Schandalig!
Ik werd 50jr en ik heb veel buitenlandse vrienden. Ze wilden voor mijn verjaardag een taart laten maken met de tekst 'congratulations Frank 50yo'
Hun reactie was dat ze NIET in het Engels gepersonaliseerde taarten maken!
Absurd!
Schandalig!
Discriminatie ten top!




