht nur teuer, aber das weiß ich ja , aber sie ist schon weiß und schmeckt alt. Zum Essen nicht geeignet. Alte Schokolade die bestimmt im Sommer irgendwo gelegen hat, sonst wäre sie nicht schon weiß.Eine Frechheit.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Det her er ikke grænsehandel

Det her er ikke grænsehandel, det er 7-Eleven på en festival

Det her sted reklamerer som en grænsehandel, men priserne er så absurde, at man skulle tro, man stod i en 7-Eleven til Roskilde Festival – alt koster det dobbelte af, hvad det burde. Jeg ved ikke, hvem der har sat priserne, men de har tydeligvis aldrig forstået, hvad grænsehandel burde betyde: billigere varer, ikke luksuspriser på discountprodukter.

Flere ting kostede mere end i min lokale Netto, og så er spørgsmålet jo bare: hvorfor køre hele vejen herned? Jeg følte mig direkte snydt – og det bliver bestemt sidste gang, jeg sætter mine ben der.

Hvis du overvejer at tage forbi for at spare penge – lad være. Medmindre du er typen, der også køber vingummi til 45 kr i biografen.

12 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Menthol Eukalyptus Hütchen

Die Lieferung kam prompt und wie immer zuverlässig
Nur der Artikel da hat sich in der Konsistenz und auch im Geschmack alles geändert.
Eukalyptus Hütchen konnte man früher wenigstens noch ein bisschen beißen die Dinger hier die kann man jetzt durch den Strohhalm ziehen so weich sind die und das mögen wir überhaupt nicht ich habe die vier Beutel die ich bestellt habe in den Müll geschmissen das war günstiger als die zurückzuschicken

7 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Har netop overnattet på Scandinavian…

Har netop overnattet på Scandinavian Parks parkeringsplads. Fint at man kan overnatte med campingvogn gratis, hvis ellers toiletfaciliteterne var i orden. Man skal betale 50 cent for at komme på toilet, men det med hygiejnen samt at der ikke var noget toiletpapir, var slet ikke ok. Det er jo først når man har betalt, at døren til toilettet kan åbnes, og man så ser at der er meget beskidt og intet toiletpapir.

6 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Habe von Küfa 2kg Stachelbeeren…

Habe von Küfa 2kg Stachelbeeren bestellt, aber nur einen Klumpen zusammengeklebter Bonbons erhalten, die ich mit meiner Schwerbehinderung (100%) leider nicht auseinander bekomme. Musste ein Foto schicken, welches ich auch tat, aber sollte erneut und weitere Fotos schicken. Never! Jetzt kippe ich den Pott aus und hoffe, dass ein paar Stachelbeeren eben abfallen. Nur KEINESFALLS werde ich jemals wieder bei dieser Firma bestellen, denn es war eine wirklich TEURE Erfahrung (21€) für zusammengeklebte Bonbons, die nicht zu gebrauchen sind. Ferner ein uneinsichtiger Verkäufer :((((

13 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Schon öfters über die direkte Website…

Schon öfters über die direkte Website Wein bestellt. Pauschales Porto, also möglichst viel bestellt. Alles super geklappt. Auf Amazon gleicher Artikel deutlich teurer. Also wenn bestellen, dann direkt über deren Seite.

20 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ich war noch nie im Scandinavienpark…

Ich war noch nie im Scandinavienpark und kannte daher nicht die Gepflogenheiten mit der Exportgenemigugng. Wir wollten lediglich eine Palette Bier für den Urlaub mitnehmen. An der Kasse wurde ich übelst angepampt von der älteren, kurzhaarigen Kassendame. Ich musste dann zurück und das bier wieder einsortieren an dem Standort.
Man hätte ja statt dessen einem Neukunden das mal erklären können,zumal das auf den Palettenstapeln nicht auffällig deklariert war. Wir sind dann wieder raus und haben im Supermarkt eingekauft.

8 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig service

Scandinavian park / candynuts

Hvad sker der for service

Bestiller i november 2 flasker Rom ( fair nok jeg havde ikke læst jeg selv skal bestille fragt, det gør jeg så 2 mdr efter og så sender de mig kun en af de to flasker, og skriver til deres kundeservice ( 6 mails nu ) de reagere ikke på nogen sf dem ..
dårlig service

15 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nicht empfehlenswert

Ich habe letztens honig bestellt, ablauf Datum bis 24.12.2024 .
Honig ist komplett kristallisiert, kann man nicht mehr schneiden, nur weggeschmissenes Geld.
Ich würde keinen empfehlen da was zubestellen.

9 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verkaufen verschimmelte Brötchen!

Heute Morgen als einer der ersten Kunden überhaupt beim im Scandinavian Park eingemieteten Bäcker ein belegtes Brötchen und einen Kaffee bestellt, wie schon oftmals zuvor. Das Brötchen wie stets mindestens vom Vortag und sautrocken. Die Verkäuferinnen wie wirklich immer sehr unfreundlich und mürrisch, am liebsten würde man dort gar nix kaufen, aber es gibt dort leider keine anderen Möglichkeiten so etwas wie fertige Brötchen zu kaufen.
Heute allerdings die Krönung:
Nicht nur war das Brötchen furztrocken, fast am Ende angekommen entdeckte ich erst blaue Schimmelflecken auf der Oberseite. Absolut ekelhaft!!! Der Laden kann nur froh sein, dass wir bereits weitergefahren waren!
Der Kaffee war zur Abrundung auch ungenießbar.

9 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Umfangreiches Warenangebot

Umfangreiches Warenangebot
kompetente/r und freundliche Betreuung und Service
gutes Preis/Leistungsverhältnis
sehr gute Qualität
Scandinavian Park - immer wieder gern

25 april 2021
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer