Fusion Living Reviews 

36
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We bought two very reasonably priced kitchen chairs from Fusion Living six years ago and they proved to be comfortable, hard-wearing and attractive. When we changed our colour scheme we didn't hesit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We purchased 4 chelsea style chairs with coloured cushions and they are perfect to go with our small round tulip style dining table.Carley and Michelle were very helpful and informative on our purcha... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

chaise style Louis ghost noire brillant, qualité vraiment médiocre, déjà des micros rayures alors qu’elle est neuve, des bavures restant sur les bords , bref je regrette mon achat… plus jamais !!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking company. Do not buy anything from here. Paid over £260 for an item that was delivered broken! Snapped broken! They refused to rectify the problem because I didn’t notify th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Horecameubilair winkel

Geschreven door het bedrijf

A beautiful, stylish, handpicked collection of classic, retro and contemporary furniture pieces from a range of top furniture designers.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

36 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(36)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Parfait, produit conforme et livraison rapide

Nous avons acheté 6 chaises tulipes blanche, avec quelques craintes au vu de la notation trustpilot (mais avions été confortés par la notation de ce site par un organisme UK, et plus de 1000 commentaires, satisfaits).
Tout s'est extrêmement bien passé, nous avons été livrés 1 semaine plus tard, 6 colis sont arrivés, bien emballés, les chaises bien protégées correspondent tout a fait à nos attentes. Je renouvellerai l’expérience!

8 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Bonjour Christelle,

Merci pour votre retour positif ! Nous sommes ravis que vos chaises tulipes blanches répondent parfaitement à vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité et nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre service rapide et fiable. N'hésitez pas à revenir vers nous si vous avez besoin de chaises supplémentaires pour le futur. Merci encore pour votre confiance!

Meilleurs vœux
Fusion Living

Hi Christelle,

Thank you for your positive feedback! We are delighted that your white tulip chairs perfectly meet your expectations. Customer satisfaction is our priority, and we are happy that you have found our service to be fast and reliable. Do not hesitate to come back to us if you need some more chairs for the future. Thank you again for your trust!

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Production marks in table top.

Same experience as others on here. Table arrived in a wooden crate that is not easy to open - you need tools. Because it was Easter Saturday and there was no sign of the chairs we left the crate to open on our return from the Easter break. When we did open it the table top was scratched - with what look like production marks. Because we unpacked it when the chairs were delivered 4 days later they will not replace the table top.

I deeply regret buying from this company.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Avril,

We regret to hear about your experience and apologise for any inconvenience caused. As per our policy, all items must be inspected upon delivery, and any initial faults or transit damage must be reported within 2 days from the date of delivery. Since the issue with the table top was reported quite some time after the initial 2-day period, it falls outside the initial faults warranty period. We do try to be as flexible as possible, where we can but unfortunately on this occasion, we are unable to accept the responsibility for the scratches.

We apologise for any disappointment this may cause.

Kind Regards
Fusion Living

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent neat, swivel chair

I recently purchased a white swivel chair for my dressing table. I am so happy I did. I have been searching for months and couldnt find anything the right height! This one was perfect (with the seat height at 47cm) and the dazzling choice of seat cushion colour options was amazing. I went for the Chelsea beige, which is a lovely, soft, neutral colour. The chair was simple to put together (6 bolts attached using alum key) and the seat cushion is detachable using 4 sticky velcro pads (good, strong adhesive). The swivel is good and silent. All in all, I'm very happy. I hope it lasts many years.

9 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Anne,

We're thrilled to hear that you found the perfect swivel chair for your dressing table! It's wonderful that the height and cushion options met your needs, and we're glad you're pleased with the Chelsea beige colour. Thank you for highlighting the ease of assembly and the quality of the swivel mechanism. We strive for lasting satisfaction, and we hope your chair brings you joy for many years to come!

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

armchair

Really easy to browse. Good price. Really fast delivery. I bought only an armchair to see how this company works and I am very pleased to say that the quality is excellent. Came in Two pieces. Extremely easy to assemble. I have already order another one. Highly recommended

2 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Sonia,

Thank you for your glowing review! We're delighted to hear that you found our website easy to navigate, appreciated our prices, and were satisfied with the fast delivery. It's fantastic to know that you're pleased with the quality of your armchair and found it easy to assemble. We're thrilled to have earned your recommendation and look forward to serving you again with your next order!

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn’t be happier…

After trying to order a tulip table from a few other companies (which proved to be strangely complicated and frustrating), I ordered from Fusion Living.

Not only was their customer service friendly, prompt and accommodating, everything they promised was delivered EXACTLY as promised. The delivery team of three were right on time, absolutely professional and were in and out (after assembling the table and removing the packaging) within ten mins.

As for the table itself, the price is great and so is the table. In fact, it’s actually nicer than the image on the website. That’s a first! Totally delighted. (Now I have to find new chairs.)

The only fault I can find (and this really isn’t a fault) is I wished they carried more of a variety of furniture. I say this simply because if they did, I’d order everything from them. I only want to deal with them.

Cannot say enough good things about this fabulous company.

13 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi David,

We're absolutely thrilled to hear about your positive experience with us! It's wonderful to know that our customer service, delivery, and the quality of the table exceeded your expectations. Your feedback about our variety of furniture is duly noted, and we appreciate your loyalty. If you ever need assistance with finding new chairs or anything else, we're here to help. Thank you for choosing Fusion Living!

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have my money & chairs hostage

This company seems to make a habit of holding returned furniture hostage and not refunding the money.

2 chairs that were meant to be self assembly did not self assemble. My husband and I are very capable at DIY so 4 wood screws would not present us a problem. The screw did not go into the wood, we both tried several times and had to return the chairs.

Fusion living have screwed them together and claim the chairs were returned damaged so will not refund and will charge us both a collection fee and a re delivery fee and will hold the chairs until we pay more money for what are now damaged chairs.

We returned the chairs in the packing they came in, one did not even come out of the box let alone the wrapping. If they were damaged in transit that is an issue for the courier or FL, not us as they were not damaged by us.

They have had our chairs and money for months now. The customer service is absolutely appalling. The chairs were not able to be self assembled so are not what they were sold to be. This is not my issue. If they are sold as self assembly they should be able to be put together without being returned to the manufacturer. The fact that we could not put them together after assembling beds, book cases, tables, wardrobes and desks for our new house is indicative of the issue.

I have never experienced such shocking customer service, the owner should be ashamed and customers should not risk their money on this company. Read the reviews, I wish I had before giving over my money, which they still have with the furniture. Disgusting attitude to customers.

31 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Melissa

Thank you for your Review and we are sorry you have left us a poor review.

As you know, we are more than happy to accept a return of your chairs if they were faulty or generally if you didn't like them because that is what we offer in our Returns policy. However, when you explained it was because they couldn't be assembled, we provided guidance on the assembly but in the end you wished to return them. We explained that we would collect the chairs from you and test them out when they arrived back with us as it wasn’t something we had experienced before with the chairs. We agreed that we would video the return being opened in our warehouse and when we did, we were very easily able to assemble the chairs. Of course your return would have been no issue at all, because you have every right to return your goods if you don't like them (despite us finding they were not faulty), but the chairs came back to us damaged with a screw snapped off in one of the legs, chips in the wood on the legs and also on one of the seats/seat pads. It was evident that the original packaging hadn't been used for the return and they had become damaged from when you said you have tried to use a drill to assemble them.

We are very sorry that it has come to this as we are an honest and fair company and if you chairs were simply being returned because you didn't like them and they were re-saleable or indeed were faulty, we would refund you straightaway. However, because we cannot resell the chairs, we offered to assemble them for you and deliver them back to you. We also offered to waive the re-delivery fee but we have not heard back from you since.

Please do let us know if we can send the chairs back to you, as we definitely do not wish to upset you and hold onto your money or products.

Thank you and best wishes

Fusion Living

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ghost dining chairs.

My chairs arrived exactly when they were due and were packed extremely well to avoid damage. Very pleased. Thank you.

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Amanda,

We're thrilled to hear that your chairs arrived on time and in perfect condition! Thank you for your kind words about our packaging. If you ever need anything else, feel free to reach out. Enjoy your new chairs!

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication and nice chair

Ordered a chair which was on a pre order, had clear correspondence to let me know when it had come into stock and when it was dispatched. Its a great chair - the perfect colour and lovely quality.

19 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Katie,

Thank you for your review! We're thrilled to hear that you found our communication clear and that you're happy with your new chair. If you ever need assistance or want to explore more options, feel free to reach out to us.

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refuse to repair, replace, or refund broken items!

Absolutely shocking company. Do not buy anything from here.

Paid over £260 for an item that was delivered broken! Snapped broken!

They refused to rectify the problem because I didn’t notify them with photos within 48 hours - it arrived the day I moved home so opening it within 48 hours wasn’t at the top of my priority list!

Go to Olivias or Tides. Amazing service, great products, and great prices. Don’t touch Fusion Living - I suspect they sell broken or returned items, which is why they’re cheaper.

4 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Dear Charles

We’re sorry you felt your experience left you wanting to leave this poor review. We have read this through and would like to respond to you. As you know, in our previous correspondence with you, your order was delivered on 09/12/2020 and the first we were notified of any issue with your product was 03/02/2021 which is almost 2 months later. In line with our terms and conditions which are stated on our website this period of time is well over the time stated in which initial faults are required to be reported to us, which is 2 days from the date of delivery. Therefore, as explained, at this late stage, we are unable to replace the item free of charge. We are sorry you feel this way about our service but hope you can understand our reasoning and policy.

Best Wishes, Fusion Living

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Grey Tripod lamp

I ordered a grey Tripod lamp in the sale from Fusion Living, it fits beautifully in our living room and looks a lot more expensive than it is. I am really pleased, delivery was good and it was relatively easy to order from there website. Will use them again for sure.

24 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Kerry,

Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you love your new tripod lamp and that it exceeded your expectations. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future. If you ever need anything else, just let us know!

Best Wishes
Fusion Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service - do not recommend

I ordered a tripod floor lamp for my new home. Only the shade arrived and not the legs, when I contacted the company they took ages to get back to me, I had to chase a response. They finally came back basically saying tough we are not sending you the legs so I now have half a lamp that is completely useless. I would not recommend this company.

7 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item arrived clearly used and in a terrible condition

Item arrived clearly used, and in a dirty condition, and smelt awful. I cleaned it up, and was happy to accept it providing a reasonable discount was given...I would rather this than have to source packaging, and further my carbon foot print by returning it. I was offered £30, off a £160 lamp. The item was in a clearly used condition, and it is no way acceptable to expect someone to pay £130 for it. They then offered a full refund provided I return it in the original packaging, which they knew I didn't have, as I stated that with my initial correspondence. It seems this has happened to a few people, from reading the reviews, makes me wonder if they are selling graded products as used. In any case I would have been writing a positive review, had we been able to come to a reasonable agreement on a partial refund. I asked for £50 off, which I think makes £100 for a badly used lamp a more than fair price.

26 november 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, great customer service, highly recomend.

23 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Fusion Living

Antwoord van Fusion Living

Hi Gaby

Thank you for the kind words! We're thrilled you love our product and appreciate your recommendation. If you ever need anything else, don't hesitate to reach out!

Best Wishes
Fusion Living

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer