Reageren niet op berichten of mail
Op 2 manieren geprobeerd contact te zoeken maar er wordt niet gereageerd, niet zo netjes. Eerste levering koekjes alles prima, tweede levering zagen de koekjes er ineens anders uit en waren alle muisjes gesmolten. Ook een aantal gebroken koekjes maar dat maakte niet zoveel uit. Niet reageren op berichten en mail dat is niet netjes na gewoon netjes contact te hebben gezocht met de vraag of het de bedoeling is dat alle muisjes gesmolten waren.






